Jump to content

psczelaszkov

Members
  • Content Count

    157
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

psczelaszkov last won the day on October 5

psczelaszkov had the most liked content!

Community Reputation

193 Excellent

About psczelaszkov

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Manual
  • Województwo
    wielkopolskie
  • Miasto
    Piła
  • Model
    Omega A

Recent Profile Visitors

135 profile views
  1. Co to za spawanie podszybia w omedze A, tu się go nie spawa Jak masz wszystko rozebrane, to możesz pomyśleć o zastrzałach w kielichy jak w DTM'ie Chociaż to zależy jak bardzo ekstremalnie chcesz go używać
  2. @Wojtas Wymyślił jakiś mądry robić z drzwi nadkole i teraz mamy Nie wiem czy oni myśleli że codziennie ktoś będzie drzwi otwierał i sprzątał błoto z zakamarków? Pomysł dobry, wykonanie ch****e
  3. Powychodziło pierdołów, nie wiadomo co pierwsze. Sprawdziłem wtryski na mojej samorobkowej wtryskownicy Dla czestotliwosci 15-20Hz co odpowiada pewnie jakieś 600-1200Rpm i wypełnieniu 2-10% co daje jakies 2-10ms czasu. Przy wtrysku 100ml wyszlo że 2-3 są identyczne 1 daje 1% więcej a 4ty 2%. Tak więc 2% błędu przy wtryskach 170ccm z c20ne. Pomijalne wartości więc to nie przez wtryski podszarpywał. Wszystko wskazuje na lewe powietrze z tej odmy i dolotu. Żałuje że jak kupowałem drzwi tylne lewe to nie kupiłem od razu prawych. Ładne wtedy dostałem, a teraz muszę męczyć sie z prawymi, które są nie dość że w szpachlu to jeszcze w stanie agonalnym Nasrałem coś żeby miał się czego szpachel trzymać, może znajde kiedyś lepsze Tam jest 2mm szpachlu to ma gdzie zginąć Przygotowałem sobie detale, oczywiście moczone w nitro, bo tradycyjnie złaził z nich lakier i lepiej było rozpuścić go. Tylko klamka lewy tył ma fabryczny lakier i się nadawała do matowania. Jeszcze lusterka, błotniki i to by było wszystko co mi potrzebne do skończenia budy, zostaną zderzaki i plastiki dookoła. Podoba mi się że klamki sa ameliniowe ale po 30 latach nie ma śladów utleniania większego. Głowica odebrana, w sumie wyszło tyle że jednak przegrzało jak woda uciekła i skręcilo ją. Zawory jeszcze mają ochronną warstwe nie wytartą, są jak nowe. Była w zakamarkach srebrzanka po zatarciu wałka i to tyle. Wymienione uszczelniacze dla pewności i chyba muszę zerknąc jednak w tłoki i zrobić rewizje pierścieni. Nie widzi mi się to, w garażu nie ma kanału i muszę miskę zwalać. Mam nadzieje że da się ją wyciągnąć w tej pozycji. Muszę jeszcze zrobić pomiar stopnia sprężania zanim wyjade z tłokami. Heh przyspieszyło mi to niektóre plany, ale lepiej teraz niż na wiosne.
  4. @vigo Bo tam jest łożysko, właściwie jest to gumowo-metalowe łożysko ślizgowe .
  5. Dla każdego co sprawdza Vmax w swoim gruzie i w połowie zastanawia się czy wszystko dokręcił .
  6. Jakie kilka dni w roku i tak zrobisz z tego daily
  7. Cała posadzka teraz do szlifowania na podwymiar .
  8. psczelaszkov

    Omi Hubiego

    Pozostaną nam Syrenki i Nysy
  9. Ciekawe, już ta mniejsza z edycji specjalnych wyślizguje mi się czasami przy manewrach parkingowych. Z tą może być jeszcze ciekawiej Ale za to jak stabilnie przy wyższych prędkościach będzie .
  10. Pytanie jak wyglądała wymiana, bo można wymienić i "wymienić". Nie było luzów na prowadnicach? I co z gumami zawieszenia? Może przeciąga zawieszenie z jednej strony. Geometria sprawdzana?
  11. W Omedze A podszybie i zawias wyszły im przypadkiem zbyt odporne na korozje to musieli naprawić swoje błędy w następnych generacjach To jest ciekawe bo im późniejsze generacje omegi tym bardziej rdzewieje, co by wyjaśniało dlaczego niema Omegi C, zgniła im pewnie już na stole. Kup se pan senatora, prawie omega B, ale jeszcze podszybie normalne Ale serio, w kazdym wynalazku co innego zjebane. Każdy producent ma tego jednego inzyniera co nie wie co klika w CAD'zie. Volvo S60 jeszcze trzyma fason, innym nie ufam jako daily, ale tam znowu mamy kąt skrętu jak w taczce.
  12. Poprawki to domena tego samochodu, wszystko po każdym łącznie ze mną Korzystając z tego że i tak jest uziemiona zrzuciłem profilaktycznie głowice. Dziura na odmie, może to tędy brał lewe powietrze Cyk i fuch Ściąganie głowicy w c20ne jest śmiesznie przyjemne, aczkolwiek nie szedłem dziś na życiowy rekord, ze względu na lpg, co by mi fałszował czas demontażu. Wyszło 2h razem z obiadem Rysy na gładzi nie wyglądają tak strasznie jak na endoskopie Praktycznie na każdym cylindrze coś podobnego jest w tym samym miejscu, czyli na powrocie tłoka, to jest na 4tym i jest największe. Kompletnie nie wyczuwalne i widoczne tylko pod światło. Ciśnienie mierzone na zimno przed zrzuceniem ~13.5 Bar na każdym +/- 0.5. Co do głowicy to w skrócie VID_20191030_1802371.mp4 Ogólnie głowica wg wysokości kadłuba jest za niska o 0.2mm i nie powinna być już planowana. Ale whatevs, najwyżej wzrośnie lekko stopień sprężania jeśli wyjdzie odchylenie. Może to normalne że zawory są tak mokre, nie wiem ja chce mieć zużycie oleju max 0.2L/1000(norma to 0.075) Głowice oddaje tam gdzie była remontowana, w tym czasie mogę zająć się drzwiami.
  13. psczelaszkov

    Omi Hubiego

    Po rusku zrób , w nivie łapy od skrzyni rozdzielczej były podobne do tych tylnych omegowych.
  14. Mam przygotowane ostrze nożyka z taśmą na rantach, będę gładził grzechy świata. Ale detailing na końcu.
  15. Najgorsze że jakiś wysyp muszek owocówek jest i jak zobaczyły zieleń to w jednej ręce pistolet, w drugiej pęseta. Dopóki człowiek nie zacznie malować to się nie dowie ile ma robactwa na podwórku Nawet pająki były. Jeszcze te dziady mają takie słabe skrzydełka że niektóre stały się częścią omegi. Reszta elementów będzie prawdopodobnie w większym pomieszczeniu malowana , powinno być łatwiej. Dla karoserii nie mogłem znaleźć pomieszczenia na tyle dużego żeby się nie zagazować. Jeszcze na deszcz się zbierało i w sumie stąd ten pośpiech i zacieki. Poprawki będę już robił na spokojnie w bardziej cywilizowanych warunkach Zobaczymy jak to się zachowa, materiały dobierałem markowe i wg dokumentacji technicznej starałem się przygotować powierzchnie. Najważniejsze że będzie nawet jeśli nie idealnie odcieniowo, to ten sam kolor. Cała karoseria była praktycznie w szpachlu, podkładzie, rysach i złażącym lakierze. Szyby odparzone przód jak i tył, gwizdy i brak sztywności nadwozia powyzej 90km/h był gwarantowany.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.