Jump to content

Kuba07124

Members
  • Content Count

    71
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Kuba07124

  • Rank
    Elitowiec
  • Birthday 03/26/1998

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Róbcie coś bo sprzedaje TOOM Omege. https://www.olx.pl/oferta/opel-omega-b-fl-kombi-3-2-v6-2002r-gaz-CID5-IDoUSqC.html
  2. Omega została sprzedana, bo zaczynała sie z niej robić skarbonka bez dna, jej miejsce zastąpiła e46, temat do zamkniecia.
  3. Filtr zakupiony, pieniądze warte wydania, postawiłem na filtr marki Pipercross koszt około 100 złotych.
  4. nie tajemnica, dluga historia uzywka, sam wkład pasuje tez z fiatów 1.3D, alfy, astry 1.3CDTI i wielu innych. Wbij w allegro sam nr. F00.... I będziesz miał sporo wyników. Sprawdzane bylo komputerem BOSCHA KTS z programem Esi-Tronic. Poza tym skończę mam nadzieje że jutro juz pipe down w Omie bo mam ostatni element układanki.
  5. Sama wkładkę, zamieszczony numer seryjny jest. Wymiana wkładki to dwie srubki na torx i wypiecie kostki, skąd i za ile nie powiem bo nie moge. Jeździłem i działo sie to co pisałem wyżej, po podlaczeniu do kompa pokazało jakies dane ktore nie reagowaly w stosunku do obrotow, polozenie przepustnic zmieniało się ładnie, a wskazania przeplywu powietrza ''zawieszaly się'' więc moja diagnoza byla trafiona. @Grabarz ogólnie dzięki za chwile czasu, żebyś nie zgubił elm moze udałby sie szybciej maly test, ale wszystko ogarniete i to się liczy. Teraz czekam na pake od @saint z nowa poduchą kierownicy.
  6. Czysta jak łza. Szykuj się na rewanż teraz tak łatwo ze mną nie będzie.
  7. no i jest winowajca małego poszarpywania, nie pełnej mocy na niezagrzanym silniku i turbo "dziury" . jakby ktos miał takie objawy w 2.5dti - pierwsza rzecz to diagnostyka przepływomierza. Wymieniony na nowy, usterki zniknęły.
  8. @Grabarz powiem tak, pojeździłem dziś, szału nie ma i niczego takiego sie nie spodziewałem, ale mam wrażenie jakby auto równiej wskakiwało na obroty, lepiej zasysało i delikatnie inaczej zachowywało pod nogą, na codzień myślę ze zmiana nie dostrzegalna, ale tak przy mieszaniu na obrotach idzie coś wyczuć.
  9. Ostatnio pobiłem lusterko( ale juz zrobione ) i kupiłem filtr mocy Pipercross .
  10. mowie o polifcie. albo znaczek chociaz z Caddilaca.
  11. A mi sie wydaje że jak ogarnie jeszcze klape tylną z catery to będzie gniotło suty.
  12. NIe chce właśnie ingerować zbytnio w karoserie, max nacięcie zderzaka nieznaczne, chce zeby to był taki sleeper a nie kombi z IC jak heder w kombajnie. Zalozylbym tego samego kształtu IC z firmy FMiC albo ten z e60, tylko ten z e60, czy ta gra jest warta świeczki ?
  13. Siema, rozważam wrzucenie wiekszego intercoolera do 2.5 dti, ori wymiary IC : 232x156x66 . Myślalem nad IC firmy FMiC ale troche nie na moją kieszeń, rozważał ktoś taką modyfikacje z innym intercoolerem ? Przy okazji zapytam o filtr w dieslu, chce kupić wkładke K&N lub Pipercross, jakieś opinie ? Jak z eksploatacja tych filtrów ? Oba mają dożywotnią gwarancje, warto zapłacić te pieniadze ? Sam obecnie zdecydowałem się na filtr Pipercross.
  14. Po wymianie wtryskow takie wyniki?
  15. Jak w tytule, zderzak prodrive cały, do malowania lub nie. Wydech remus do kombi do 200zł.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.