Jump to content

Crouger_rX

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Crouger_rX

  • Rank
    Początkujący
  • Birthday 12/28/1990

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Manual
  • Województwo
    śląskie
  • Miasto
    Świętochłowice
  • Model
    Omega B
  • Silnik
    3.0 V6
  • Typ nadwozia
    Sedan
  • Inne Auto
    Fiat Croma II 1.9JTD

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Widzę burza odpowiedzi A więc sprawdziłem wszystkie podciśnienia, wymieniłem uszczelki na listwie pająka i podregulowalem pedał hamulca i jest już o niebo lepiej. Zajadę jeszcze na serwis odpowietrzyć z TIS-em chyba że pedał w omegach prócz diesli nie jest czuły od samej góry ?
  2. Okey serwo sprawne , pompka sprawna. Ale mam inne pytanie, wymieniałem pedał hamulca z automatu na manuala bo nie chciałem ciąć . I teraz jak to ma być wyregulowane ? Ewentualnie byłby ktoś na tyle miły i wrzucił fotę na ile ten gwint włazi ? Bo jeżeli to nie to , zostaje prawdopodobnie pompa ABS a to jak pamiętam tylko z TIS-em.
  3. Żeby nie wprowadzać w błąd, teraz mi się przypomniałoz, nie wymieniałem zbirniczka tylko odciolem końcówkę jak zmieniałem na automat . Odpowietrzyłem od przodu jak auta z ABS to nie wiem ... ABS działa prawidłowo (było parę awaryjnych hamowań) Podejrzani : - Serwo - Pompka hamulca - Źle wyregulowany pedał hamulca przy zmianie automatu na manuala . Chyba że jeszcze jesteście w stanie doradzić ktoś miał podobnie, może...
  4. Dot4 K2 Sprawdzałem naciskasz palcem pedał miękki syczy (Szu) nawet 3 cm . Po 3cim wciśnięciu beton. Test na zgaszonym silniku. Wgl sama pompa może się zapowietrzyc przy wymianie zbiorniczka ? Bo tego nie ruszałem ...??
  5. Hmm nie jest luźny . Ma tylko ta martwa strefę przy wciskaniu nawet palcem. (Jeszcze rano to potwierdzę) Auto miało kiedyś automat i pedał był zmieniany ale wcześniej też tak było . Taki efekt martwego pola, brak działania na początku przez 1cm wciśnięcia, jakby węże się rozciągały.. (nic się nie dzieje) Zima na zimnym zaraz po odpaleniu żylety jak tylko się dotknie, jak w moim drugim aucie (fiat Croma) już myślałem nawet o podciśnieniu że jest zbyt słabe ... Bo na jałowym są podwyższone obroty hmm Wymiekam 😁
  6. Panowie, ale jak w tytule chodzi o pedał "hamulca" nie gazu 🙂
  7. Witam wszystkich. Odrazu wybaczcie za kaszalota z chatboxem i pytaniem zadanym na nim . Okulista załatwił sprawę 👍. Mam problem. Chodzi o reakcję pedału. Wszystko działa ale, pedał ma martwa strefę 1 cm? Jeździłem dieslem kolegi tam ideolo. To moja 4ta omega (ta mam 4ty rok) i tego żadna tak nie miała . Czasem tak jak w dieslu jest wyłącznie na zimnym silniku jest żyleta. Czyli czuć reakcje od samego początku. Wymieniłem tarcze z klockami przód , szczęki klocki tarczo-bebny tył. Zaciski ładne czyste chodzą płynnie. Układ odpowietrzyłem już 4 litrami płynu . Wymieniałem przewody podciśnienia serwa . Nie niema wpadania, gumowego pedału tylko choćby efekt luźnej linki. I nie wiem czy brać się za regeneracje pompy czy to jakaś inna pierdoła. 🙂
  8. Witam wszystkich serdecznie. Odświeże kotleciora bo mam niepełne informacje , a nie będe zakładał entego wątku. Szukałem już wszędzie ale dużo linków jest już nie aktywnych itp. Borykam się z automatem w mojej klusce 3.0 Mv6. Tak z sama z siebie przeszła w tryb awaryjny. "P1850 - przerwany obieg solenoidu C zmiany biegów". * Sprawdziłem olej - dolałem 1l -brak poprawy * sprawdziłem wtyczki potraktowałem kontaktem (zdrowe i czyste) - brak poprawy * Czasem na postoju na zapłonie nic nie robiąc błąd znika pojawia sie za chwile znika i znów sie pojawia (na midzie). * wyczyszczony selektor położenia lewarka - również brak poprawy. Podjąłem decyzje automat wylatuje. Mam już części tj. - Skrzynia R28 z 2.5v6 wysprzęglikiem - sprzęgło z dwumasą - tłoczek sprzęgła - ten dołączany przy pedale - kpl. pedałów hamulec-gaz-sprzęgło - łożysko pilotujące wałek ( iglikowe ) - lewarek/wybierak zmiany biegów (niezależnie od wersji silnikowej, z tego co wiem są takie same) - wał napędowy - korytko zaślepka pod ręcznym - mieszek z ramką - i tu pytanie pierwsze - czy dokupić jakieś śrubki (tj. to docisku -skrzyni-kola zamachowego-lewarka) ? Ok, złożyć to nie problem, przystanąłem na połączeniach elektrycznych. 1. Błąd wyświetlany na Komputerze pokładowym "MID" "Automatik Getriebe" - potrzebny serwis techem, czy może jednak da się to ominąć jakimś mostkiem itp. ? Cytat: "26 i 32 pin, także to nie problem. Mostkowanie w pełni załatwia sprawę BC" (chociaż zaznaczenie na zdjęciu - kolor przewodów-gdzie czy coś podobnego ?) 2. ECU silnika - będzie pracował w trybie ASG, pierwszą metodą jest podłączenie to Techa ale, pisali też niektórzy, że wystarczy zmostkować przewody/Piny. Cytat: "zwieramy piny B,C i D i tyle ? Oczywiście plus czujnik sprzęgła." (chociaż zaznaczenie na zdjęciu - kolor przewodów-gdzie czy coś podobnego ?) 3. ECU skrzyni - wylatuje ? 4. Wsteczny : Cytat: "Do wstecznego bierzesz kable D i F i podpinasz pod czujnik to tyle, okrągłej kostki nie dotykasz interesuje cie kostka selektora tylko i wyłącznie" (chociaż zaznaczenie na zdjęciu - kolor przewodów-gdzie czy coś podobnego ?) 5. czy o czymś jeszcze z połączeń elektrycznych zapomniałem Proszę o jakieś zdjęcia jak dla deb... lub wymoderować to po poprawkach jako kpl. instrukcje "potem dla potomnych". Tematów na forach jest wiele obumarłych pousuwanych i ciężko już coś znaleźć Ja za tydzień dwa bym robił przekładkę to umieściłbym do tego jakieś sensowne zdjęcia. Pozdrawiam Ps. zgodnie z regulaminem cytaty są z forum "http://forum.omegaklub.eu" oraz "http://www.opelomegaforum.pl/"
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.