Jump to content

Maciej

Klubowicz
  • Content Count

    131
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

50 Excellent

About Maciej

  • Rank
    Elitowiec

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Automat
  • Województwo
    lubuskie
  • Miasto
    Gorzów wielkopolski
  • Model
    Omega B FL
  • Silnik
    3.2
  • Typ nadwozia
    Sedan
  • Inne Auto
    Omega 2.0

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. jak nie chcesz przepustnicy od 3.2 to od razu założył bym z vectry C 3.2, i ona jest o wiele lepsza niż te omegowe niedoróbki a z tego co mi wiadomo to kanały do kolektorów z pokrywy są już dość duże, tak że cały mod o którym mówię w temacie opiera się tylko na powiększeniu objętości powietrza w kolektorze ( nie mówimy tu o portingu ekofasolek)
  2. taki był zamysł
  3. opiszesz bardziej swoje stwierdzenie: dlaczego nie ?
  4. Jest ktoś jeszcze na forum co zajmuję się tematem 3 częściowych rozpórek z prawdziwego zdarzenia, i nie chodzi mi tu o design tylko rzeczywiście rozpórki które skręcają kielichy ?
  5. Miałem taką wizję agresywnego Limmo, ale myślę że po dłuższym zastanowieniu, skuszę się na Grafit, nie będzie się zlewał z czarnym nadwoziem, a felgi znajdę takie że będą na siebie zwracały uwagę Co do szyby czołowej to mam taką po vinie oryginalną
  6. Tak CZARNULKA wygląda po założeniu pakietu irmschera, moim zdaniem wyszedł ogień. na dniach, tak jak w założonym temacie o portingu kolektora ssącego zaczne zabawe z wycinaniem zbędnego plenum, zobaczymy jak to wyjdzie. W międzyczasie poszukuję fajnych felg czarnych o ET 31-33 tak abym nie musiał wkładac dystansów , myślałem nad 17" jak do tej pory, ale ze względu na zmianę hamulców na brembo będę zmuszony zainwestować w minimum 18"
  7. dokładnie tak planuje zrobić
  8. Już z nim zamieniłem parę zdań, owszem rozsądna opcja, lecz ja mam dolot zrobiony pod 2 przepustnice, będzie zrobiona robota, będzie wykres to pogadamy @SZAJBUS_SzeF nie spinam się tylko parsknąłeś śmiechem na mój temat, który wytłumaczyłem, i nie mów proszę że wycięcie plenum z większego kolektora da taki sam efekt jak kolektor od 2.5 pozdro
  9. Jak można pisać takie bzdury po tym jak przeczytało się temat ? krótki dolot ma mniej miejsca na powietrze niż długi dolot, a w długim dolocie od wewnątrz jest dużo plenum którego można się pozbyć i można osiągnąć dodatkową przestrzeń równą ok. 1 litra powietrza. A więc nie dość że długi dolot ma większą komore od 2.5 to jeszcze po wycięciu plenum ma jeszcze większą, gdzie znajduję się twoja logika ?
  10. nie będę gadał na ile liczę, i jak to będzie wyglądało, ale tak jak mówiłem, zrobie to w wolnym czasie, i na seryjnym 2.6 dam wykres przed i po na hamowni
  11. zobacz w moim temacie jak mam zrobiony dolot, a patrzyłem że wywalenie plenum zbędnego da z 1 litr powietrza w komorze więc całkiem spoko, oczywiście wszystko będzie na wykresie
  12. Dolot mam zrobiony z kwaski więc myślę że tu już nic tykać nie będę. Przepustnica albo porting seryjnej, albo zamiana na jedną większą z vectry C. no właśnie ty jest pytanie czy przepływomierz da rade, i czy nie będzie trzeba wywalać i wstawiać map sensor. Ale to się potem zobaczy. Na razie mój temat ma pokazać czy małym kosztem czyli wycięcie pokrywy kolektora ssącego i wywaleniu zbędnego plenum dojdzie koni.
  13. to wszystko wytne i wstawie aluminiową pokrywe
  14. przepustnice tylko wypoleruję, jest myśl aby zamienić ją na przepustnicę od vectry C bo est solidniejsza i większa, ale ja już mam dolot z kwaski zrobiony i daruję sobie zamiany
  15. dokładnie tak, to ściągasz, i masz pokrywe kolektora ssącego która w środku ma przestrzeń z powietrzem i nadmiarem plenum, którą planuje ściąć i zastąpić aluminiową blaszką co da powiększenie miejsca na zebrane powietrze
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.