Jump to content
Mateuszpp980

Tempomat 2.2 16v

Recommended Posts

Siemka wszystkim , wiecie może czy dużo jest roboty z założeniem tempomatu w omedze 2.2 16v?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To były w ogóle wersje bez tempomatu?? Miałem pierwszego golasa to był tempomat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siemka wszystkim , wiecie może czy dużo jest roboty z założeniem tempomatu w omedze 2.2 16v?

 

Siema, łosz Panie, to se Pan wymyślił :)

A tak na serio to trochę jest....

Sterownik tempomatu, wiązka, manetka do sterowania, mechanizm na silniku, czujniki pod pedały

Ja tam mądry jestem bo w swojej 2,2 juz mam :)

Moze się ktoś odważył montować, to niech sie wypowie...

Pozdro

 

Zupełnie nie tak. 2.2 ma elektroniczną przepustnice. Zakładasz manetkę+w większości przypadków musisz aktywować techem. I trybi:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak samo jest we wszelkiej maści dti i 2.6/3.2

Share this post


Link to post
Share on other sites

przy 2,0 jest więcej dłubania linki itd... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli mogę spróbować wrzucić manete i aktywować może zatrybi . Dzięki chopy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ewentualnie czujnik na sprzęgło dołożyć jeżeli nie masz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie, od hamulca jest juz wszystko fabrycznie ogarnięte, zresztą od sprzęgła instalacja tez jest tylko może brakować czujnika, a jest chyba taki sam jak na hamulCu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tyle roboty ze nawet nie ma czego zdjęć robić :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siemka wszystkim , wiecie może czy dużo jest roboty z założeniem tempomatu w omedze 2.2 16v?

 

Siema, łosz Panie, to se Pan wymyślił :)

A tak na serio to trochę jest....

Sterownik tempomatu, wiązka, manetka do sterowania, mechanizm na silniku, czujniki pod pedały

Ja tam mądry jestem bo w swojej 2,2 juz mam :)

Moze się ktoś odważył montować, to niech sie wypowie...

Pozdro

 

Zupełnie nie tak. 2.2 ma elektroniczną przepustnice. Zakładasz manetkę+w większości przypadków musisz aktywować techem. I trybi:)

 

W swoim Chińskim Op-com też mam opcje aktywowania tempomatu. Tylko cod car pass....

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to dzięki za odpowiedzi jeśli będzie czego robić zdjęcia to zrobię :) dzięki za podpowiedzi może na spocie podziękuję inaczej %% :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam manetke na sell jak cos :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie, czyli jak dobrze wyczytałem manetke mam, to muszę znaleźć kogoś z techem, co aktywuje tempomat, lub poszukać czujnika na skrzyni?? Chodzi mi o silnik 2,6, proszę o porady gdzie szukać czujnika

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minut temu, maniack napisał:

Witajcie, czyli jak dobrze wyczytałem manetke mam, to muszę znaleźć kogoś z techem, co aktywuje tempomat, lub poszukać czujnika na skrzyni?? Chodzi mi o silnik 2,6, proszę o porady gdzie szukać czujnika

Załóż manetkę i zobacz, czasem tempomat jest aktywowany i nie trzeba nic robić. Nic więcej nie powinno ci być do tego potrzebne. Jeśli nie zadziała to Tech i będzie cacy :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, maniack napisał:

Z tego co widziałem na zdjęciach to manetke mam, zrobię zdjęcie,mam taką jak na linku, może odepne ja i podlacze jeszcze raz 

Przełącznik z tempomatem OPEL VECTRA B OMEGA B C 7437073183 - Allegro.pl 1 MB · 2 pobrania

Jesli masz założoną i nie działa to tylko tech :)

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Panowie, przy okazji tematu zapytam tak z innej beczki trochę, mianowicie dołożenie tempomatu do 3.0 manual? Prawdopodobnie fabrycznie u mnie był, mam manetkę, poza tym to mv6 więc no raczej bogata opcja.. Natomiast nie mam drugiej linki oraz silniczka przy przepustnicy.. Jak się za to zabrać? :D

Edited by kmx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silnieczek nie był przy przepustnicy tylko w okolicy zbiorniczka płynu chłodniczego, na podłużnicy. Wyglądał tak: image.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.