Jump to content

kukiz87

Members
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About kukiz87

  • Rank
    Początkujący
  • Birthday 05/23/1987

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Manual
  • Województwo
    łódzkie
  • Miasto
    Piotrków
  • Model
    Omega B
  • Silnik
    2.0 16v
  • Typ nadwozia
    Sedan

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam serdecznie , nie myślałem że będe pisał temat w takich okolicznościach ale... Kilka dni temu w czasie jazdy ok 80 km/h przy ok 1800 obrotów strzelił mi pasek rozrządu , byłem uwięziony na trasie przed kielcami , sam sobie jestem wienien zaniedbałem sprawy rozrządu i nie mam do nikogo pretensji jak tylko do siebie...Pisze bardziej temat , zapytanie o porade co robić ? czy w tej sytuacji zakup głowicy rozwiązał by problem ? czy jest opcja że coś w bloku silnika jeszcze strzeliło ? czy 100% jest pewne że jeżeli strzeli pasek to dochodzi do uszkodzeń w silniku ? Auto mam 60 km od domu , lawet to koszt 300 zł , głowica , planowanie i mechanik pewnie ok 1000 , 1200 zł ? Omege obecną miałem 3 lata , niestety nie mam tu zdjęc nawet żadnych , autko trochę łapała rdza już głównie dół drzwi wszystkich , podłoga zdrowa , zawieszenie komplet wymieniane 3 lata temu , na przeglądzie w grudniu miało 75% , hamulce również robione , można powiedzieć auto bez problemowe , poza rdzewieniem. Nie wiem czy robić to auto czy niestety szrotować i kupić coś za 3,4 k problem w tym że w mojej okolicy nie ma kompletnie nic wartego uwagi... szukam głównie w oplach.Dodam że robiłem równiez legalizacje butli , gaz mam ważny równe 9,5 lat :(
  2. O widzę że z Piotrkowa też jesteś ale czy to znaczy że moja Omega jest po prostu oporna na tanie interfejsy ? wcześniej miałem 2 inne omegi i wszystkim mogłem się w nie w pinać nawet.... i działało.
  3. O kurde szczerze to nie wiem , ale bt to jakaś tandeta z allegro za grosze , skusiłem się na to. I póżniej wystraszony że nie działa kupiłem przewodowy pewnie tez jakiś no name dałem za niego k 60 zł z przesyłką.
  4. Witam mam 2 interfejsy na każdym mam brak połączenia z ecu , i na interfejsie przez bt i na przewodowym. Dodam że szczytywanie błędów na spinacz działa jak najbardziej. Doradzicie od czego zacząć sprawdzanie ? Check czasem mi się pali z błędem czujnika wałka rozrządu.
  5. U mnie gdy zapali sie check , równiez obrotomierz skacze , bardzo dziwnie , mimo że obroty stoją na 900 np to on skacze na 1300 , 1500 róznie. Od 2 dni auto mi jezdzi normalnie bez checka bez niczego , czyli być może czujnik się kończy , i raz jest ok a raz szwankuje ?
  6. Silnik xev 2.0 , ogólnie check się nie świeci , podczas jazdy gdy zgasnie, odpalam i jest check. Miałem błąd 340
  7. Chłopaki , mam spory problem bo auto mi zaczyna szwankować trochę , a dokładnie , auto bardzo mi poszarpuje , na benzynie jak i na lpg , w zakresie obrotów tak od 1500 wzwyż , dodając gazu nawet delikatnie czuję jak by auto mi kicało jak królik. Dodaj jeszcze że jeżdzać na lpg , ostatnio auto lubi zgasnąć , ale tylko gdy nagrzane , dokładnie to jade sobie , np dodając gazu albo nawet na luzie i czuje jak by coś strzeliło od spodu i auto gaśnie i odrazu check , przez kilka odpaleń. Wymieniłem już świece oraz przewody na dobre NGK, ponieważ byłem pewież że zapłon szwankuje , a tu kasa wydana na darmo , bo problem nie zniknął. Czytałem sporo o czujniku położenia wałka rozrządu i dziwnym trafem znalażłem taki czujnik w schowku oryginalny siemensa , tylko że ja auto mam już ponad 2 lata a problemu wcześniej nie było. Więc nie wiem czy ktoś miał zamiar wymienić go , czy już był może wymieniany. Z tego co kojarze czujnik odcina przy 4500 obrotów , a mi nie odcina , a sprawdzałem podczas jazdy , ale bez checka to robiłem.
  8. Orientuje się ktoś może od czego są tr 2wtyczki ? obie są obok siebie , obok zbiorniczka wyrównawczego , jedna więszka , a ta druga mala jest połączona ze sobą ;/
  9. A jak to sprawdzić ? dodam że po odpaleniu auto na pb działa normalnie , nie faluje, ma moc itp. A powiedz czy jest jakiś % szans że może być coś z zapłonem ? przymierzałem się jutro do wymiany świeć , najechaną mają już trochę. Dodam że od jakiegoś czasu mam również coś takiego że czy jade na pb czy lpg często się zdarza że podczas przyspieszania w zakresie 1800 obrotów 2000 czuje szarpnięcia , tak jak by nie przepalił ? coś takiego , przez ułamek sekundy dosłownie , tylko w tym zakresie obrotów.
  10. Witam serdecznie mam ogromny problem z moim pojazdem jakim jest Opel Omega b 98r. Silnik xev 2.0 136KM. Problem polega na tym że pierwsze odpalenie auta na drugi dzień jest bardzo ciężkie, a wygląda tak: wsiadając do pojazdu po przekręceniu kluczyka oczywiście słyszę pompkę jak podaje paliwo przekręcam kluczyk, i czuje jak by auto chciało odpalić ale nie jest w stanie , zaczyna go trząść tak jak by załapywał, i czasem kręce go z 5-7 sekund i raz na jakiś czas odpali, ale w większości przypadków niestety nie. Następnie wyłączam zapłon, zdenerwowany odpalam papierosa i po wypaleniu kolejny raz przekręcam kluczyk słyszę ponownie pompkę że podaje paliwo i już momentalnie auto odpala bez żadnego problemu , po dosłownie ułamku sekundy od przekręcenia kluczyka.Problem pojawił się w momencie gdy spaliła mi się poprzednia pompa paliwa i auto stało na działce przez miesiąc. Założyłem nową pompę oczywiście zamiennik, o takich samych parametrach oczywiście jeżeli chodzi o ciśnienie.Problem pojawia się tylko po dłuższym postoju pojazdu np po ok 10 godzinach.
  11. Witam chłopaki , jutro czeka mnie kolejna wymiana stacyjki , dokładnie to wkładki tam gdzie wchodzi kluczyk oraz kostki stacyjki, wszystko już mam naszykowane , tylko mam pytanie jak zrobić to dobrze ? tzn wymieniałem już ten komplet czyli wkład z kostką rok temu , na działce w zimę po ciemku bo tam trafiła mi się awaria , i zrobiłem to tak niestety że radio wogóle mi nie działało, tak wiem rok bez radia jeżdziłem masakra... ale miałem problem z przymocowaniem tej kostki stacyjki , ona ma dwie śrubki z boku , jednkak nie mogłem tego przykręcić , i złapałem tylko na jedną . Tak aby trzymało , ale nie było odpowiedniego docisku i radio nie działało. Macie jakieś rady jak to srkęcić ? miałem z tym ogromny problem i myślę od kilku dni jak to zamocowac dobrze. Pamiętam że ta jedna śrubka ta od strony silnika czyli ta dalsza weszła mi w ta kostkę , a ta druga za cholere nie chciała. I czy jak będe montował wkładkę to ona ma być w pozycji wyłączonego zapłonu ?
  12. Wszystko sprawdze , klima jest pusciutka
  13. No własnie przypuszczałem że moze leje z nagrzewnicy
  14. Będa sprawdzał dziś to dokladnie jeszcze , a co do tego proszku myslałem ze to dobre rozwiazanie ponieważ i w vectrze i w lagunie bardzo mi to pomogło
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.