Jump to content

B0Cygano

Klubowicz
  • Content Count

    1,963
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

B0Cygano last won the day on September 23 2019

B0Cygano had the most liked content!

Community Reputation

638 Excellent

2 Followers

About B0Cygano

  • Rank
    Mówię jak jest. ASO!!!
  • Birthday 10/22/1990

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Automat
  • Województwo
    podlaskie
  • Miasto
    BSK
  • Model
    Omega B
  • Silnik
    X 20 XEV
  • Typ nadwozia
    Sedan

Recent Profile Visitors

871 profile views
  1. Czyli wspomaganie na niby, niby jest, ale go faktycznie nie ma, taki nam paradoks fundują Pruscy producenci.
  2. Na fabrycznej przekładni nie realne ! W którym miejscu lał się olej z przekładni ?
  3. i to jest projekt ! a nie jakieś pruskie pierdziawki z pokrzyw od germańca. Ja bym tam zmontował wspomaganie kierownicy
  4. Z dużej chmury mały deszcz Nie Idźcie tą drogą !
  5. Mhm, a czy posiadasz wiedzę, czy za pomocą narzedzi diagnostycznych można zmienić charakterystykę pracy tego układu ?
  6. Układ który nazywasz "wspomaganiem" pracuje tu na zasadzie elektryczno - hydraulicznym, czy hydraulicznym ?
  7. Usiadłbyś za mną to byś zmienił zdanie, ostatnio bardzo szczupła niewiasta mocno narzekała na ten komfort Trzeba nie kupować po promocji z alledrogo, tylko w sklepie za normalną cene, u mnie dziala już 3 rok.
  8. Drugą modyfikacją jaką należało by wykonać aby móc autem komfortowo podróżować, to należało by je wydłużyć, stworzyć tak zwaną wersję Long. Auto ma długości 4,80m, gdyby wydłużono je do długosci 5,10m i pasażerowie z tyłu dostali 30 cm wiecej miejsca można by było w nim komfortowo podróżować w 4 osoby. Tak więc numer 1 wspomaganie, numer 2 wersja Long z rozstawem osi około 3,1m i długoscią calkowitą 5,1m
  9. Podstawowym modem w aucie które zwa Omega, aby można było je w normalny sposob uźytkować jest modyfikacja układu wspomagania kierownicy. Aby tego dokonać należy wyrzucić na złom oryginalną przekładnię marki Zf i zastąpić ją przekładnią, bądź maglownicą umożliwiajacą lekkie skrecanie kół. Aby jeszcze udoskonalić to co producent olał, należy do kokpitu wstawić przełącznik, za pomocą którego kierowca będzie mógł wybierać 3 pozycje siły z jaką obraca się koerownica, zgodnie ze swoimi preferencjami. Takie rozwiązanie istnieje w Lincolnach Town Car 1995 -1997.
  10. Chyba poszukujesz tej część: 90541292 - NOŚNIK, SZCZĘKA TARCZY PRZEDNIEJ Szukać w ASO, lub za granicą, zamiennik TRW niedostępny. https://www.online-teile.com/opel-ersatzteile/search_results.php?keywords=90541292
  11. Dyferencjał to element naprawialny a nie wymienialny w całości jak głoszą legendy. Mam pytanie mógłbyś podać namiary lub numery łożysk SKF użytych w odnowie dyferencjału ? Jeszcze dodam od siebie, że z informacji internetowych wynika, że jak wymienia się uszczelniacz wałka atakującego to należy również wymienić tuleje sprężystą ustalającą luz między łożyskowy walka atakującego, robiłeś to ?
  12. Podoba mi się to Nie ma co ulegać ptfujakości pruskich producentów i płacić im daniny jak za złoto a otrzymywać produkt oszukany i kiepskiej jakości. Za cenę kompletu badziewiastych żarników pruskich, można nabyć 5 kompletów firm "chińskich"
  13. To zależy od preferencji, jeden lubi żółte, drugi z niebieską poświatą. Należy pamietać, że te z niebieską, kiepsko świeca w deszczu, wiec wyboru należy dokonać świadomie znajac plusy dodatnie oraz te ujemne. Bosma ma w ofercie żarniki D2S o temperaturze barwowej 4300K oraz 6000K.
  14. Dla jasności, polecam firme Bosma a nie barwę 4300 K Dla mnie optymalna barwa to 8000 K, ubolewam, że Bosma nie produkuje
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.