Jump to content

Arklin

Members
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

About Arklin

  • Rank
    Początkujący

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Automat
  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Miasto
    Koszalin
  • Model
    Omega B FL
  • Silnik
    Z22XE
  • Typ nadwozia
    Kombi
  • Inne Auto
    Omega B X20XEV sedan i Omega BFL Z22XE sedan i caravan wszystkie w automacie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Arklin

    Radio NCDC 2015

    Tylko czy to może tak działać? Mnie akurat interesuje tylko chwilowe spalanie i to mam ustawione na main i zawsze włącza się ekran z tym wskazaniem. Jutro zobaczę i dam znać. BTW po co Ci akurat ten ekran ze stacjami. Biegasz bez przerwy po różnych stacjach w czasie jazdy?
  2. Mam założone tuleje z E34 , nie z najwyższej półki i spokojnie starczą na 50-60 tkm.
  3. Od kiedy oprogramowanie mojego sterownika ma taką opcję używam non stop (ze 3 lata), temp. ustawiłem na 40 stopni - zalecane minimum. Odpala lepiej niż na benzynie.
  4. Za 2-pak xenonów bosma zapłacimy 90-95 zł a nie 150 - na znanym portalu aukcyjnym.
  5. Miałem 4 omegi, zostały mi teraz 3 i to prawda, że wspomaganie jest żałosne, w każdej z nich.
  6. Albo coś mniej oklepanego np. takich firm jak Penrite, Amsoil lub Royal Purple.
  7. Da się wymienić sam wentyl? Pytam bo mam podobną sytuację.
  8. A dwudziestoletni jako daily? Moja jeździ czasem i 7 dni w tygodniu, nie tylko do roboty - 120 km co dzień pn- pt. no i jakieś jazdy w weekend. Tylko i wyłącznie dlatego, że ma LPG, bo bez tego takie auto nie miałoby sensu ;-)
  9. Arklin

    Nagrzewnica

    Zastanawiam się nad dołożeniem do swojej kluski podgrzewacza postojowego. Nie wiem tylko, czy przy wyłączonym zapłonie płyn poleci przez nagrzewnicę, czy też jest jakiś zawór, który zablokuje przepływ? Dzięki z góry za info.
  10. Żeby rozwiać wątpliwości caravan i sedan mają inne łożyska w tyle (caravan ma większe), nie ma znaczenia silnik, w przodzie wszędzie jest taka sama piasta (banalna wymiana), włącznie z Omegą A - przód to jedno i to samo.
  11. bez podnoszenia podłogi to jakieś 52-55l. Ja mam Bormech 67l, ale to lekka rzeźba, mam wywalone usztywnienie i dywanik lekko odstaje. za to tankowanie 64 l przy dystrybutorze - bezcenne :-)
  12. Zwiększanie temp. przełączanie nie ma sensu, to tylko niepotrzebne zwiększenie zużycia benzyny. Ja mam przełączanie na 25 stopni i nie mam szarpnięć. Spróbuj wydłużyć czas przełączania i ew. nakładanie paliw.
  13. Te specyfiki do uszczelniania naprawdę działają. Miałem problem z wyciekiem z chłodnicy - pewnie jakieś kolanko, nie chciało mi się szukać gdzie dokładnie. Kilkadziesiąt złociszy (lub więcej) rocznie na płyn do dolewania trzeba było wydać i upierdliwe to było. Zapodałem więc środek do uszczelniania (za jakieś 3 zł. fiolka kilkunastogramowa) wsypałem połowę i problem zniknął. Żadnych problemów z drożnością, z ogrzewaniem, z temperaturą płynu chłodniczego. Zero problemów i zero wycieków. Byłem niedowiarkiem i dość sceptycznie nastawiłem się do specyfiku za 3 zł, który miał uleczyć moją chłodnicę. Zrobiłem więc test tego preparatu i wlałem do butelki po wodzie mineralnej jakiś litr kranówy i nożykiem do tapet zrobiłem kilkanaście dziur w butelce. Po tym zabiegu dodałem łyżeczkę cudownego specyfiku i magicznie po kilku sekundach woda przestała się sączyć z otworów!!! Polecam. Nie interesuje mnie jak, ale to DZIAŁA!
  14. Żadnych silikonów, uszczelki i to wszystko, dokręcone z wyczuciem i nic nie ma prawa się sączyć.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.