Jump to content
kapperr

parownik

Recommended Posts

sytuacja wyglądała do niedawna tak że po odpaleniu samochodu obroty wskakiwaly na 1500 jak dodalem gazu spadaly na 1000 i po odczekaniu paru minut spadaly do 500 generalnie jak samochod przelaczyl sie na gaz to z wydechu szlo wiecej niz na benzynie ale wiadomo omega cos musialo pojsc nie tak jak jechalem z pracy 2 dni temu do domu (30km) samochod chodzil jakby 1 cylinder nie trybił i z wydechu juz szlo sporo tego dymu w dodatku nie chcial przelaczyc sie na gaz gdzie robi to po 2 km około. Dzisiaj pojechalem do mechanika ktory mieszka 200 metrow dalej ale po momencie jak odpalilem samochod ok 30 sekund zaczął chodzić normalnie i u majsterka dojechalem z samochodem nie pokazującym żadnych objawów i praktycznie zero dymu z wydechu. myslalem na poczatku ze uszczelka pod glowica sie uszkodziła bo ubylo plynu troche ale weze normalne. mechanik jednak nie mial czasu dokladnie tego sprawdzic i powiedzial ze watpi w uszkodzenie uszczelki i powiedzial ze lepiej zaczac od drobnych rzeczy niz pchać się w koszty. a wiec od czego zaczac ktos ma pomysl? moze membrana w parowniku się rozwaliła?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuję udać się do gazownika najsampierw jeśli na benzynie wszystko ok...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Błędy jakieś? Wartości z przepływki? Sondy pracują?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do sprawdzenia dam w następnym tygodniu teraz bardziej mi chodziło czy przez uszkodzony parownik płyn może lecieć i sie spalać i jaki kolor ma benzyna która nie do końca jest spalana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do sprawdzenia dam w następnym tygodniu teraz bardziej mi chodziło czy przez uszkodzony parownik płyn może lecieć i sie spalać i jaki kolor ma benzyna która nie do końca jest spalania olej z płynem się nie miesza ani odwrotnie jedyny sposób to sprawdzenie ciśnienia na cylindrach

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrobiłem spinaczową diagnostyke i błąd 0202 odczytałem tj Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra. Teraz nie wiem co sprawdzić dokładnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrobiłem spinaczową diagnostyke i błąd 0202 odczytałem tj Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra. Teraz nie wiem co sprawdzić dokładnie

 

wtryskiwacz nr 2 :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obwód wtryskiwacza  czyli kabelki, od świec by mogło ten błąd pokazać?

 

wtryskiwacz paliwa, a nie kabelki od świec :P

jak nie masz pojęcia to lepiej nie grzeb sam :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego napisał Ci Robert że jest problem wg. błędu z wtryskiwaczem nr. 2 do sprawdzenia jest wiązka, ew. wymiana wiązki od wtrysków do tej dużej kostki za silnikiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź czy ci się wtyczki nie poluzowały od wtrysku często się to zdarza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego napisał Ci Robert że jest problem wg. błędu z wtryskiwaczem nr. 2 do sprawdzenia jest wiązka, ew. wymiana wiązki od wtrysków do tej dużej kostki za silnikiem.

 

I można po ludzku wytłumaczyć jednak :D dzięki wielkie 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.