Jump to content

kmx

Members
  • Content Count

    371
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

kmx last won the day on November 13 2019

kmx had the most liked content!

Community Reputation

366 Excellent

1 Follower

About kmx

  • Rank
    Elite maniak
  • Birthday 04/19/1994

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Manual
  • Województwo
    podlaskie
  • Miasto
    Mońki
  • Model
    Omega B
  • Silnik
    3.0 V6
  • Typ nadwozia
    Sedan
  • Inne Auto
    Renault Laguna II

Recent Profile Visitors

264 profile views
  1. kmx

    Omega B 2.5 V6

    Wygląda super Z zewnatrz również ładna Nie bedziesz może sprzedawał?
  2. kmx

    Omega B 2.5 V6

    To wnętrze To jest seria czy jak?
  3. No zgoda, ale jednak miał być przyrost +15 km i niuty a tu tego nie widzę, dlatego pytam o wykres z 3.2 o ile takowy był
  4. Tak odnośnie naszej rozmowy z innego tematu, masz wykres dla 3.2? Bo tu widzę tylko od 2.6? +10KM jak najbardziej na plus, tylko czemu wyszło minimalnie mniej niuta?
  5. No właśnie, 20tys... Za tyle to już można mieć turbo. Wiem że można i da się, ja tego po prostu nie widzę. Ja u siebie mam manual, nawet sobie automatu nie wyobrażam. A tak w ogóle myślałem że puszka daje też nm na dole, bo w końcu nie ma tych klapek które są przy obrotach poniżej 4 czy tam 4,5 tys zamknięte. No i też u mnie jest krótki kolektor, może on też tak zamula skoro mówisz że chodzi o jego pojemność. W każdym razie jeśli już iść w tuningi za grube $$ to ja bym chyba wolał kierunek turbo. Ale to temat rzeka, nie ma co tutaj chłopakowi spamować. Mi te 200 koni wystarcza do przemieszczania się i wygodnego wyprzedzania, to auto nie ma aspiracji sportowych, miało być duże i wygodne
  6. Może i nie czuć, ale dla bezpieczeństwa i pewności według mnie lepiej mieć odseparowany Tym bardziej że Vki lubią łapać temperaturę i pod maską zawsze jest gorąc jak sku***** Moim zdaniem zabawa w podnoszenie mocy NA to przy kosztach i faktycznym przyroście mocy (przy tej masie wręcz niezauważalnym) to średnio opłacalna zabawa. Przy masie własnej 1700 x groszami to naprawdę żadna różnica wg mnie czy tych koni będzie 210 czy 230, jedynie zabawa z momentem i jego dostępnością od dołu może coś zmienić, bo według mnie to największa bolączczka V6. Brak mocy od dołu. Puszka coś tam podobno zmienia w tym właśnie aspekcie, bo w końcu nie ma tego nieszczęsnego multiramu ale w sumie osobiście nie sprawdzałem, jeździłem jedynie wieki temu omega z pucha ale to za mało by coś powiedzieć.
  7. Ile osób tyle opinii, każdy niby moc swojej zna, u tego 230 u innego nawet i 250, wykresy niby ma tylko jakoś świat tych wykresów nie widział.. Nie mówię że tak nie jest i nie neguje tego ze w połączeniu z innymi modyfikacjami te ileś koni więcej jest, ale fajnie byłoby zobaczyć to "na papierze". Moim zdaniem jak pucha to i dolot pod stożek, sam stożek odizolowany od ciepłego powietrza z komory, wtedy to może i coś tam daje
  8. Nie przejmuj się, ktoś z moderatorów przyjdzie i zrobi porządek Ładna Omega Przydałyby się jakieś zdjęcia jeszcze oprócz filmu
  9. Odkopie temat. Posiada ktoś może schemat instalacji elektrycznej dochodzącej do mida starego typu na dwie wtyczki? Chodzi mi o rozpiskę tego który pin za co odpowiada i gdzie dalej idą te wiązki. Ogólnie problem jest tego typu, że przy ujemnych temperaturach, albo jak jest blisko zera, MID potrafi mi się świecić całą noc, od tak sobie. Zapłon wylaczony, auto zamknięte a on sobie się świeci i pobiera prąd.. No i nie mam pomysłu dlaczego. Dzieje się to tylko wtedy gdy jest zimno jak już napisałem. W tamtym roku zapalał się na kilkanaście sekund, gasł, znowu się zapalał. W tym jest jakby gorzej bo świeci się przez cały czas. Wsiądę, odpalę na chwilę auto, zgasze -na jakieś pół godziny jest spokój a później znów się zapala..
  10. A niech inni widzą kto ich akurat wyprzedza A tak serio to tak jak mówisz, chodzi o wygląd. A jedna wątła lampka na środku to wygląda jak w polonezie
  11. Z jednej strony spoko patent, ale z drugiej patrząc to już seryjna lampka oświetlenia tablicy w omedze to porażka i słabo świeci, nawet nie chce wiedzieć jak musi być z tą kamerka Odziwo w kombi dali dwie lampki, w sedanie pożałowali...
  12. kmx

    2.5V6 Executive

    Gwarancja gwarancją ale seryjny alternator jest za słaby po prostu
  13. A co tam siedziało? Jakiś gwint? Jeździłem omega na sprężynach irmschera plus amorki koni i było i w miarę nisko i całkiem komfortowo, felgi 17, u siebie też planuje takie obniżenie, kompromis pomiędzy wyglądem a użytecznością.
  14. Fajnie wyglądała przy tym obniżeniu
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.