Jump to content

SebekS

Members
  • Content Count

    101
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

32 Excellent

About SebekS

  • Rank
    Elitowiec
  • Birthday 09/17/1992

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Automat
  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Miasto
    Olecko
  • Model
    Omega B FL
  • Silnik
    3.0 V6
  • Typ nadwozia
    Sedan

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Udało mi się znaleźć nowy na miejscu. Dzięki za zainteresowanie [emoji6]
  2. Mój zawór wygląda tak.
  3. Cieknie z tego przewodu na samym dole. Chyba poszukam drugiego zaworu. Te podciśnienie co do niego wchodzi to idzie gdzieś do nagrzewnicy?
  4. Witam. Cieknie mi dosyć obficie z tej części. Dokładniej z tego przewodu co wchodzi od dołu. Za co odpowiedzialna jest ta część ? I co mogło przyczynić się do rozszczelnienia?
  5. Masz na sprzedaż kierownicę?
  6. Oczywiście w jakimś sensownym stanie, a nie do obszycia.
  7. Siedziałeś tymczasem w aucie jak cofał? Trochę narobił szkód mongoł jeden...
  8. Fajny pop*erdalacz i sleeper za razem
  9. Problem rozwiązany. Przy wymianie filtra nie przykręciłem masy od sterownika cewki gazowej
  10. Wyczyściłem dzisiaj u siebie wtryskiwacze. Mam czerwone Valteki. Po złożeniu wszystkiego do kupy okazało się, że jest kicha Nie ma mocy na gazie. Możliwe, że po czyszczeniu wymagają kalibracji? Czy gazownik kalibrując wtryski podpina się pod komputer LPG czy robi to imbusami na wtryskach?
  11. SebekS

    Kolektor dolotowy

    Powiem wam tak. Od września zeszłego roku miałem problem z nierówną pracą silnika. Wymieniałem części, które mogłyby to powodować(świece, kable itp.). Sprawdzałem również kompresję silnika - jest w porządku. Wywalało mi płyn chłodniczy przez zbiorniczek lub przez przewód idący za blokiem silnika. Kupiłem tester na zawartość C02 w układzie chłodzenia. Test wyszedł pozytywny, tzn niby uwalona uszczelka pod głowicą. Miałem też wypalone tłumiki. Ale wymieniłem tłumiki i problem wywalania płynu ustał. Ustabilizowała się również praca silnika, jednakże nie do końca. Teraz mam zagwozdkę czy brać się za wymianę uszczelki pod głowicą czy też nie. Popatrzyłem na to wszystko i chyba wezmę się za to sam. Dodam, że nie mam żadnego masła w zbiorniku chłodzenia, ani też pod korkiem wlewu oleju, silnik ma pełną moc i idzie jak trzeba, a ogrzewanie dobrze daje.
  12. SebekS

    Kolektor dolotowy

    Kurczę, wszystko mam rozebrane, a te głowice są na wierzchu. Auto drugie mam, wiec chyba wezmę się za wymianę uszczelek pod głowicą.
  13. SebekS

    Kolektor dolotowy

    Sucho. Przyjrzałem się raz jeszcze i poci się przy uszczelce od głowicy
  14. SebekS

    Kolektor dolotowy

    Olej zbiera się w tym miejscu
  15. SebekS

    Kolektor dolotowy

    Pokrywa z tej strony wydaje się być sucha, ale przyjrzę się jej raz jeszcze. A dlaczego 12 sztuk tych uszczelek pod wtryski? Idą od góry i od dołu czy jak?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.