Jump to content
Ariel

Omega 2.5dti podkład

Recommended Posts

Witam. Omegę posiadam od lipca zeszłego roku. Jest to srebrny caravan ze słupkiem 3.0D. Generalnie Omega wydawała sie zdrowa ale w tym roku okazało się że trzeba ratowac podwozie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witaj, no rdza w Omedze to częsta przypadłość i stosunkowo droga w usuwaniu, no ale mam nadziej, że Ci się udało :)

 

Pokaż fotki auta, jak i co kryje w środku :coolio:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poka fote silnika jak to wygląda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vision95 pid='32729' dateline='1509913083']Poka fote silnika jak to wygląda.

 

Z góry nic sie nie zmieniło

IMG_20160911_130032-816x612.jpg.45365ebd908bfd5f270db670001b7bce.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Z góry nic sie nie zmieniło

 

Niby nic, ale 3.0 jest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To może troche napisze o aucie. Jest to Omega z 2002 roku w kolorze z157. Kupiłem je w lipcu 2016 roku w sumie jako uszkodzone. Nie odpalał na rozgrzanym silniku. Wymiana wtrysku pomogła. Po 3 miesiącach została wymieniona klamka(pękła) oraz zostało naprawione podnoszenie fotela pasażera. Z racji tego że na Omege zostały wydane wszystkie oszczędności pierwsze mody planowane były na 2017 rok. Jako sie okazało wyszło sporo niedoskonałosci.               

-wymiana przednich amortyzatorów z łożyskami

-nowe przewody hamulcowe oczywiście całe w miedzi

-wymiana tulei w wachaczach

-wymiana końcówek drążka kierowniczego

-wymiana mechanizmu wycieraczek

-oczywiście olej wraz z filtrami

-4 opony vredestein tył 225/45/17 przód 215/45/17

-walka z rdzą, wycinanie zgnilizny, wspawywanie, i cała konserwacja podwozia. Zaatakowane były progi, podłużnice itd

Jutro kolejna wizyta w warsztacie. Po 15 miesiącach znowu nie odpala na rozgrzanym silniku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

porzadny silnik poczciwe dti :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

porzadny silnik poczciwe dti :D

 

Silnik naprawde udany. Teraz troche sie posypał ale jeszcze w tym tygodniu omega z powrotem w domu. :shy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

porzadny silnik poczciwe dti :D

 

Przecież to M57 :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

porzadny silnik poczciwe dti :D

 

Przecież to M57 :P

 

Tak w sumie pół na pół :shy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak no i co 2.5 dti :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kilka zdjęć z napraw blacharskich

 

IMG_1205.jpg.16f8972921e1da99a30a56a63747bcb1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie też silnik do remontu Ale zrobię i będę mieć spokój.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ładnie prace się posuwają :) zadbane kombi diesel w podkładzie się szykuje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedyny słuszny kolor. No i widać że będzie z tego zadbana sztuka:) Keep going! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ładnie prace się posuwają :)

 

posuwajo to sie slimaki u mnie na tarasie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ładnie prace się posuwają :)

 

posuwajo to sie slimaki u mnie na tarasie :D

 

U mnie w ogrodzie tez jest ich pełno, do wyboru do koloru :P ze skorupko i bez :P chcesz trochę? To podaj meila :f:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie chce :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawsze byłem zdanie, że jednak wersje B FL ruda jakby trochę bardziej omija. Ale jednak widzę, że tutaj nie ma po prostu reguły. Chrupie obydwie w newralgicznych dla nich punktach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawsze byłem zdanie, że jednak wersje B FL ruda jakby trochę bardziej omija. Ale jednak widzę, że tutaj nie ma po prostu reguły. Chrupie obydwie w newralgicznych dla nich punktach.

 

Szczerze mówiąc po wstępnych oględzinach na kanale było widać tylko lekki nalot na podłużnicy więc miałem sobie odpuścić w tym roku naprawy blacharskie i konserwacje. Na szczęście jednak zapadła decyzja, że warto zajrzeć głębiej :shy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omega wśród żywych :zeby:  powód nie odpalania na rozgrzanym siniku oczywiście wtrysk. Mocno zapieczony. Powód ciężkiego odpalania na zimnym silniku 3 świece spalone(po zimnej nocy trzebabyło kręcić jakieś 4-5 sekund) Do tego dziurawe węże podciśnienia i od turbo ten gruby. Po podpięciu komputera po tych naprawach został jeden błąd który informuje o tym że zostały usunięte klapy w kolektorze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ładnie prace się posuwają :)  zadbane kombi diesel w podkładzie się szykuje :)

 

W miare ładnie to wygląda na zdjęciach. Jest wgniecenie koło wlewu paliwa i bierze już doły drzwi. Nadkola zdrowiutkie (prawdopodobnie już były robione) Ale chcialem najpierw zrobić cały spód żeby gora miała sie na czym trzymać :)) I oczywiście mechanika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.