Jump to content

PawelP

Members
  • Content Count

    1,159
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

PawelP last won the day on January 11

PawelP had the most liked content!

Community Reputation

424 Excellent

About PawelP

  • Rank
    PawełJan
  • Birthday 04/26/1989

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Automat
  • Województwo
    wielkopolskie
  • Miasto
    Plewiska
  • Model
    Omega B FL
  • Silnik
    2.5v6
  • Typ nadwozia
    Sedan

Recent Profile Visitors

545 profile views
  1. Dzieki za pdf, sprawdze jak to sie ma do mojego, a jaka wartosc powietrza powinna byc na jałowym biegu? Progam opel scanner pokazuje w kg
  2. Auto bez przeszczepu skrzyni, niewiem co ma klimatronik ,moze mi sie uda to nagrac kiedys , to sie dzieje przy zaplonie
  3. Witam od jakiegoś czasu pokazuje mi się błąd na ekranie Automatic Gearbox i po chwili znika , przy tym komunikacie cos stuka z okolicy klimatronika i miga jego podświetlenie ale jak odpale auto to wszystko znika , błedow w programie diagnostycznym brak co to może być?
  4. Ten mały obok tego od Ecu, on mi niedawno pokazywał temp.50 stopni na zimnym silniku gdy weszłem w funkcje licznika
  5. Szukam jaki czujnik odpowiada za to złe wskazanie temperatury, czujnik Ecu wymieniomy na nowy i brak zmian , jakieś pomysły?
  6. Wypiołem wtyczke od tego czujnika przy chłodnicy ale bez zmian , nadal program.mi pokazuje -56 stopni plynu chłodzącego
  7. Jakie powinny być prawidłowe wskazania parametry przepływomierza? Jak sprawdzić
  8. Czujnik od zalączania wentlatorów? Chyba
  9. AR25 bo brat robil swap z 2.6 na 3.2, ale.chociaz jemu pokazuje temperature na plusie a u mnie na minus , tak sie zastanawiam czy czujnik przy chlodnicy ma jakis na to wpływ? Jakis czujnik chyba musi być za takie wskazanie odpowiedzialny
  10. Skrzynia w innej omedze , 3.2v6, Ar25 temperature plynu pokazuje prawidłowo a u mnie na minusie
  11. PawelP

    2.5V6 Executive

    Sprawdziłem świece i to niejest olej tylko gęsty smar do gwintów , mała część gwintu jest w tym nasmarowana na trzech świecach ,prawdopodobnie smar dielektryczny , gniazda świec w głowicy suche jak pieprz ,żadnych wycieków z pokryw zaworów.
  12. PawelP

    2.5V6 Executive

    Jak odkrecilem świece to było sucho , elektrody świec też suche jak pieprz przejechane na nich z 30 tyś. Na gwincie w trzech sztukach było tylko wilgotno ale niedużo być może gdzieś pokrywa puszcza , jazda na Briskach jest bardzo odczuwalnana plus auto lepiej sie zbiera ciszej pracuje silnik ,wcześniej miałem problemy z odpaleniem auta zawsze niby coś tam naprawiłem ale to wracało teraz wiem że to była wina świec głownie wina zbyt dużej przerwy między elektrodą 1mm teraz odpala na dotyk cicho gładko i równe obroty , na tych dwuelektrodowych boscha nawet na nowych był problem ze startem silnika .
  13. PawelP

    2.5V6 Executive

    Dziś wymieniłem świece zapłonowe na Brisk Silver, poprzednie były Bosch Super +9 od czasu remontu silnika , po wykręceniu okazało sie że uszczelka świecy z drugiego cylindra stoi w miejscu niezostała ściśnięta , niewiem z jakim momentem warsztat to robił ale reszta też była słabo dokręcona, ja robiłem to z momentem 25Nm
  14. Tak , stary byl firmy nieznanej , ale kazdy czujnik nawet nowy ma inna oporność , co do pokazania temperatury na minus w Asb to niewiem skąd taka wartość ,skrzynia niepokazuje błędów pracuje dobrze
  15. Wtyczke kabel mam sprawny od czujnika ,tyle co zauwazylem po wymianie na nowy ze auto lepiej odpala juz sie niedusi
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.