Jump to content

kjelon

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About kjelon

  • Rank
    Początkujący

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Automat
  • Województwo
    mazowieckie
  • Miasto
    Warszawa
  • Model
    Omega B FL
  • Silnik
    2.5 V6 (X25XE)
  • Typ nadwozia
    Sedan

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ostatnio wymieniałem wąż przy zaworze trójdrożnym, bo pękł i przy okazji zawór, gdyż się kroćce pokruszyły przy dokręcaniu cybantów. Parownik (KME Gold) mam wpięty na dwóch trójnikach przy zaworze. Mam wrażenie, że coś tam jest pochrzanione. Chciałbym to podłączyć jak najprościej - szeregowo. Nie do końca rozumiem ten schemat. Dla mnie wygląda to tak - zasilanie parownika podpinam pod wyjście z bloku pod mostkiem wodnym, a powrót do zaworu trójdrożnego (od strony pojedynczego kroćca). Dobrze zrozumiałem?
  2. kjelon

    złOmega

    Jest ok. Może na zdjęciach tak wyszło, ale generalnie nie widać, żeby tył stał wyżej niż przód.
  3. kjelon

    złOmega

    Będę musiał zajrzeć. Tyle lat się tłukę tym złomem i jeszcze na żadnym spocie nie byłem Coś tam kiedyś wrzucałem na OKP, ale forum zdycha. Nie warto Nie odczułem żadnej zmiany. Ale po włożeniu wałków ssących od 3.0 i puchy na pająki też nie czułem, więc może już tak mam. Dzięki. Teraz nabrała trochę charakteru. Wymieniłem grill na taki bez znaczka, na kalpę wskoczyła lotka Irmiego i przyciemniane lampy nabyte rok temu od kolegi @rafke Jak ją trochę opłuczę, to wrzucę aktualne zdjęcia. No i w weekend zabieram się za wygłuszanie drzwi i wymianę głośników.
  4. kjelon

    złOmega

    Witam wszystkich, czego bym nie napisał i tak będzie mało. Przygoda z Omegą trwa siódmy rok. I choć wpompowałem w to auto kupę kasy, straciłem przy nim trochę zdrowia, a czasu to już w ogóle, to jeżdżę nim dalej. Ale Wam nie trzeba tego tłumaczyć Przy aucie cały czas coś jest dłubane, więc będę wrzucał fotki na bieżąco. Tymczasem kilka ujęć z niedalekiej przeszłości:
  5. Cyknę kilka fotek z prac i zdam relację, jak to gada. Też mam mikro suba w kufrze (takiego jak się pod fotel wkłada), więc z tyłu dochodzą do moich uszu niskie tony. Tylko właśnie z przodu trochę "łyso" na serii. Mam nadzieję, że te Hertze zaspokoją moje niewybredne uszy.
  6. Dzięki, teraz wszystko jasne Trójkąty od "B" już mam, także nowe syczki powędrują we właściwe miejsce. Nie mam Bose. Wzmacniacza też nie dokładam. Nie jestem audiofilem, a czytałem, że ten zestaw Hertza całkiem ładnie plumka na samym radiu. Drzwi będę głuszył dekarą + pianka na boczki.
  7. Witam wszystkich, przenoszę się tu z dogorywającego forum OKP. Przymierzam się do wygłuszenia drzwi oraz wymiany fabrycznych głośników w przednich drzwiach na zestaw - Hertz DSK 165. Wszystko, co potrzebne, już skompletowałem. Jednak zanim się za to wezmę, chciałbym wiedzieć, jak te nowe głośniki podłączyć. Chcę skorzystać z fabrycznej instalacji, nie będę ciągnął nowych kabli. I teraz, jak to podłączyć? Nie zauważyłem, żeby seryjne audio posiadało zwrotnice. Więc które kable seryjnej instalacji podłączyć pod zwrotnice Hertza? I gdzie najlepiej umieścić zwrotnice w drzwiach? Macie jakieś sprawdzone patenty?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.