Jump to content

PawelP

Members
  • Content Count

    1,230
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

PawelP last won the day on January 11

PawelP had the most liked content!

Community Reputation

456 Excellent

About PawelP

  • Rank
    PawełJan
  • Birthday 04/26/1989

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Automat
  • Województwo
    wielkopolskie
  • Miasto
    Plewiska
  • Model
    Omega B FL
  • Silnik
    2.5v6
  • Typ nadwozia
    Sedan

Recent Profile Visitors

626 profile views
  1. PawelP

    2.5V6 Executive

    Niemiałem żadnych wibracji na nowym, na starym łączniku GM były wibracje nawt do 140km/h
  2. PawelP

    2.5V6 Executive

    Wentylator nowy założony , przyjechała dziś chłodnica skrzyni automatycznej z silnika 3.2v6 później ją założe
  3. PawelP

    2.5V6 Executive

    Wymieniłem przegub elastyczny wału na nowy, chyba przyczyna jego uszkodzenia było to że śruby przykręciłem odwrotnie i zła stroną go założyłem ,na starych zdjeciach tą różnice zauważyłem , teraz mam dobrze ,to by tłumaczyło że drugi przegub od strony dyfra jest cały a jego wtedy dobrze założyłem
  4. PawelP

    2.5V6 Executive

    Trafiła się okazja więc kupiłem na olx upragniony wentylator chłodnicy oryginał , a że był w pakiecie z chłodnicą wody prawie nową i sprężarką klimy za 90ZŁOCISZY SERIO to się niezastanawiałem nad kupnem, zestaw z omegi 2.2 ok 100tys przebiegu niby , cała na części poszła , sprężarka sprawdzona w pracy jest sprawna .
  5. PawelP

    2.5V6 Executive

    Ok to tylko zostało mi wymienić ten uszkodzony na nowy i sprawdzać stan co jakiś czas
  6. PawelP

    2.5V6 Executive

    Porobilem zdjecia pred chwilą czy mam dobrze założone te przeguby? rozumiem ze ten trojkąt co sie przykreca sruby tak nazwe go z wału musi być w odwrotnej pozycji niz ten od skrzyni i mostu? Czy moze musza nachodzic na siebie?
  7. PawelP

    2.5V6 Executive

    Febi może bedzie dobry, śruby niebyły luźne , rowno kaźdą dokręcałem z momentem
  8. PawelP

    2.5V6 Executive

    I nadszedł ten moment podzielenia sie informacjami na temat przegubów elastycznych wału firmy Topran ,no niestety jeden niewytrzymał ten od strony skrzyni biegów pękł ,ten od strony mostu jest jak nowy wiec co zawiniło ? Słaba jakość wykonania? Czyli mało kordu w gumie? A może źle dokrecone śruby? Były momentem 98Nm na kluczu ,zauważyłem też że przeguby firmy Topran niemaja napisu SGF a taki Febi ma , świadczy to o wytrzymałości i odpowiedniej ilości kordu,no coż to była taniocha więc się przekonałem tylko mnie niezbluzgajcie gdybym wiedział to bym kupił coś lepszego i patrzył na napis SGF , i jeszcze jedno czy jest jakiś kierunek montażu przegubu? Na ori niema strzałek ani na tym topranie , na topranie jest tylko zielona kropka z jednej strony , nastepne kupie chyba Febi ponoć szły na pierwszy montaz do BMW
  9. U ruskich ktoś nawiercił smoka olejuhttps://www.drive2.ru/l/7634181/
  10. To niedużo, jeest znaczna poprawa ? Może nagraj wideo jak silnik pracuje, na hamowni wykres tez powinien byc lepszy , masz namiary na firme ktora to robi? W kazdej v6 z omegi mogą tak zrobić??
  11. Ile placiłeś za taka modyfikacje?
  12. PawelP

    Omega Saint v6

    Saint może od innego opla podejdzie , miałem od astry ale za duza była złączka DN20 a omega ma DN15 reszta była taka sama
  13. PawelP

    Omega Saint v6

    Też z tym walcze od dwoch tygodni , włożyłem juz 3 oringi i dalej to samo wiec raczej wymienie na uzywany cały wąż z jakiejś omegi, oringi mialem grubosci 2.5mm leci ale po trochu i zapach czuc i dymek spod maski
  14. Wyciecie ekofasolek powino polepszyc wylot spalin , ale.kolektory wydechowe i uszczelki tez powinny byc pod taki wymiar zeby nic niechamowało wylotu spalin , no i polerka kanałow wydechowych
  15. No to ciekawa sprawa z ta chlodnica automatu, wieksza powierzchnia powninna sie przełożyc na lepsze chlodzenie oleju automatu,
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.