Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Kosello

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About Kosello

  • Rank
    Początkujący

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Manual
  • Województwo
    mazowieckie
  • Miasto
    Brwinów
  • Model
    Omega B FL
  • Silnik
    X30XE
  • Typ nadwozia
    Kombi

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Opcja Edit wygasła, ale rekompensata finansowa/flaszkowo-browarna rzecz oczywista za pomoc
  2. Panowie, a może i Panie, Czy z okolic Mazowsza pomógłby ktoś z wymianą simeringu na wale z przodu ( czyli jak mądrze i skutecznie odkręcić koło pasowe) i od razu wymiana rozrządu ? Rozrząd z grubsza ogarniam, ale wiem z lektur, że odkręcenie koła pasowego lekkie nie jest. Uparłem się, że dogorywająca smoczyca będzie na chodzie, choć w domu wszyscy pukają się w czoło Silnik V6 , X30XE Droga do efektu końcowego daleko, ale serducho najważniejsze . Pozdrawiam, Łukasz
  3. no więc, przez weekend pogrzebałem i jak najbardziej, wiązka w drzwiach za kierowcą była już sztukowana, i w tych miejscach wszystko puściło. Co do awarii kabelkologii pod nogami kierowcy odpowiedź co jeszcze nie działało : wywalało jeszcze bezpiecznik przy podłączeniu czegokolwiek w zapalniczkę na tyle. No i nie jestem wyjątkiem : pozrywałem gąbkę z pod pedałów i jest dziura nie jest duża, 4 palce dłoni, ale Saint miał rację.. dokładnie między pedałem hamulca i sprzęgła... Rozumiem, że migomat od środka a od strony silnika zabezpieczyć czy tylko się da ?
  4. P.s : w międzyczasie oczywiście padła stacyjka ( pękł ten bolec na końcu wkładki) Zanim to się zaczęło, to były objawy jakby rozrusznik zdychał ( bo pewnie i tak zdycha) , ale po wymianie stacyjki i lutowaniu kabli, słychać, że lżej odpala. Także, jak widać, elektryka w omedze to puszka pandory ... A, i jeszcze coś dla potomoności : parę miesięcy temu zapalił się "check" , na kompie wyskoczyły błędy typu : czujnik odprowadzania spalin, czujnik prędkości obrotowej silnika, i jeszcze ze dwa nie powiązane ze sobą błędy. Elektryk rozłożył ręcę , ja też bo akurat z elektryki jestem zielony, ale trzeba będzie to nadrobić , jak widzę. Tchnęło mnie by sprawdzić inny EGR - i co ? I EGR dawał sygnały jak z kosmosu. Wymiana na Delphi i od tamtej pory spokój.
  5. Zanim dobrałem się do wiązki, nie działał centralny w drzwiach pasażera za kierowcą, i na razie, dalej nie działa Wtyczkę w słupku obejrzałem, niby jest OK, więc albo gdzieś coś jeszcze, albo silniczek. W międzyczasie przestała otwierać się szyba w tych samych drzwiach, i tu opcji tyle samo : do sprawdzenia jak podejrzewam przełącznik u kierowcy, przełącznik w drzwiach pasażera , i kable. Bezpieczniki sprawdzone. Poza tym nadal nie działają przednie przeciwmgielne i brak podświetlenia tablicy, mimo że z grubsza ogarnięte są kable w nogach kierowcy . Czekam aż zrobi się w miarę ciepło, bo garaż za mały na takie grzebaniny.
  6. Prawda a tak mam zajęcie na weekendy A jak bym wiedział co mnie czeka, to mocno bym się zastanowił przed zakupem ( obie UPG, zawieszenie wszystkie tuleje , pęknięcie przy kolumnie McPersona, sprzęgło zdechło po miesiącu użytkowania, cieknące plastikowe pokrywy zaworów, nadal duperele z elektryki jak przednie przeciwmgielne nie działają, podświetlenie tablicy rej. i teraz lewa tylna szyba nie działa, drążek kierownicy środkowy i wspornik oczywista i kupa innych rzeczy... Ale cóż, każdy ma jakiegoś bzika , każdy jakieś hobby ma Na koniec zostaną sprawy blacharskie.
  7. Dzięki za wskazówkę. Tam jeszcze nie dotarłem,właśnie została zrobiona dziura pod fotelem kierowcy, której nie było widać ( poprzedni właściciel nawet o niej nie napomknął..)
  8. Dzięki za info ! Czyli jazda dalej z lutownicą.
  9. Witam Szacowne grono, jakiś czas temu stałem się posiadaczem Omegi, powoli co daję radę , to robię przy sprzęcie. I tu zwracam się z prośbą o poradę do dwóch zdjęć : Podejrzewam, że to , co zaznaczyłem czerwonym kółkiem to pompka spryskiwaczy ? Nagle zaczęło cieknąć z tego miejsca, gdzie jest gumowa uszczelka. Czy ma ktoś sprawdzoną metodę na uszczelnienie ( jaka uszczelka? ) Całość działa, tylko w tym miejscu płyn wypiernicza. I pytanie do zdjęcia numer dwa : To oczywiście odkrycie elektryki w nogach kierowcy : to, co zgniło, wyciąłem , polutowałem i wrzuciłem w termokurczliwą osłonkę + taśma izolacyjna, ale czy ten kawałek wiązki łączy się w tunelu , czy jest to jedna długa wiązka rozdzielająca się gdzieś dalej ? Chętnie bym to wymienił , najpierw na pewno wymiana uszczelek drzwi kierowcy i pasażera, bo po deszczu na progach jest mokro
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.