Jump to content

Jus-Tinka

Klubowicz
  • Content Count

    633
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Jus-Tinka last won the day on June 26

Jus-Tinka had the most liked content!

Community Reputation

480 Excellent

4 Followers

About Jus-Tinka

  • Rank
    Elite maniak
  • Birthday 12/27/1983

Converted

  • Płeć
    Kobieta
  • Skrzynia
    Automat
  • Województwo
    pomorskie
  • Miasto
    Słupsk
  • Model
    Omega B FL
  • Silnik
    2.2 16V 144KM 2000r
  • Typ nadwozia
    Kombi

Recent Profile Visitors

429 profile views
  1. Łokiec i kolano od razu było widac zdarte, ale otrzepał sie i poszedł w całkiem inna strone , jakby to nie był on ale piwo uratował
  2. Jus-Tinka

    Ledy w tył

    no to już się wyleczyłam , dzięki pozostaje mi popatrzeć na YT na płynące , i jak sie tak napatrzę... to ich tak nienawidzę
  3. Jus-Tinka

    Ledy w tył

    ja choruje na takie
  4. Dzisiaj @Misiek postanowił zająć się kombikiem w kwestii programowania. Mianowicie sprawdzenie oprogramowania w ECU silnika i ECU ASB: Najpierw ECU silnika: Czyli mamy w sekcji Oprogramowanie (ostatnie 4 cyfry): 1793 Sprawdzenie dostępności oprogramowania: Wyszło że jest dostępne o nr. 2048 Po zabiegach wyżej, mamy nową wersję na karcie Tech2 No to do auta i programujemy ECU: Proces programowania (filmik skrócony ze względu na czas) Końcowy efekt: Tu porównanie: Ogólnie poprawka dotyczyła działaniu tempomatu i środków zaradczych błędu 1172 Ecu silnika zrobione, czas na ECU ASB: Jak widać VIN jest już inny. Wynika to z tego, że zamieniony był komputer z Y22XE na Z22XE. Musi jeszcze zmienić VIN na właściwy w ECU silnika Teraz sprawdzamy czy jest nowa wersja: Okazuje się że oprogramowanie ECU ASB jest aktualne w wersji 3
  5. część już mam, myślę nad resztą , własnie o to chodzi
  6. Ty Ty Ty ... kobity mają pierwszeństwo
  7. hmmm robote mam ja , on moze mi jedynie pomoc trzymac
  8. To na pewno, ale tak z zewnatrz bym jej coś zmieniła
  9. niby nic a cieszy jakby auto było nowe haha, cos bym jeszcze pomodziła ale nie wiem co , chęci duuuże pomysłu brak ...no i żeby nie przesadzić
  10. dziękuje , jeszcze wpadnie naklejka na przednia szybe
  11. https://allegro.pl/oferta/nasadki-nakladki-na-sruby-felg-17-mm-chromowane-6775875300 Proszę bardzo
  12. W końcu naklejki po dłuższym czasie trafiły tam gdzie powinny Nie zapomniałam także o kapslach na śruby:
  13. Po powrocie ze zlotu.... stuk puk stuk puk ..... kto tam? tu uszczelka.... od kolektora wydechowego, a mianowicie wydmuchało Victora Dokładnie przy termostacie: A tutaj odgłos temu towarzyszący: No to @Misiek zaczął działać. Najpierw demontaż wszystkiego tj. odmy, rurki na bagnet oleju, kolektora i zaworu EGR (ale o tym później) Mając wszystko zdemontowane przygotował wszelkie uszczelki i inne pierdoły. Dzięki @Yasió jeszcze raz za uszczelki kolektora i klucz dynamo Kolektor oczywiście poszedł do planowania. Nie trzeba było co prawda, ale @Misiek ma w robocie za free to skorzystał Przy okazji wymienił uszczelkę (nr 5)rurki odmy, tą blaszaną, kupiona w ASO: Zaślepienie EGR. Co prawda we wcześniejszych jego (Miśka) postach była o tym mowa, ale zostało usunięte zaślepienie, gdyż myślał że silnik się dusi przez ten zawór. Okazało się, że przyczyną była przepływka. Także zawór został ponownie zaślepiony: No i montaż kolektora i dokręcanie odpowiednim momentem tj. 22 Nm Na koniec przykręcenie rury wydechowej: No to uszczelka i pasta: I skręcenie tego do kupy. Po złożeniu i uruchomieniu moja omega została przywrócona do życia Dzięki mężu
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.