Jump to content

WOY

Members
  • Content Count

    1,037
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

WOY last won the day on December 25 2019

WOY had the most liked content!

Community Reputation

395 Excellent

About WOY

  • Rank
    Elite Master

Recent Profile Visitors

774 profile views
  1. Przy obniżających sprężynach jest największy problem z amorkami 😉 Trzeba je dobrać odpowiednio, bo inaczej jw pisałeś samochód źle się prowadzi, bo nie pracuje w odpowiednim zakresie 😊 Dlatego ja muszę swoje tylne zmienić na Ori 😝
  2. To chyba będziesz musiał wrócić do HR 😉
  3. Z tego co pamiętam to kupiłem je od Wojtasa 🙄 Możesz podpytać od jakiej wersji to było 😉 Druga sprawa to zawieszenie zawsze się układa po jakimś czasie i tak jest nawet z gwintem 😉 Ps. Co masz na myśli, że zachowuje się nieprzewidywalnie? 🤔
  4. Myślałem, że będzie niżej i że będzie większa różnica pomiędzy normalnymi sprężynami a tu takie zaskoczenie 😉
  5. Będę miał ale najpierw muszę znaleźć normalne sprężyny na tył i podmienić. Oczywiście ja mam kombiaka.
  6. WOY

    2.5V6 Executive

    Mi kiedyś jak zerwało to najpierw poleciał topran, bo był tańszy ale po 2 miesiącach go rozwaliło i to bez jakiejś wariackiej jazdy. Potem chyba zainwestowałem w OEM ale to było kilka lat temu... Teraz mam na zapas OEM używki w dobrym stanie
  7. WOY

    2.5V6 Executive

    Jakbyś zapytał, to dostałbyś odpowiedź żeby tego broń boże nie kupować Już lepiej używkę wsadzić niż to badziewie. Na słoneczko trzeba wyłożyć ok 200PLN żeby miało to ręce i nogi...
  8. Mam, sprawdzę tylko gdzie są Będę miał też tył do nich ale to muszę sobie załatwić jakieś normalne sprężyny i wymienić u siebie.
  9. Ja mam na przód jakieś sporty ale chyba więcej obniżają niż pisze @Grabarz
  10. Nie ma sprawy, polecam się na przyszłość
  11. Nie ma dramatu jeśli chodzi o takie rozwiązanie.
  12. Chcąc to sprawdzić musiałby sprawdzić jak teraz mu wyjdzie na hamowni i po zmianie na 4xA. Nie ma innej opcji, każdy silnik jest inny i pomiary przed i po są jedyną opcją sprawdzenia. Jakby dał radę to byłoby fajnie gdyby wrzucił pomiary/wykresy tu na forum
  13. Bez ściągnięcia pokryw nie ma opcji sprawdzenia. Seryjne od X30XE to G ssące i A wydechowe. Myślę, że ok 200PLN da się kupić same G albo komplet G+A Czyli masz seryjne X30XE i zastanawiasz się nad dołożeniem wałków G na wydech, tak?
  14. Jeśli ma ochotę sprawdzić to może zapakować 4xA. Tylko żeby było to miarodajne to trzeba by było sprawdzić na hamowni przed i po wymianie jak to będzie się zachowywać. A to już jakieś koszty jakby nie było.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.