Jump to content

Maciej

Klubowicz
  • Content Count

    181
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

89 Excellent

About Maciej

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Automat
  • Województwo
    lubuskie
  • Miasto
    Gorzów wielkopolski
  • Model
    Omega B FL
  • Silnik
    3.2
  • Typ nadwozia
    Sedan
  • Inne Auto
    Omega 2.0

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Maciej

    Olej 5w40

    jak ,,dziad" kupić silnik 200KM i patrzeć żeby za 100 zł przejechać 500 km (nie wykorzystywać potencjału) to można sobie kupić 2.0 i lej tam co Pan chce
  2. Maciej

    Olej 5w40

    moim zdanie jeśli ktoś lubi wykorzystać potencjał silnika a nie jezdzić jak dziad to 200 km + to olej 10w60 jest jak najbardziej do takiej jazdy na S
  3. Maciej

    Olej 5w40

    może najpierw powiedz jaki silnik ? ja do V6 leje 10w60 motula
  4. szóstkę polecam z bmw e39, zmiana wtedy na dyfer 3,27
  5. ja takie felgi (bez opon) chciałem sprzedać za 400 zł i już 2 miesiące wiszą na olx
  6. no to z aliexpress https://pl.aliexpress.com/item/32818114985.html te przynajmniej wchodzi do rantów panelu i wygląda jako tako
  7. moim zdaniem, ja k już bawić się w szpecenie ,,fabryki" to tylko coś co, pozwoli na dobrą jakość słuchania, obsługi komputera pokładowego, żeby to jeszcze wyglądało w miare wkomponowane w całość kokpitu. https://www.sklep.caraudioteam.pl/radio-dedykowane-opel-agila-astra-antara-combo-corsa-meriva-omega-signum-tigra-vectra-zafira-444-cpu-4x16ghz-ram-1ghz-dysk-16gb-ekran-hd-multitouch-p-4746.html
  8. Najgorsze jest to że nikt nie da Ci tyle co by się chciało za autko w perfekcyjnym stanie, opisane dokładnie jego żywot. Ludzie wolą płacić 2 tys za kłamstwa Tak że pozostaje jeździć kluchami aż wszystkie części na rynku zgniją
  9. Ja zawsze nastawiam się na najlepsze, a gdy przychodzi najgorsze to Live is brutal
  10. Mam nadzieje że wystarczy tylko szlifiera i zakonserwowanie
  11. hmm.. możliwe, będę jutro wsadzał na podnośnik to się zobaczy co tam się dzieje, oprócz rdzy (którą będę niebawem się zajmował) mam nadzieje że to tylko nalot
  12. na nowe kapcie to dopiero skuszę się na następny sezon, jak sprzedam moje obecne i dołożę, bo u mnie przy 140 drży leciutko kierownica, ale prawdopodobnie to przez dystanse przelotowe z firmy RR custom, polecam na zamówienie z niemieckiej firmy( nie pamiętam) z własnym kołnierzem.
  13. Dokładnie 17 calowe, (troche żałuję że nie 18) ale po sezonie wystawię te na sprzedaż i zakupie 18 mam problem przy 140 km/h że drży kierownica i chyba muszę zmienić tylne dystanse, po pierwsze z własnym kołnierzem a po drugie nie 8 mm tylko 20-25mm,
  14. moim zdaniem możliwe jest to że jak zmieniałeś nowe tarcze z klockami, to padał deszcz w niedługim okresie czasu, wjechałeś w kałużę czy po myjce i się minimalnie pokrzywiły tarcze i dlatego tylko w tym zakresie auto wariuję bo akurat wtedy wchodzi w specyficzne drgania które rzutują na tarcze.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.