Jump to content
PawelP

Różne wskazania obrotów 2.5v6

Recommended Posts

Czegoś nierozumiem , opel Scanner pokazuje mi 580- 600rpm a AcgasSynchro Stag że mam niskie i pokazuje po autokalibracji 480rpm lub mniej,  dodam że silnik pięknie pracuje , na jałowym  Pb ,można monetę postawić,  żadnych błędów niema,  coś nie tak z gazem?  Który program ma rację? Ktoś miał tak u siebie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, PawelP napisał:

Który program ma rację?

OS :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaki OS?

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, PawelP napisał:

Jaki OS?

Opel Scanner:) Oz zaczytuje z ecu wiec ma najbardziej wiarygodne dane. Z tego co kojarzę to Stag 300 obroty bierze z cewki więc jest szansa ze jest tam  jakieś przekłamanie....

Share this post


Link to post
Share on other sites

No stag bierze z cewki brązowy kabelek jest  wlutowany, przeklamanie było by z kiepskiego połączenia czy jak? Chciałbym to naprawić ponieważ w przeszłości niemialem takiego komunikatu po autokalibracji

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minut temu, PawelP napisał:

No stag bierze z cewki brązowy kabelek jest  wlutowany, przeklamanie było by z kiepskiego połączenia czy jak? Chciałbym to naprawić ponieważ w przeszłości niemialem takiego komunikatu po autokalibracji

Szczerze mówiąc nie mam pojęcia. Ale zacząłbym od przelutowania, później od wymiany tej żyły w wiązce.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobrze gada :cheers:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wtyczka była wymieniana,  przewody są zaciśnięte na te szybkozlaczki metalowe w otulinie termokurczliwej a przewód brązowy przylutowany 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, PawelP napisał:

Wtyczka była wymieniana,  przewody są zaciśnięte na te szybkozlaczki metalowe w otulinie termokurczliwej a przewód brązowy przylutowany 

No własnie ten brązowy bym przelutował. Jak nie pomorze to wymienił całą brązową żyłę od Staga do połączenia z wiązką silnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brązowy jest przylutowany  reszta jest na złączki 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie to rozbiorę z izolacji kable i zajrzę jeszcze raz, wszytko od nowa 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.