Jump to content

arek1981

Members
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

About arek1981

  • Rank
    Początkujący
  • Birthday 01/10/1981

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Automat
  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Miasto
    Brodnica
  • Model
    Omega B FL
  • Silnik
    3.2V6
  • Typ nadwozia
    Kombi
  • Inne Auto
    Chrysler 300M

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja bym naprawiał. Niestety, bez zdjęcia głowicy nie da się oszacować strat. Najpewniej zawory dostały po du**e, ale jak mówię, bez rozbiórki to można tylko zgadywać. W tych pieniądzach ciężko będzie coś kupić, bo może okazać się skarbonką bez dna. Jak naprawisz to będziesz wiedział co masz.
  2. Czy ten zwisający drut jest za kasetą radia? Jeśli tak, to najprawdopodobniej zsunął się z mocowania i dlatego Masz bałagan z grzaniem po stronie kierowcy.
  3. A nagrzewnicy nie wymieniałeś ostatnio? Jeśli tak, to trzeba sprawdzić czy była włożona taka guma na końcu nagrzewnicy. Bo jak jej tam nie ma, to będzie leciało ciepłe powietrze na nogi kierowcy. Co do zaworu to odcina dopływ ciepłego płynu tylko w pozycji LO.
  4. Ups, też nie zatrybiłem, że chodzi o dywanik pasażera. Sprawdź tylne nadkole na wysokości kanapy. Ruda lubi tam gościć. Woda dostaje się pod tylną kanapę i dalej aż pod dywanik.
  5. Do wyjęcia okładzina i wygłuszenie + wysuszenie wszystkiego. Na aucie będzie ciężko wysuszyć, bo wygłuszenie ma w sobie gąbkę i pije dużo wody. Przede wszystkim trzeba znaleźć źródło dostawania się wody. Jak Łukary pisał, najprawdopodobniej jest dziura w okolicy ściany grodziowej. Zerknij też na odpływ przy podszybiu, czy nie jest przypchany. Bez oględzin okolicy grodzi ciężko będzie znaleźć ewentualną przyczynę. Ps. Grabarz dokładniej to streścił
  6. Hej, ta kiera na foto też na sprzedaż?
  7. Hej, mogę Ci wysłać 3 szt. tłok + korbowód za free (ewentualnie pokryjesz koszty wysyłki). Zostały mi po rozbiórce silnika (korba wyszła bokiem). Co do stanu to wydają się być ok, ale trzeba by przemierzyć, czy trzymają wymiar. Jak coś to pisz.
  8. Właśnie chodzi o element (3). Wolałbym zamienić go na taki bez odwiertów. W ostateczności, jeśli nie uda się kupić oryginału, to zaślepię swój.
  9. Witam! Kupię dolną aluminiową część kolektora ssącego do Omegi 3.2v6 (tą, pod tzw. baranem). Co ważne, poszukuję tej części bez odwiertów na wtryski gazu. Ogarniam silnik po poprzednim właścicielu, gdzie zamontowany był gaz przez "garażowego Cześka" vel. janusza.
  10. Ta metoda dotyczy silników benzynowych 2.2 16V, 2.6V6 i 3.2v6. Kolega ma silnik X30XE, więc spinacz powinien zadziałać.
  11. Że tak spytam, pomarańczowa kontrolka silnika na blacie się świeci podczas jazdy? Jeśli tak, to najpierw sczytanie błędów. Da się to zrobić nawet bez kompa tzw. metodą na spinacz. Co do chwilowej słabej mocy , to miałem już dwa razy przypadek z rozsypanym tłumikiem - wygłuszenie z tłumika zapychało wydech ( wydobywające się "włosy" z końcowego wydechu).
  12. Tu Masz do 3.2v6: https://www.olx.pl/oferta/aluminiowe-alu-pokrywy-zaworow-opel-omega-2-6-3-2v6-nie-irmscher-CID5-IDwwD3D.html#a2200e6b6d Raczej ciężko będzie kupić taniej. Ewentualnie pozostaje przeróbka otworów pod cewki z pokrywek VB 2.5V6 - cena o połowę niższa.
  13. Co do wężyka, tak jak mvf zauważył jest od odpowietrzania par paliwa. Jeśli wychodzi z zaworu za głowicą, to powinien być wpięty w ten czarny plastik na kolektorze dolotowym.
  14. arek1981

    Głowice V6 3.0

    Sprawdź jeszcze raz kolejność podłączenia przewodów, patrząc od przodu auta: - lewa strona kierowca - 2-4-6 - prawa strona pasażer - 1-3-5 Na cewce również są oznaczone cylindry. Błąd 31 na zgaszonym silniku - tak ma być.
  15. Jako, że "choroba omegowa" się nasila, nabędę drogą kupna kierownicę Irmiego do Omegi B FL. Stan obojętny, może być również do regeneracji.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.