Jump to content

psczelaszkov

Members
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

54 Excellent

About psczelaszkov

  • Rank
    Początkujący

Recent Profile Visitors

63 profile views
  1. Zależy co ile się wymienia, jak co 30kkm to zrzucanie miski tylko Jak co 10kkm to co tam ma być za syf, swieży olej wciągnie,reszte zrobi filtr przeto od tego jest Grawitacyjnie bez żadnych udziwnień chyba najlepiej.
  2. To grzanie dup tam w końcu tam jest czy tylko przyciski były?
  3. To nie za bardzo portfel mi uratowałeś, było 400 teraz 750
  4. Co to jest za coś w podszybiu na wysokości filtra z weglem aktywnym? Luzem to lezy czy to jest coś czego nieznam
  5. Jak znajde czas to poszukam, może nakreśle model. Chociaż wyniki będą raczej podobne, chociaż b jest ciut dłuższa i bardziej bombelkowata. Jak narazie bardziej mnie interesuje Caravan I jak wyglada sytuacja z spojlerem z volvo v70.
  6. Chciałem kiedyś biały i porobić coś w stylu digital camo, ale najprawdopodobniej zostanie ten sam, bo to taki typowy staro oplowski i w naturalnym oświetleniu nie widać niedociągnięć tak bardzo Dodam tylko na próbe pigmentu perłowego w bezbarwny, jakieś zielone jabłko lub fiolet zobacze co wyjdzie lepiej na próbniku.
  7. Ciekawy układ artystyczny, takiego jeszcze nie miałem. Ta woda co leciala przez ten otwór do kabiny niewyżarła pod dywanem nic? Co z kołem zapasowym?
  8. W końcu zabrałem się za to nadkole. Problem jest tego typu, że było tam nasrane z 1cm szpachlu. A rant mijał się nadal z drzwiami o jakieś 7mm. Nie mam pojęcia w jaki słup ktoś wleciał ale musiało być ciekawie. Tak się wystraszyłem że po wsparcie pojechałem. Dla ciekawskich blacha 1250 wchodzi na styk Niestety walikonik nie dawał już rady wyciągnąc wgniecenia co szło pod trójkąt. Dlatego skupiłem się na wyprowadzeniu rantu i przeklepaniu wypraski, która mijala sie zgięciem o 2cm. W najgłębszych miejscach jest z 4mm szpachlu, ale teraz juz mnie nie kłuje po oczach bo jest równo z drzwiami. Pojazd królewny śnieżki Wprawiony blacharz może i by to wyciągnął, ale ja nim nie jestem, jest szpera i to miejsce jest narażone na uszkodzenia bardziej niż front, więc niema co się spuszczać Teraz czas na front Prawy ktoś załatwił na parkingu i podjechal do góry, lewy wcisnął się po jakimś dzwonie kiedyś tam. Na dniach chyba zrobię, potem szyba tył i matowanie całości.
  9. Szczegółowość modelu podpatrzyłem z innych symulacji. Jak ta Czy też z tego opracowania: http://www.iosrjournals.org/iosr-jmce/papers/vol13-issue3/Version-1/R130301114118.pdf Mogłem zrobić bardziej zaookrąglone wyjścia na zderzaku. Ale stwierdziłem że i tak każdy scenariusz bedzie miał to samo W realu pewnie podcisnienie z tyłu jest mniejsze bo coś wyjdzie klapa miedzy lampami. Trapezlip jest wzorowany na tym opracowaniu. Zwykły Lip wziąłem wymiary z tego allegrowego na tasmie 3m. Miałem w myślach podstawienie dyfuzora, ale jak narazie nie mam w planie dorabiać do mojego sedesa zderzaka Ale jak znajde czas to dorzuce do modelu. Jak się nie mylę obniżenie nadwozia też powoduje inna różnice ciśnień i tendencje do lepszego docisku, być może też to sobie sprawdzę. Jak wspomniałeś o rzeczowych firmach zaraz mi się przypomniały latające Mercedesy w 1999 Le Mans Ale to inne prędkości były
  10. Chyba ten dział Ale nie wiem. W każdym razie musiałem rozwiązać sobie zagadkę z dawna temu. Czy te spojlery coś dajo, oprócz wyglądu? Porobiłem symulacje i w sumie z wyników zupy nie zrobię, zresztą nawet jak zrobię to i tak nie lubię. Dlatego podzielę się nimi tutaj. Za model wybrałem coś co mogę użyć w przyszłości do potwierdzenia testów, więc Omega A z bodykitem 3000, wygrzebałem jakiś blueprint i nakresliłem model. Piękny to on nie jest, ale rzut z boku odwzorowuje, a Omega B to prawie to samo Na wstępie informuje, testowałem tylko spojlery, nie skrzydła! Na du**e sedesa robi się podciśnienie które"zasysa"(W naturze nie istnieje coś takiego, ale nie bedziem sie bawic w inzynierów teraz) powietrze z dachu w dół i jak dobrze rozumiem to dupsko do góry też idzie i robi to niestabilności, wogóle spowalnia całe nadwozie i jest be. Zadaniem spojlera jest wytworzenie poduszki z ciśnieniem nad klapą która ma za zadanie odbić główny nurt powietrza likwidując ten efekt(Tak mawiają mądrzy ludzie których wpisy znalazłem). Skrzydło to osobny temat bo to ma dociskać nadwozie kosztem oporu. Prędkość w symulacji to 35m/s czyli jakieś 125km/h, minimalna prędkość przy której efekt zaczyna być widoczny. Teraz będzie to co każdy lubi czytać najbardziej, czyli OBRAZKI! Yay! Parami pierw scenariusz, a pod nim ściana z cisnieniem i trasą cząsteczek. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. Widać poduszkę na klapie, oraz wytworzone podcisnienie z tyłu(wake region) które będzie ciążyć na tyłku. Trochę danych. Numer scenariusza, nazwa ,współczynnik oporu(Cd), współczynnik nośności(Cl): Czysta klapa -0.32, 0.27 Lip -0.265, 0.02 Stock 3000 -0.245, 0.127 Sciana(Nascar) -0.345, -0.10 Trapez przesuniety -0.25, 0.045 Daszek -0.26, 0.04 Daszek na szybie -0.29, 0.27 Daszek na szybie&lip -0.274, 0.03 Duży spojler(a'la Supra) -0.32, 0.18 Współczynnik oporu powinien być dodatni, ale ma jakiś kaprys i wyszedł ujemny. Pokrywało się to z danymi oddziałujących sił więc zostawiłem w takiej formie. Coś pokaszaniłem w ustawianiu wyników W wersji bez spojlera(1) wspólczynnik jest faktycznie dodatni, co może potwierdzać teorie o podciąganiu tyłka w górę. Stockowy 3000(3) jest taki pośredni, tworzy lekką poduszkę, ale w tym samym czasie wypuszcza powietrze pod sobą nie zwiększając podciśnienia z tyłu. Według symulacji ma najniższy współczynnik oporu. Trapezowy przesunięty jest ciekawy, stworzył poduszkę, ale nie jest umieszczony na drodze nurtu, co nie zwiększa podciśnienia z tylu tak jak robi to lip(2). Reszta jest tak pomiędzy. No może duży spojler, nic nie robi tylko wygląda i ściana jest chyba ciut za duża, ewentualnie ich zalety są dopiero przy 300km/h Troche daszek za klapą mnie zaskoczył. Chyba tak to działa Wartości w realu mogą odbiegać od tych, model nie jest idealny. Ale raczej będą podobne różnice między scenariuszami. Ciężko jest udawać mądrego, dlatego mam pytanie. Jeździ ktoś dużo w trasy i wstawiał spojler? Wpłynęło to na spalanie? Stabilność przy wyższych prędkościach np:bujanie dupa przy gwałtownych zmianach wysokościach jezdni? Ja narazie mam sedesa nie czynnego, więc nie mogę bawić się w potwierdzanie. I jak już jesteśmy przy obrazkach, na masce za garbem jest niebiesko i tam montujemy wyloty na masce, a nie wloty. Rozkmina jest cały czas otwarta, bo szukam sposobu na bardziej szczegółowe wyniki. W najgorszym wypadku, naprodukowałem mądrze wyglądających obrazków. Link do Symulacji
  11. Do dawcy wsadz tego 2.4 i jeszcze sprzedasz jako unikat
  12. Problem z c30se jest taki ze to jednorazowy wybryk, nie uzywane przed OA i nie uzywane po niej. Taki jest bo jest, bardziej jako rarytas, anizeli cos do zabawy . Ale ładniej wygląda niz Vka.
  13. Jedyny sluszny silnik to c20ne. Ale v6 tez ciekawy, zawsze jakas odmiana.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.