Jump to content

arek1981

Regionalny
  • Content Count

    76
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

19 Good

About arek1981

  • Rank
    Elitowiec
  • Birthday 01/10/1981

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Automat
  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Miasto
    Brodnica
  • Model
    Omega B FL
  • Silnik
    3.2V6
  • Typ nadwozia
    Kombi
  • Inne Auto
    Chrysler 300M

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kolega ma w profilu X30XE, więc przewody ma. Jak Ricardo napisał, sprawdziłbym gniazda świec na obecność oleju i/lub wody z podszybia.
  2. Kiedy wymieniałeś świece, przewody? Jeśli nie były wymieniane, to od tego bym zaczął.
  3. Hej, a nie miałeś czasem zmienianej szyby czołowej? Może jest wstawiona zwykła bez sensora i dlatego wycieraczki nie działają na pierwszej pozycji.
  4. Odkopuję. Nadal poszukiwana kiera Irka do Bfl.
  5. Układ odpowietrza się sam. Wlewasz płyn na max w zbiorniczku i odpalasz silnik. Czekasz aż silnik złapie temperaturę i włączą się wentylatory. Wyłączasz silnik, czekasz aż się schłodzi i w razie potrzeby dolewasz do maxa. I to tyle. Napisz jak masz wpięte węże od gazu, bo tu też może być przyczyna słabego ogrzewania.
  6. Dobrze by było, Jakbyś na początek uzupełnił swój profil o dane auta, abyśmy wiedzieli o jaki silnik chodzi. Jeżeli to Bfl, to nim wymienisz termostat, sprawdź temperaturę kompem, bo na blacie potrafi przekłamywać. Co do ogrzewania, wygląda na zapchaną nagrzewnicę - sprawdź na początek rurki od nagrzewnicy wchodzące w ścianę grodziową - powinny być gorące. Daj znać jak to sprawdzisz.
  7. arek1981

    Nagrzewnica

    http://forum.omegaklub.eu/topic/94175-wymiana-nagrzewnicy/?hl=%2Bwymiana+%2Bnagrzewnicy Może to coś pomoże - link z drugiego postu.
  8. Witam! Jestem na etapie zmiany zderzaka tył serii na zderzak Irka + wydech duplex. Ma ktoś może foty mocowania osłony na zbiornik paliwa i sposób mocowania prawego wydechu? Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi.
  9. Najpewniejszym sposobem odczytania numeru silnika będzie sczytanie numeru na bloku, przy łączeniu ze skrzynią, strona kierowcy (płaski wypust na bloku - pomocne będzie lusterko inspekcyjne, bo dostęp trochę utrudniony). Bo jeśli był wstawiony inny silnik, to szukanie po nr vin. jest bez celu. Zawsze tak sprawdzam i nigdy nie było problemu z wymianą rozrządu. Te rozrządy różnią się właśnie podstawą napinacza.
  10. Najpierw wymontuj popielniczkę, radio i panel nawiewów i oblukaj czy pręt jest umocowany. Znajduje się on w głębi za panelem. Jak wyciągniesz panel to go na pewno dostrzeżesz. Masz climatronic czy manualną klimę?
  11. To niestety nie te. Tak jak skit pisał, dwie śruby w tylnej części tunelu środkowego. Przednie siedzenia max do przodu i z pozycji tylnej kanapy zobaczysz po jednej śrubie z lewej i z prawej.
  12. Szkoda, że nie lecę w najbliższym czasie do Bydzi, bo bym Ci to ogarnął. W razie jakichkolwiek kłopotów pytaj, doradzimy. Widzę w profilu, że Masz automat, więc szukaj chłodnicy typowo do automatu, czyli z wejściem i wyjściem do rurek od chłodzenia skrzyni.
  13. Musisz obejrzeć tą część chłodnicy, gdzie jest wyciek od samej góry. Być może puścił któryś wąż wchodzący do chłodnicy, albo sączy się z któregoś czujnika od wenylatorów wkręconych w chłodnicę. Jeśli wszystkie wejścia węży są suche to najprawdopodobniej chłodnica się rozszczelniła na łączeniu plastiku z alu. Trzeba to dokładnie oblukać, najlepiej za pomocą małego lusterka inspekcyjnego i wtedy dopiero brać się za wymianę chłodnicy.
  14. Ja bym naprawiał. Niestety, bez zdjęcia głowicy nie da się oszacować strat. Najpewniej zawory dostały po du**e, ale jak mówię, bez rozbiórki to można tylko zgadywać. W tych pieniądzach ciężko będzie coś kupić, bo może okazać się skarbonką bez dna. Jak naprawisz to będziesz wiedział co masz.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.