Jump to content

Stanek_71

Members
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Stanek_71 last won the day on July 14

Stanek_71 had the most liked content!

Community Reputation

58 Excellent

About Stanek_71

  • Rank
    Początkujący

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. https://www.facebook.com/ZłOmega-by-Stanek-110900740243516/ Jak by ktoś chciał zapraszam na fp na Facebooku tam będzie obszerniejsza relacja z problemów, "usprawnień" i zlotow gdzie się złOmega pojawi 😁
  2. Ten kolor mnie robi 😍😂
  3. Witamy setup lato. HR -35 przód tył 19" Asa Revolution by BBS 215/35/19 przód 8,5j 245/30/19 tył 9,5j
  4. No igły nie ma ale jest dużo lepiej niż było 😂 VID_20190406_163815628.mp4
  5. Jako że sobota po pracy można było zabrać się za pieszczenie Omegi. Mała korekta lakieru plus King od gloss Soft 99 zrobiły fajną robotę. Padam na twarz ale szczęśliwy 😂 A Wy jak rozpoczeliście weekend ?
  6. Eh czasu na mody mało niestety koniec miesiąca w pracy zawsze ciężki ale siły i czas na dopieszczenie autka się znajdzie 😍
  7. Bardziej myslalem nad 2.0t z Saaba tak jak pisalem wyzej
  8. No i paczka przyszla. Wydech steinmetz i grill ;D Swoja droga grill na sprzedaz bo juz widze ze mi nie pasuje do koncepcji 😂
  9. Powiedzcie mi ile realnie mige dostac za grill steinmetz do przed lifta? W bdb stanie zero pekniec itp. Bo kupilem z tlumikiem w kpl i chyba jednak montowac nie bede go tylko zostawie seryjny. A nie moge nigdzie znalezc jakies aukcji jest tylko do polifta za 850 na olx.
  10. @OMEGATOR dala rade 😉 Tak wiem licze sie z tym ze ma swoje lata i szczerze ja wole raczej te starsze autka bo sa łatwiejsze w obsłudze i wiekszosc wystepujacych problemow to czysta mechanika ktora mozna w garazu ogarnac samemu Tak z Wro
  11. Fajny niedziela... trasa z rodzinka po Dolnym Śląsku zero problemow po czym pod domem dym z pod maski 🤨 Chłodnica a raczej kruciec na Niej powiedzial "Papa" i pękł.
  12. Dzieki Panowie troszke sie bawilem z lampami w Vectrze bo tez malowalem wnetrza na czarny polysk moze jeszcze po 2 latach cos pamietam 😂 A tak z innej beczki gdzies w necie rzucił mi sie temat zawieszenia dokladnie amorow ze do Omegi podchodzily przednie Amory z Vectry B a tyl z bmw e46 jezeli chodzi o obnizenie. Czy ktorys z Was mial stycznosc realnie z takim "Modem"? Bo do Tatechnics nie mam zaufania a Ebachy w signumie znajomego srednio smigaly a niestety irki do sedana to ciezki temat ;(
  13. Niestety dzis rano lekko sie zasmucilem, wymienialem postojowki z zarowek na bialy led i okazalo sie ze calutkie wnetrze lampy lata po kloszu 😖 na szczescie znajomek ma tez Omege obecnie na bixenonie i ma swoje stare lampy z czarnym wnetrzem wiec na dniach rozklejamy lampy, zestaw naprawczy bo tam te jedno mocowanie kuleje naprawiamy i moze sie uda ze juz w tygodniu wpadna czarne lampy 😁
  14. Z nowosci powiem ze w poniedzialek ruszaja do mnie : -Grill Steinmetz, -Wydech Steinmetz moze sie uda skompletowac caly pakiecik 😃 Dzisiaj Oma odstawiona byla do gosci na oklejenie szyb tylnych ale zawalili sprawe z bocznymi "sa zbyt obłe" i inna folie musza zalatwic bo brak jej na miejscu wiec jezdze przez 2 tygodnie z oklejona tylko tylna szyba 😑
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.