Jump to content
PawelP

2.5V6 Executive

Recommended Posts

Dzisiaj wziąłem się za wymianę oleju w dyfrze , olej Castrol Syntrax 75w90, rok od poprzedniej wymiany kilometrów niepamietam ale  było niedużo,  były też objawy że od spodu buczalo przy większych prędkościach teraz jest spokojnie cicho ,  odsysarka warsztatowa bardzo dobrze wyciąga olej także jeśli zostały to śladowe ilości starego

IMAG0574.jpg

IMAG0576.jpg

IMAG0578.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj taka drobnostka założona  

IMAG0590.jpg

IMAG0596.jpg

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@PawelPmyślisz, że zwykłą strzykawą/olejnicą wyciągnie się olej z dyfra ?- w jakim stanie był olej?

Edited by Misiek_v6

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Kiedyś  wyciągałem strzykawa 400ml z dyfra olej no myślę że się wyciągnie ale mniej,   olej miałem lekko ciemny jak w tamtym tygodniu wymieniłem   z grudkami zabrudzen, mi odsysarką na powietrze było najwygodniej i najdokładniej.

Edited by PawelP

Share this post


Link to post
Share on other sites

zmieniłbym, bo podejrzewam, że tam niezły kisiel D:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odkręcenie dekla i złożenie na masę uszczelniającą wcale dużo nie zajmuje a Macie pewność że wymieniony będzie cały olej, a przy okazji kontrola wnętrza dyfra, no i w ciemno później leje się 1,1L i musi być dobrze :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakby nie patrzec to sam z siebie sie niespalil, cos tak duży prąd musiało puścić :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po co canbus z radiatorem w drzwiach? Zwykłą rurka na ledach by wystarczyła bo i tak po kilku minutach gasną światełka. 

21 minut temu, psczelaszkov napisał:

Jakby nie patrzec to sam z siebie sie niespalil, cos tak duży prąd musiało puścić :P 

Chyba się blaszki odgiely przy wymianie żarnika i iskra skakała aż się stopilo 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Canbus z radiatorem bo trafiły się tanie o takich parametrach co chciałem więc wolałem takie 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kupiles sobie wiecej tych ledow? :) bo zasada jest taka ze jak kupujeez to kilka sztuk na zapas trzeba wziac, niestety pozniej moga sie delikatnie roznic barwa :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Będę jeszcze zamawiał ,do podsufitówki i jeszcze w inne miejsca,  kupię na zapas

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMAG0659.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś przyjechała przetwornica z zaplonnikiem używana z BFL,  założyłem ją i wymieniłem spalony bezpiecznik xenon działa, poprzednia  ta po lewej widać to był jakiś zamiennik i trytka  spięta,  diagnoza : spalona razem z zapłonnikiem

IMAG0672.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygląda na przetwornicę z jakiegoś hida

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli komuś omega ciężko odpala winowajacą może być czujnik temperatury powietrza dolotowego, rano trzeba podpiąć się komputerem i zobaczyć jego wskazania oraz płynu chłodzącego jeśli któryś pokazuje  inaczej do max 3 stopni to jest uszkodzony punktem odniesienia może być czujnik temperatury zewnętrznej ten przy zegarku na wyświetlaczu , wskazania  czujnika  powietrza dolotowego  sterują czasem wtrysku ,gdy rozrusznik kręci kilka sekund  dłużej  lub  dlawi się nierówno odpala myślimy że układ paliwowy jest zapowietrzony a to tylko zle  wskazanie temperatury prze ten czujnik myślę że komuś to pomoże ja się męczyłem sporo czasu żeby do tego dojść,  teraz pali na dotyk za każdym razem (czujnik  niedotyczy silników 2.6 v3.2 )

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, PawelP napisał:

Jeśli komuś omega ciężko odpala winowajacą może być czujnik temperatury powietrza dolotowego, rano trzeba podpiąć się komputerem i zobaczyć jego wskazania oraz płynu chłodzącego jeśli któryś pokazuje  inaczej do max 3 stopni to jest uszkodzony punktem odniesienia może być czujnik temperatury zewnętrznej ten przy zegarku na wyświetlaczu , wskazania  czujnika  powietrza dolotowego  sterują czasem wtrysku ,gdy rozrusznik kręci kilka sekund  dłużej  lub  dlawi się nierówno odpala myślimy że układ paliwowy jest zapowietrzony a to tylko zle  wskazanie temperatury prze ten czujnik myślę że komuś to pomoże ja się męczyłem sporo czasu żeby do tego dojść,  teraz pali na dotyk za każdym razem (czujnik  niedotyczy silników 2.6 v3.2 )

jak cenowo wychodzi czujnik i jak z wymianą?

Share this post


Link to post
Share on other sites

45zł czujnik po rabacie kupiłem w Harcie,  wymiana polega na założeniu gumy  że starego czujnika uszczelniającej na nowy czujnik w dolocie   ok 10-15min

Edited by PawelP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oby to było tylko to, ja u siebie rozwiercalem na wiekszy wymiar i wbijalem nowe tuleje w drzwi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Patrząc na stare tuleje i ich wymiar suwmiarką to one są problemem,  jest duży luz,  a zawiasy drzwi są w bardzo dobrym stanie

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.