Jump to content
Marcin222221

Remont silnika 2.2 16v

Recommended Posts

Siema. Szybkie pytanie. Czy ktoś robił u tego faceta silnik https://allegro.pl/silnik-2-2-16v-omega-frontera-sintra-opel-tuning-i7021892223.html

bo ja swój oddałem do serwisu i okazało się że koszt naprawy wyniesie około 8 tys zł. Za wymontowanie i rozbrojenie silnika + mycie i pomiary wyszło 1400 zł. I szukam alternatywy dla swojej kluski. Facet ma po nią przyjechać w poniedziałek. Więc jeszcze mam czas. Dzięki za info Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

chłopie, kup sobie drugą omegę ;d

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kup sobie V6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za 8tyś?
To gość chce Ciebie orżnąć na przynajmniej 5.

Swoją drogą co tam chcesz remontować?

Share this post


Link to post
Share on other sites

O tym człowieku są mieszane opinie, poszukaj na okp.

Ogólnie człowiek znany w świecie Omegi handlujący częsciami od lat.

A mi się wydaje, że remont na grubo na cześciach OE tyle będzie kosztował.

Jak moge dodać coś od siebie w Suchym Lesie jest dobrze rokujący warsztat, nie byłem nie polecam ale gdyby nie odległość 500 km w jedną stronę na pewno bym zajrzał, może zadzwoń tam i popytaj.

Edited by B0Cygano

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie moja omega była w Suchym Lesie,  mam tam ok 18km,wiec blisko dwa razy tam byłem u Pana Łukasza i brat swoją omega,  więc polecam  tego fachowca, zresztą proszę zajrzeć na ich profil na FB,  lub na mój i tam są zdjęcia z remontu 2.5v6  z mojego auta 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zapłaciłem o wiele mniej niż ta kwotę co podajesz do 2.2, i na bardzo dobrych częściach wraz z oryginalnymi 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malowanie silnika miałem gratis i pokryw zaworów 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogólnie chce wyremontować cały silnik szlify wału, nowe panewki , pierścienie , głowica komplet, popychacze i.t.d full serwis.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Marcin222221 napisał:

Ogólnie chce wyremontować cały silnik szlify wału, nowe panewki , pierścienie , głowica komplet, popychacze i.t.d full serwis.

A nie pomyślałeś czy to w ogóle się opłaca?
Goły słupek pewnie jak poszukasz to znajdziesz za 1-2tyś max 
Remont to jak już masz takie wymagania to max 4 tyś.
Osobiście w życiu bym nie wydał nawet 4 za silnik tej klasy...
Ale zrobisz jak uważasz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odnośnie czlowiek do którego aukcji podałeś link:

http://forum.omegaklub.eu/topic/25755-uwaga-na-auto-serwis-borowka-z-parczewa/

7 minut temu, WOY napisał:

A nie pomyślałeś czy to w ogóle się opłaca?
Goły słupek pewnie jak poszukasz to znajdziesz za 1-2tyś max 
Remont to jak już masz takie wymagania to max 4 tyś.
Osobiście w życiu bym nie wydał nawet 4 za silnik tej klasy...
Ale zrobisz jak uważasz.

To nie forum Passata i tu niektórzy chcą coś zrobić a nie dziadować na własnym aucie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

chciałem zrobić to raz a dobrze. Już zainwestowałem w blachę i zawieszenie a teraz biorę się za silnik .

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minut temu, Marcin222221 napisał:

chciałem zrobić to raz a dobrze. Już zainwestowałem w blachę i zawieszenie a teraz biorę się za silnik .

Racja robić trza dobrze, a nie części ze szrotu pakować i drutować.

Więc zainteresuj się może ofertą z Suchego Lasu, chyba, że daleko masz.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli to koło Poznania to z Warszawy jest trochę daleko (319 km).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czasami lepiej dalej oddać auto, niż blisko do partacza, który skosi jak za złoto a pojęcia bladego mieć nie będzie. Ale wybór należy do Ciebie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, B0Cygano napisał:

O tym człowieku są mieszane opinie, poszukaj na okp.

Ogólnie człowiek znany w świecie Omegi handlujący częsciami od lat.

A mi się wydaje, że remont na grubo na cześciach OE tyle będzie kosztował.

Jak moge dodać coś od siebie w Suchym Lesie jest dobrze rokujący warsztat, nie byłem nie polecam ale gdyby nie odległość 500 km w jedną stronę na pewno bym zajrzał, może zadzwoń tam i popytaj.

Nie zawsze oryginał jest najlepszy. Szczególnie jeśli chodzi o oryginalne pierścienie tłokowe montowane w oplu. 

Życie ucieka jak olej z ecotec'a :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierścienie mam innej firmy,  jak narazie  olej  jest w takim samym stanie na miarce  jak od remontu w marcu,  wyciekow  zero ,Pan Lukasz z Suchego Lasu  wie co założyć, przerabial  ten temat wiele razy przy remontach silników , ba nawet się dowiedziałem od niego jakie najlepsze pierścienie do 3.2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja na miejscu kolegi wyżej bym rozwazył  remont kupno v6 do auta niż 2.2, odczujesz sporo na mocy,  kupno drugiej to niewiadomo  na co trafisz a i tak przy drugiej musiał by porobić pewne rzeczy oleje rozrzad filtry 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tym bardziej że kolega zainwestował w blachę i zawieszenie jak napisał,  to tylko serducho ogarnąć   

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, PawelP napisał:

Ja na miejscu kolegi wyżej bym rozwazył  remont kupno v6 do auta niż 2.2

Żaden swap i tym podobne nie będzie tym samym jak auto z fabrycznym silnikiem, przewijała mi się ta myśl ale ogrom zmian zjada na dzień dobry.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, B0Cygano napisał:

Żaden swap i tym podobne nie będzie tym samym jak auto z fabrycznym silnikiem, przewijała mi się ta myśl ale ogrom zmian zjada na dzień dobry

Wystarczy kupić jakąś Vkę za 1500 gdzie blacha się sypie a silnik pracuje i robisz przekładkę.
Resztę na części albo od razu na złom i za 3-4tys masz V6 pod maską :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, adammat89 napisał:

"Wars"

Też czytałem o nim na OKP i w sumie gdyby nie odległość to zaryzykowałbym oddanie silnika w takie ręce ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak już jesteśmy przy temacie "Warssztat Garage " to czy wspomniany warsztat ogarnia tylko silniki, czy podejmuje się innych ciekawych napraw w Omegach ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.