Jump to content
Sign in to follow this  
bartek05395

X30XE + LPG Nie idzie jak powinnA

Recommended Posts

1 godzinę temu, WOY napisał:

Słyszałem, że w brzydszej wersji już się nie da na spinacz :mysli:

W BFL jest metoda gaz-hamulec  :P czyczyli łatwiejsza :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, Tazz napisał:

W BFL jest metoda gaz-hamulec  :P czyczyli łatwiejsza

Dawno temu coś o tym słyszałem ;)
Tylko nie pamiętam czy chodziło o automaty czy o nowsze wersje :)
W sumie nigdy nie miałem, więc mało mnie to interere :P 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, Tazz napisał:

W BFL jest metoda gaz-hamulec  :P czyczyli łatwiejsza :P

Ta metoda dotyczy silników benzynowych 2.2 16V, 2.6V6 i 3.2v6.

Kolega ma silnik X30XE, więc spinacz powinien zadziałać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takie rzeczy po podłączeniu kompa. Żadnego błędu nie wywaliło ani nie wywala. 

Może ktoś coś z tego wyczytać co może być nie halo? Nie wiem wgl gdzie ugryźć temat. 

Jedynie Sensor Halla migało na przemian aktywny nie aktywny i tyle IMG_20190202_071705.thumb.jpg.ea091cf97302578ebd8e99194ddb1df8.jpg

IMG_20190202_071714.thumb.jpg.3bca0a8f4f2fce97c875e2b612deefe5.jpg

IMG_20190202_071718.thumb.jpg.d5624277de5e0ccb4c2a73d2572e94e1.jpg

IMG_20190202_071729.thumb.jpg.cf2071e1ed0aa57a95352a56fb8e8fa7.jpg

IMG_20190202_071734.thumb.jpg.2e0822747941b7f0359462f9f7ea4a8d.jpg

IMG_20190202_071738.thumb.jpg.e28a8fa2369a10e39ab8ee4c802f9d49.jpg

IMG_20190202_071753.thumb.jpg.e7e5e6732b74cba3aa3a635b073a8a7a.jpg

IMG_20190202_071746.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, arek1981 napisał:

Ta metoda dotyczy silników benzynowych 2.2 16V, 2.6V6 i 3.2v6.

Kolega ma silnik X30XE, więc spinacz powinien zadziałać.

Metoda na spinacz? To znaczy? Słyszałem już o tym, ale nie mam pojęcia jak co z czym i gdzie 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest metoda odczytywania błędów bez użycia komputera  :) wpisz w Google albo you tuba 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra, temat do zamknięcia. 

Okazało się, że byłem baranem jak składałem dolot. Mówiliście czy wężyki nie są ściśnięte od gazu. Wtedy to sprawdziłem ja i jeszcze jedna osoba i nic nie zauważyłem. W weekend chciałem już ją rozebrać i zobaczyć co może źle złożyłem. Od 6 cylindra wężyk był ściśnięty i dlatego tak się działo. 

Wszystko jednak nie ucichło, ale chyba sama jakaś regulacja gazu powinna pomóc 

Okazałem się prawdziwym baranem, że tak zrobiłem i zawracałem wam dupe. 

Dzięki wszystkim :)

Edited by bartek05395

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, WOY napisał:

Dobrze, że to tylko taka pierdoła się okazała ;)

No jestem mega zadowolony i wkurwiony na siebie, że tak odwaliłem 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć moja omka 3.0v6 gaz stag 300, wtryski keihin reduktor kme silwer, puszka mantzel,  automat... 

I pytanie czy mam za mały reduktor gazu?  Wiadomo Silver ma 1 wyjście na wtryski i trzeba trójnik, jak miałem  2,5v6 miałem Golda i na głowice  były 2 wyjścia, 2 filtry,,, , Słyszałem że najlepiej Golda,,,

Pytam, bo nie ma takiej mocy na LPG jak na Pb,   tak wygląda mapa, 

IMG_20200425_201034.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja u siebie mam trochę niżej mnożnik bo ją przylewało i ciśnienie 1,25 przy 85 stopniach na piecu. Spróbuj też to trochę ogarnąć. Więcej wcale nie znaczy lepiej ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, SZAJBUS_SzeF napisał:

Ja u siebie mam trochę niżej mnożnik bo ją przylewało i ciśnienie 1,25 przy 85 stopniach na piecu. Spróbuj też to trochę ogarnąć. Więcej wcale nie znaczy lepiej ;)

A jak ustawie mnożnik niżej to nie będzie słabsza na pb? 

 I  niżej tzn jak które kropki ile w dół  np 3 kropka 3-4 w dol

4 kropka 3-4 w dół itd

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Cinu27 napisał:

A jak ustawie mnożnik niżej to nie będzie słabsza na pb? 

 I  niżej tzn jak które kropki ile w dół  np 3 kropka 3-4 w dol

4 kropka 3-4 w dół itd

Cinu zielona mapa jest z gazu niebieska z benzyny, pomarańczowa kreska to mnożnik na którym możesz stawiać żółte punkty by obniżać lub podnosić jego odcibek. Nie ma możliwości zmiany mapy z benzyny przez sterownik z gazu - można jedynie odpinając akumulator na dłuższy czas zresetować mapę (czasem od jeżdżenia na gazie sterownik z benzyny zuboża dawkę i wtedy jest słabszy na benzynie).

Dawka gazu nie może być dużo większa niż benzyny bo za dużo to i świnia nie zeżre czy jak to się mówi.

W programie widzisz doskonale o ile oczek wyżej jest mapa z gazu od mapy z benzyny. Klikasz w mnożnik i opuszczasz go trochę w dół na odcinku gdzie mapa wystaje stanowczo ponad benzynę. 

Ustaw ciśnienie (śruba regulacyjna na pokrywie membrany reduktora) popraw mapę i zobacz. Albo zrób ciśnienie, przejedź się z laptopem i zobacz czy jest stabilne podczas jazdy i zrób autoadaptacje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minut temu, SZAJBUS_SzeF napisał:

Cinu zielona mapa jest z gazu niebieska z benzyny, pomarańczowa kreska to mnożnik na którym możesz stawiać żółte punkty by obniżać lub podnosić jego odcibek. Nie ma możliwości zmiany mapy z benzyny przez sterownik z gazu - można jedynie odpinając akumulator na dłuższy czas zresetować mapę (czasem od jeżdżenia na gazie sterownik z benzyny zuboża dawkę i wtedy jest słabszy na benzynie).

Dawka gazu nie może być dużo większa niż benzyny bo za dużo to i świnia nie zeżre czy jak to się mówi.

W programie widzisz doskonale o ile oczek wyżej jest mapa z gazu od mapy z benzyny. Klikasz w mnożnik i opuszczasz go trochę w dół na odcinku gdzie mapa wystaje stanowczo ponad benzynę. 

Ustaw ciśnienie (śruba regulacyjna na pokrywie membrany reduktora) popraw mapę i zobacz. Albo zrób ciśnienie, przejedź się z laptopem i zobacz czy jest stabilne podczas jazdy i zrób autoadaptacje.

Ok tak zrobię, czyli mnożnikiem mam zbliżyć mapę LPG do Pb,,,  a z tym ciśnieniem to jeszcze nie wiem bo niby mam i tak za słaby reduktor, zamontuje Golda,,,, 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok wyszło tak☹️ jak dałem w dół trochę i kalibracje, i pojechałem się przejechać trochę szybciej 

IMG_20200427_173009.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie mam zdjęcia mojej mapy ale tu masz zdjęcie z Vectry c 3.2 która chodzi idealnie na gazie ;)

IMG_20191123_170752257.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, SZAJBUS_SzeF napisał:

Nie mam zdjęcia mojej mapy ale tu masz zdjęcie z Vectry c 3.2 która chodzi idealnie na gazie ;)

IMG_20191123_170752257.jpg

U mnie mnożnik zaczyna się od 1,2 to też zjechać  poniżej 1 jak tu?,,, chyba trzeba do gazownika 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, Cinu27 napisał:

U mnie mnożnik zaczyna się od 1,2 to też zjechać  poniżej 1 jak tu?,,, chyba trzeba do gazownika 

No musisz obniżyć tyle by nowa mapa rysowała się minimalnie wyżej niż ta z benzyny. Jak nie opanujesz to zostaje serwis ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 28.04.2020 o 22:03, SZAJBUS_SzeF napisał:

No musisz obniżyć tyle by nowa mapa rysowała się minimalnie wyżej niż ta z benzyny. Jak nie opanujesz to zostaje serwis ;)

Mapa była ustawiona idealnie, ale jak dojechałem do domu wyszło tak...  I ciśnie nie w trasie spadało do 0,9

IMG_20200502_130742.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@CINU27  Podjedź sobie do dobrego gaziarza, pyknie 50-150(z jazdą live)zł i ci ustawi pod mapę bo nie znając się na temacie zaraz będzie "poszło mi upg- co za je***e g*wno )

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, Misiek_v6 napisał:

@CINU27  Podjedź sobie do dobrego gaziarza, pyknie 50-150(z jazdą live)zł i ci ustawi pod mapę bo nie znając się na temacie zaraz będzie "poszło mi upg- co za je***e g*wno )

No ustawił ale reduktor nie wyrabiał i spadało ciśnienie  poniżej 1 bara, mówi że Golda i będzie git, jeździliśmy  w trasie i się potwierdziło,,,,  zrobię Golda i dam znać... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

wrzuć ac r01 czerwony do 250km, poprawiona wersja nie gubi ciśnienia. Jakie wgl. wtryski?

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 2.05.2020 o 19:13, Misiek_v6 napisał:

wrzuć ac r01 czerwony do 250km, poprawiona wersja nie gubi ciśnienia. Jakie wgl. wtryski?

Wtryski keihin, mam już Golda  i ciągnie,,,, trochę mu przy 140 brakuje ale to już regulacja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.