Jump to content

Boscorelli

Members
  • Content Count

    421
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

217 Excellent

About Boscorelli

  • Rank
    Elite maniak
  • Birthday 12/07/1986

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zaprawki będziesz robił?
  2. Warto zakładać części tego producenta?
  3. EDIT 16.06.2020 Założyłem tylne hamulce pod tarczę 292, zaciski kompletnie zregenerowane, odmalowane, tarcze/klocki Zimmermann. Po raz pierwszy przy jakiejkolwiek regeneracji zacisków użyłem zestawu "Frenkit" (zawsze był to Autofren) i w porównaniu wypada o niebo lepiej - gumki są o wiele elastyczniejsze - autofren ma takie twarde/sztywne. Cenowo jedno i to samo. Jednak nie miałem jeszcze szansy przetestować, gdyż po dwóch dniach postoju auto zrobiło mi takie "kuku" Jak zakręcę korek to wciąga płyn do 1/4 poziomu zbiorniczka, jak odkręcę to płyn powraca do normalnego poziomu, dymi jak z czajnika, wywaliłem już chłodniczkę spalin, jednak nic to nie dało - dymienie występuje nawet na zimnym silniku, zrobiłem test i jakby płyn zabarwił się na zielono - czy aby to na pewno to czego wszyscy się obawiają? W tak zwanym międzyczasie, lampy poszły do całkowitej polerki i trochę zmodyfikowałem znaczek na tylnej klapie
  4. Ciekawe jak jest w środku, podejrzewam że gnój [emoji6] Wysłane z mojego LLD-L21 przy użyciu Tapatalka
  5. Brembo takie oklepane, Ryś nie lepiej to Wysłane z mojego LLD-L21 przy użyciu Tapatalka
  6. Również zakładałem Corteco przy okazji zmiany na szperę i ostatnio zauważyłem, że już puszczają, przebieg ~64 tyś.
  7. Edit: 29.05.2020 To co zrobiłem w ostatnim czasie w vectrze, to: Usunięty oznaczenia z tylnej klapy i zrobiłem polerkę mechaniczną całego auta przy użyciu menzerny 3w1. Jak na początki to efekt polerowania jest dla mnie więcej niż zadowalający Na montaż czekają pomalowanie brewki, muszę tylko wypolerować lampy o będę kleił No i przyszła paczka z zaciskami na tył pod tarczę 292, do wykonania pełna regeneracja z malowaniem i na auto
  8. Za duże koszta, sam zacisk z jarzmami to powyżej tysiąca Jakbym mial tyle wydać to już wolałbym zrobić swapa na 4-o tłoczek z alfy Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka
  9. Ceny zaciskow z jarzami potrafią byc absurdalnie wysokie, ludzie myślą że to rarytas, ale można wyhaczyć w cenie złomu, ja za praktycznie bardzo dobry stan zapłaciłem 70zl/szt +kw. Tarcze + klocki kupiłem nowe, komplet 582 zl. Ogólnie całość tej operacji z regeneracją którą robiłem sam od zera, ze wszystkimi gratami, wyniosła mnie w sumie na szybko licząc ~1 tys. Mam tylko nadzieję, że efekt bedzie odczuwalny i nie będę musiał żałować [emoji16] Jakbyś Rysiu był zainteresowany to daj znać, bedziemy szukać takich, w cenie złomu [emoji6] Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka
  10. Wymieniłem ostatnio magistralę wodną na nierdzewkę, wraz z nową uszczelką i przy okazji po raz kolejny zalałem nowy płyn. Póki co zjawisko pienienia nie występuje ] Tyle zostało ze starej magistrali, jednak nie dałem rady jej wyciągnąć w całości, (ostatni raz tak klnąłem jak demontowałem chłodnicę wody w omedze.) Zrobiłem również swap hamulcy przednich na 314mm - Zaciski wypiaskowane, pomalowane, założone nowe uszczelnienia, tuleje, odpowietrzniki, nowe śruby przepływowe wraz z podkładkami, nowe sprężynki do mocowania klocków i śruby do tarczy, miałem również zamiar wymienić przewody giętkie, ale nie dałem rady odkręcić ich od stałych, a nie chciałem targać siłowo aby nie urwać, więc giętkie zostały stare, przepłukane przewody nowym płynem Ate SL 6.1 - stary był dosyć ciemny, więc jak zrobię tył to będę musiał całkowicie wymienić płyn w całym układzie. - Tarcze i klocki Zimmermann Niestety miałem duże trudności w założeniu tej sprężynki od klocków, więc trochę porysował mi się cały zacisk
  11. Dokładnie tak samo ustawiłem sobie w LWPM, zwykłe żarówki masz w halogenach? Ja teraz założyłem Narva Range Power White - mają zdecydowanie bielszą barwę niż standard.
  12. A to OPC nie miało tego w standardzie dziennych w halogenach?
  13. Nieprawdopodobne/niemożliwe Zaraz po zakupie auta wymieniłem płyn na nowy i układ przepłukany płukanką LQ, więc albo wadliwy płyn, albo resztki płukanki, albo..... sam nie wiem co. Ważne aby to już nie powróciło
  14. Tydzień temu przepłukałem cały układ chłodzenia 30 litrami wody destylowanej i zalałem nowym płynem, gdyż występowało takie oto zjawisko: Po spuszczeniu płynu Póki co spienianie płynu nie występuje, przy okazji wymiany magistrali wodnej profilaktycznie wymienię również jeszcze raz płyn. Zakupiłem za grosze Pozostaje wypiaskować, wymienić uszczelnienia itp., pomalować i na auto Jakie tarcze i klocki polecacie? Tylko nie Ferrodo
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.