Jump to content

Misiek

Klubowicz
  • Content Count

    1,865
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    39

Posts posted by Misiek


  1. Tak z ciekawości, bo się nigdy tym nie interesowałem, od czego trzeba dopasować w tylną popielniczke? Takie same 'wkładki' jak są z przodu? 
    Wycinasz otwór otwornicą o odpowiedniej średnicy. Przekladasz kable , które wpinasz do tweetera w tylnych drzwiach. To tak w skrócie ;)

    Wysłane za pomocą Samsung Galaxy S7

    • Like 2

  2. Pytanie w imieniu kumpla. Czy ktoś ma w B 2.0 16V zamontowany/dołożony tempomat? Zakupiony został z VB. Jeśli tak to w którym miejscu jest zamontowana ta centralka? Zdjęcia mile widziane

    b35dc4c344abb3d44aef41408407.thumb.jpg.06b5a22aacb5a2e2ebcc1eb0b0d37036.jpg

     


  3. 10 godzin temu, Łukary napisał:

    Będziesz potrzebował soczewki tez się odzywaj dam Ci namiary ;)

     

    8 godzin temu, lukaszxx1990 napisał:

    Tylko dajcie sobie spokój z używanymi soczewkami z Q7 czy innym badziewiem ?

    To co w takim razie polecacie w sensie soczewek chłopaki, żeby to wyglądało i dawało oczekiwany efekt?

    • Like 1

  4. 7 godzin temu, brandonroy7 napisał:

    Co to takiego i do czego coś takiego służy? :) co można dzięki temu urządzeniu poczynić albo pomodzić? :D

    Ogólnie jest to programator pamięci EEPROM. Możliwość odczytania wsadu i przeniesienie do drugiej pamięci, gdy ta pierwsza będzie uszkodzona. Np komunikaty RADIO SAFE lub DISPLAY SAFE powstają w wyniku wysypania się pamięci, nawet jeśli radio i wyświetlacz są sparowane. Po prostu nie zapamiętuje ustawień. Mają one ograniczoną ilość programowań (zależność od producenta).

    7 godzin temu, brandonroy7 napisał:

    Z ciekawości, ile trzeba położyć za takiego techa? przydałby mi się taki, u mnie każdy ma omegę, a op-comem nie wszystko idzie dokładnie przejrzeć, wybadać czy zaprogramować.. 

    Ja dałem ponad półtora cebul ;)  za komplet (Tech2 + CANDi + 3 karty po 32 MB, złącza OBD itp itd i oprogramowanie Global TIS). Op-Coma też mam tak w razie "W" :) 

    8 godzin temu, brandonroy7 napisał:

    Odnośnie samego auta, gratuluję. Widać sporo pracy, przede wszystkim porządnej roboty, podejścia i serca. Kolor auta też spoko :D oby tak dalej!

    Dziękuje :) 

    • Like 2

  5. 1) Pierwsze radio masz na Win CE 6.0 (fakt jest kompatybilność z androidem 5.0 wzwyż) a Freddiego :D  masz na androidzie 8.x. Tak jak smartfon na andku ;) Aktualizacja map itp itd. Na korzyść Kugera

    2) Peying ma mniejszą rozdzielczość (800x600) ekranu w stosunku do Krugera (1024x600). Tu na korzyść Krugera

    3) Kruger ma Wi-Fi. Czyli możesz udostępniać internet z telefonu na radio. Możesz też kupić starter Areo i modem 3G USB (wiem stary standard i podłączyć go do jednego ze złącz USB w radio. Masz wtedy darmowy internet radio.

    4) Co do przesyłania obrazu telefon-radio to są do tego różne aplikacje w Sklepie Play. Można to robić przez Wi-Fi, BT, USB Kruger ma fabryczną funkcję Easy Connection. Nie wiem jak jest w przypadku Peyinga

    5) kolejną rzeczą na plus dla Krugera jest wyższa moc skuteczna niż w Peying.  Co prawda różnica 10W ale jest. Nie mylić z mocą szczytową PMPO, bo to jest co innego.

    6) Jedyne co mi się nie podoba we Freddim to brak pokrętła głośności :( 

    7) Kruger na tuner TV, także wiesz :)

     

    Sorki za wypociny ale to są moje spostrzeżenia. Jak bym miał wybierać to Freddiego. Nie chodzi, że droższy-lepszy. Cena tu nie jest wyznacznikiem. Ja wybierając sprzęt patrzę z czego będę korzystał i jego mobilność. Jedyne co by mi brakowało to brak pokrętła głośności. Ale do tego też można się przyzwyczaić.

    Tu masz unboxing KM (nie znalazłem innego linku)

     

     


  6. Co do błędów to gaz + hamulec. Przekręcasz na zapłon i liczysz mrugnięcia. 10 to liczba 0. Nagraj film to może coś się wymyśli. Z resztą tu masz napisane co i jak sprawdzić. Wystarczy na forum poszukać w dziale foto-video porady lub klikając na odnośnik poniżej:

    SPRAWDZANIE BŁĘDÓW

    • Like 4

  7. Jak wiadomo zaślepiłem EGR i postanowiłem sprawdzić czy jest ok:

    Sprawdzenie to  polegało na sprawdzeniu zmianie wartości procentowej i obserwowanie pracy silnika (obrotów silnika). Zmian żadnych w pracy nie było, więc zaślepienie jest OK. Gdybym nie miał zaślepionego zaworu i zmieniał wartości, to wtedy praca silnika była by zauważalna po zmianie obrotów. Oznaczało by to że zawór pracuje prawidłowo. Niżej screen w funkcji EGR:

    20190816_162322.thumb.jpg.3611ea664e45c89ead41132926ad4448.jpg

     

    • Like 4

  8. DIS sprawdzałeś? Iskra czy jest ? Błędów nie wykasujesz odłączając aku (mówię o błędach obecnych tzn złych danych odbieranych z czujników i innych dupereli). Co masz na myśli pisząc reset kompa. Jeśli już to reset wartości wyuczonych, czyli tzw mapy, możesz też zrobić reset pętli CO2. Zapamiętane błędy możesz oczywiście wykasować. Po tym zabiegu obserwuj czy coś nowego się pojawi. Jeśli czujnik był wymieniany i nadal Ci miga to sprawdziłbym rozrząd. Ewentualnie czujnik położenia wału korbowego. Oba mierzą obroty i muszą się ze sobą "zgrywać" - liczyć impulsy. Ja u siebie też miałem błąd 0340 ale czasami (sporadycznie) pojawiał sie P0335 (czyli czujnik położenia wału korbowego). Po wymianie czujnika położenia wałków rozrządu, błędy zniknęły


  9. Pin 2 w kostce od radia to +12V po zapłonie. Na zdjęciu masz tył radia i pinout

    NCDC 2015 Connect.jpg

    Tu masz po zdjęciu pokrywy od radia: Tutaj dodawałem zasilanie pod moduł BT (czerwony kabelek). Czarny wiadomo - masa ;) Musiałbyś zobaczyć miernikiem który kabel od taśmy jest zasilający. Ale pewnie będzie to stałe +12V, gdyż radio podaje zasilanie na zmieniarkę. Ona jest w trybie Stand By . Dlatego na Twoim miejscu podłączył bym się pod płytę główną.

    20181209_173116.thumb.jpg.d73b7ed7cd2e33e912bb7e77798ddc8d.jpg

    • Like 1
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.