Jump to content

arek1981

Regionalny
  • Content Count

    151
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

arek1981 last won the day on November 22 2019

arek1981 had the most liked content!

Community Reputation

60 Excellent

About arek1981

  • Rank
    Elitowiec
  • Birthday 01/10/1981

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Automat
  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Miasto
    Brodnica
  • Model
    Omega B FL
  • Silnik
    3.2V6
  • Typ nadwozia
    Kombi
  • Inne Auto
    Chrysler 300M

Recent Profile Visitors

393 profile views
  1. danio, mam pytanie odnośnie lusterka wstecznego od Vectry. Otóż w moim oryginalnym mam kostkę 11 pin, a w tym od Vectry jest 13 pin. Idzie to jakoś podłączyć, żeby wszystko działało, tzn. pamięć, fotochrom i dioda?
  2. Potwierdzam, Krzysiek nie ma. Trzeba szybko zasuwać na plac do huty - może jeszcze jakaś Oma B czeka na przetopienie.
  3. Jeśli koniecznie chcesz Omegę, to zabierz na oględziny kogoś kto jeździł tymi autami. W przeciwnym razie proponuję przygotować duży worek pieniędzy na naprawy. Ta z linka nie przemawia do mnie, osobiście nie pojechałbym jej oglądać. Zresetowany zegar i data, pewnie aku kaput, albo check "uśpiony" + to co Ricardo napisał.
  4. Jak w temacie, kupię podszybie bo moje "się zutylizowało".
  5. No dobra, zima minęła. Czas zabrać się za robotę. A jak to w starym aucie, usterek zamiast ubywać, to stale przybywa: Fotka dla tych, co zastanawiają się, skąd mają wodę na świecach. To między innymi jedna z przyczyn. Teraz jestem na etapie poszukiwania drugiego podszybia, co jak się okazuje nie jest proste. Może ktoś z szanownych kolegów posiada takowe i chciałby je zamienić na PLN-y?
  6. Widzę, że Kolega z okolicy. Gratulacje za posiadanie takiej Omegi! Zapraszam również do wpisu na listę z Naszego Regionu: No i liczę na spotkanie na żywo.
  7. Hejka! Wahacze w końcu zrobione: I siedzą na aucie: Pozostało jeszcze zamontować wydech środkowy: i końcowy + osłona na zbiornik paliwa: Tak, to co widać na ostatniej fotce to duplex Irka - to tak przy okazji, bo ori końcowy również powiedział pa pa. Zderzak jest obecnie u lakiernika. Robota idzie powoli, z powodu małej ilości wolnego czasu, a i temperatura w nieogrzewanym garażu zdecydowanie nie przyśpiesza pracy. No ale jak to mówią powoli do przodu.
  8. Rok temu robiłem tu: https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwi3kc6QqdjmAhUSmIsKHaIMA2gQFjAAegQIARAC&url=http%3A%2F%2Fregeneracja-hc.com%2F&usg=AOvVaw2cwsZn6LvkAmZK-BCG6b2q 100 zł za metalizację 1-ego odbłyśnika.
  9. Witam! Potrzebne momenty dokręcania wahacza do sanek. Jeśli ktoś posiada proszę o podanie. Znalazłem tylko moment dokręcenia sworznia: - sworzeń do wahacza 3 śruby - 65 Nm - śruba w piaście - 100 Nm
  10. Przyszedł czas na wahacze z przodu. Na SKP wyszło, iż tylko duża tuleja na lewym wahaczu jest wywalona. Stwierdziłem jednak, że nie będę wracał z tematem za chwilę, bo sypnie się następna, więc będzie wymiana kompletu: 2x duża od BMW E34 , 2x mała i sworznie 2x : To w sprayu to podkład na wahacze, gdyż zostały wypiaskowane. Tuleje już wprasowane.Zawias teraz idzie do malowania. Jako końcową powłokę planuję dać farbę do felg. Do następnego
  11. Poprzednia właścicielka wycięła z dywanu w salonie - jej chłop jest do dziś na nią zły za to, co zrobiła z tym dywanem. Ps. W bagaju też jest. Co do lasek, to już kilka chciało mi je zajumać. Pod remizą robią popłoch. Powiem Ci, że jak na razie nie widzę żadnego następcy dla Omegi. W piwnicy mam przygotowany pakiet Irmschera do Omy B Kombi. Jeśli dorwę jakąś sensowną budę, to mam w planie zrobić ją od podstaw do stanu idealnego. Puki co muszę "czarną" ogarnąć do stanu używalności.
  12. Witajcie! A więc czas i na mnie. Omega podobała mi się od zawsze, ale dla mnie była niedostępna z powodu ceny, aż do roku2007, kiedy kupiłem pierwszą Omegę. Kosztowała całe 7500 zł gdzie najniższa cena wynosiła wtedy około 10000 zł. Korozję na drzwiach i nadkolach otrzymałem gratis. Obecna, którą posiadam to 9--ta z kolei. Oto poprzedniczki: 2.0 8v 94' manual 2.5v6 '94 automat i manual 2.0 16v '95 manual 2,0 16V '98 manual 2.0 16V '99 manual 2.5v6 '99 manual 2,5v6 '96 automat Moja obecna to czarna Z298, Bfl 3.2v6 Kombi automat, na blacie w chwili zakupu 217000, przy 170000 zagazowana przez poprzedniego właściciela bez wpisu w dowodzie: Fotki zaraz po zakupie. Od chwili zakupu, tj. od października 2017 zrobiłem przy niej następujące rzeczy: - demontaż instalacji gazowej - wymiana rozrządu wraz pompą wody, paskiem osprzętu i termostatem - wstawione alu pokrywy, przerobione z VB 2.5v6 ( olej sikał na wydech, powodując niezłe zadymienie pod maską) - regeneracja alternatora - wymiana chłodnicy klimy wraz z osuszaczem (pozostało sprawdzić i napełnić układ) - wleciał też zderzak Prodrive na przód - gril Irmscher, w wersji " Januszowej" , czyli FK + ori ramka chrom Ostatnio miałem problem z wypadającym zapłonem na 5 tłoku - przyczyną okazała się dostająca z poszybia woda w gniazdo świecy. Po wymianie świecy jest ok. Na chwilę obecną mam do wymiany tuleje na wahaczach i końcówkę drążka z lewej strony, także Omcia jest na razie uziemiona. Plany na przyszłość: - pakiet Irmschera, czyli: zderzak tył, wydech duplex, lotka klapy, progi, zderzak przód, kierownica - ogarnięcie blacharki ( wgniotki parkingowe i przede wszystkim wypędzenie rudej koleżanki z blachy, a widzę, że zaczyna robić podchody w kierunku Omegi) Aktualne foto dodam niebawem. Pozdrawiam Arek
  13. Dokładnie 28.09.2001 Myślę, że nie ma co szukać dalej - zagadka rozwiązana. Ewentualnie sprawdzę u siebie, czy od strony kierowcy nie mam luźnej kostki.
  14. Misiek, mój jest 2001, coś około września.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.