Jump to content

CzasiU

Klubowicz
  • Content Count

    1,108
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

CzasiU last won the day on November 16 2018

CzasiU had the most liked content!

Community Reputation

161 Excellent

About CzasiU

  • Rank
    Elite Master
  • Birthday 04/11/1993

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Manual
  • Województwo
    łódzkie
  • Miasto
    Kutno
  • Model
    Omega B FL
  • Silnik
    2.5v6
  • Typ nadwozia
    Sedan
  • Inne Auto
    BMW E36

Recent Profile Visitors

637 profile views
  1. Jak w temacie kupię grill Steinmetz albo podobny który nie nachodzi na maskę
  2. Trochę lipa będzie, latem to zawsze fajniej a pewnie byśmy musieli przełożyć to na jesień. Ogólnie to najgorsze jest jeszcze przed nami... Ale wiecie zlot zawsze może się odbyć
  3. Fajna sztuka Nigdy jakoś nie przepadałem za Tigrą, ale patrząc na to teraz z boku to ma ona swój urok. Fajna i ponadczasowa linia, taka mniejsza Calibra. Szkoda że ruda tego modelu nie oszczędzała, bo auto bardzo fajne. Dawaj ją na rajdówkę
  4. Za ile takie wały robią? Wiesz do jakich mocy można ten wał stosować?
  5. A jakby zamiast CID (można ciut powiększyć) wstawić jakiś nowszy monitorek w którym dałoby radę wszystko zaprogramować. Od nowszego auta albo przerobić navigacje
  6. Nie lepiej by wyszło gdyby zegary pokazujące ciśnienie, aku i nawet doładowanie w dieslu czy coś tam jeszcze były pokazywane w CID? Nie trzeba byłoby rzeźbić. Ustawiasz sobie żeby pokazywało cały czas po odpaleniu. To samo mogłoby się tyczyć nie domkniętych drzwi. W CID wyskoczyłby ci ostrzeżenie i pikało że drzwi są otwarte. W MIDzie to nie realne ale CID?
  7. Ja nie wiem co wy macie z tą maglownicą, dla mnie ta kierownica chodzi lekko a przypomnę że waże ok. 55kg i laczki 225. W E3śmieciu mam maglownicę i mnie strasznie to irytuję, chodzi tak lekko że jak wpadne z dużą predkością w koleiny albo dołek to potrafi mi wyrwać tą kierownicę z rąk. Jeżeli chodzi o promień skrętu to i tak Omega wychodzi bardzo dobrze na tle innych modeli: Omega promień skrętu 11m, Audi A6 C5 - 11.7m, Peugeot 607 - 11.4m, Alfa Romeo 166 - 11,7m, Merc W220 - 11.7m (Long 12.2m), Merc W210 - 11.3m, jedynie lepszy promień skrętu ma BMW E39 - 10.8m ale nieznacznie. Automatyczna klapa bagażnika w sedanach (albo chociaż żeby się sama otwierała). Co prawda mi to nie przwszkadza, ale wiem że większość osób chciałaby mieć taki bajer. A do tej pory chyba nikt tego tematu nie ugryzł. Podgrzewana kierownica. Kolejny zbędny gadzet według mnie ale dla niektórym mogłoby się przydać.
  8. Owszem to konstrukcja lat 80tych ale była ona bardzo dobrze dopracowana i między modelami zachodziły niewielkie zmiany. Dlatego auta były produkowane na tej bazie aż do 2006r. GTO, Monaro czy Commodore to były świetne auta i według mnie technicznie wcale nie gorsze. E60 to faktycznie nowa konstrukcja która odgradza się murem od starszych generacji. Pełno elektroniki, systemów itd... ogólnie duży eksperyment BMW którzy nie wszyscy polubili, a inni wręcz przeciwnie. Jeżeli chodzi o 100% seryjne auta to faktycznie masz rację inna liga, ale teraz kiedy mamy możliwości zmiany praktycznie wszystkiego w aucie na lepsze to ta różnica nie jest aż taka duża. By najmniej ja tak to widzę. Pozdro
  9. Czy ja dobrze widzę? Zaminiłeś z@jebi#&ą i pewną Omege na rok młodszą bawarke które tak naprawdę stoi na co trzecim podwórku? Bezawaryjności życzę
  10. Cieszę się że zaskoczyłem ? Czyli dupa zbita, trzeba wymieniać cały silnik... No nic szkoda
  11. Duża jest różnica między C30NE / 30NE vs C30SE? Da się jakimś tanim kosztem zrobić z tych 177KM te 204. Czy gra nie warta świeczki?
  12. Będzie robiona jakaś lista wybierających się na zlot, tak jak było w tamtym roku? Gdzie można się wpisać, czy trzeba do kogoś z zarządu pisać? Bo chciałbym już ogarnąć sobie miejsce i domek dla 4 osób. A hajsy wpłacić np. w styczniu lub lutym. Czy w tym roku jest na zasadzie kto wpłaci od razu ten dopiero ma miejsce?
  13. Dzięki wielkie za namiar. W tygodniu będę się kontaktował i zobaczymy czy będą chcieli zrobić wszystko.
  14. Hej Potrzebuję ogarniętego blacharza lub jakiś zakład który ogarnie mi porządnie blache w Omedze i robi to na dobrych materiałach. Chciałbym to zrobić na zimę bądz wczesną wiosnę. Jestem z Kutna także najlepiej łódzkie, wielkopolskie (Poznań) , Kujawsko-Pomorskie (do Torunia), Mazowieckie (do Warszawy) . Jeżeli jest jakiś naprawdę konkretny fachowiec to mogę podjechać te 200/250km. Co jest do zrobienia: - Lewa i prawa podłużnica - Podłoga jest zdrowa przynajmniej tak wygląda, trzeba zerwać starą konserwację (jak jest możliwość to wypiaskować) poprawić co jest do poprawienia i zakonserwować na nowo (Ewentualnie zrobić podłogę a ja sam sobie zakonserwuję). - Jeżeli jest możliwość wyjęcia silnika to usunąć rdze z ściany grodziowej jeżeli jakaś jest. - Wstawić repertuarki z obu stron - Jedno miejsce pospawać przy sprężynie z tyłu i ogarnąć jakieś rdzawki pod podwoziem. - zakonserwować podwozie i profile zamknięte. Ogólnie cała blacharka ma być na tip-top, zrobiona porządnie a nie na odp****ol. Płacę jak za prezydenta... Ktoś ma jakieś namiary na firmę bądz ogarniętego blacharza? Z góry dzięki za pomoc
  15. Niedługo w Polszy będzie więcej Cater niż Omeg Jak doprowadzisz do takiego stanu jak @Grabarz ma swoją i nie sprzedaż wcześniej to już będzie mistrzostwo Moja propozycja, idz w pakiet Irmschera na kombi robi to potwornie robotę (bynajmniej dla mnie). Zobacz sobie jak wygląda złote kombi @DaDa. Szanuję za to że ratujesz zaniedbaną sztukę, bądz jak niektórzy wolą "szrota" czy "Gruza". Takich ludzi potrzeba, bo niedługo będzie jak z Omegą A, 2/3 sztuki na portalu aukcyjnym w całej PL. Nie zrażaj się opiniami i gadaniem, rób po prostu swoje... Życzę wytrwałości i kasy, bo ci się przyda
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.