Jump to content
Roman123

Omega BFL

Recommended Posts

Witam. Mam problem z wtryskami benzynowymi, samochód nie chodzi na wszystkich cylindrach. Wtryskiwacze były myte w myjce ultradźwiękowej, na nowo były założone lecz nie bylo poprawy. Samochod o pojemności 2.6 v6. Dzięki i pozdrawiam czekam na jakies informacje. 

received_471901760303873.jpeg

Edited by Roman123

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale sprawdziłeś je po tym czyszczeniu na menzurkach? Czy na pałe wstawiłeś.

 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na pale wstawiłem. Kupię to w każdym sklepie motoryzacyjnym? I możesz określić mi się na czym to polega jak to założyć i wogole? 

Edited by Roman123

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chodzi mi o zwykle menzurki/cylinder miarowy, zwał jak zwał żeby umieścić listwę w powietrzu i strzelac wtryskami do menzurek i zobaczyc czy mgielka jest powtarzalna i czy ta sama ilosc paliwa została na końcu wytłoczona. Ale do tego dobrze zbudowac sobie jakieś stanowisko, z jakąs starą listwą i pompa z szrotu. Pamiętam jak swoje kiedyś czyściłem to po wałkowaniu je w nafcie , myjce i jeszcze przedmuchiwaniu w odwrotna strone, nadal mgiełka była mało powtarzalna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki  ale wiesz co chyba zrobię. Kupię nowe wtryski i będzie myślę po sprawie mam zniżki więc kupię sztukę bosha po 89 zł 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko gorzej będzie jak to nie będą wtryski. Ale tak jak mówię pompka paliwa była sprawdzana jest dobre ciśnienie. Sterownik też musi być dobry bo na gazie chodzi normalnie. A może być np problem z przeskoczeniem rozrządu? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A próbowałeś na gazie jeśli sterownik ma taką możliwość wyłączać poszczególne wtryski i sprawdzać reakcje? Może też być problem z rozrządem, ale LPG raczej jest bardziej toporne w inicjacji zapłonu i by się oberwało prędzej na pracy LPG.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moim zdaniem poszły cewki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraz na zimnym na gazie też pracuje gdzieś na 5 cylindrach ale jak lekko się rozgrzeje to chodzi już normalnie. W ten piątek będę sprawdzać wszystko od nowa pompę wtryski i sterownik, i będzie wymiana wtryskow raczej napewno. Myślę że rozrząd jest dobrze ustawiony bo gdyby przeskoczyl to na gazie by się działo to samo 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uparty na wtryskach. A co innego sprawdzał? Świece, cewki, pompę paliwa itp? Akurat wtryski są pancerne w omedze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest napisane że patrzyłem pompke paliwa jest ciśnienie, sterownik, świece były wymieniane. I tak jak mówię na zimnym omega na benzynie chodzi gdzieś na 3,4 cylindrach max a na gazie na zimnym przez chwilę na 5 cylindrach a później już normalnie na 6. Na komputerze pokazuje za mała ilość paliwa że podaję na cylindry więc mi się wydaje że jak najbardziej to będą wtryski. I chciałem przedstawić jeszcze jedna sprawa dolalem do paliwa preparat do czyszczenia wtryskow i jeździłem na benzynie była poprawa lecz gdy znowu zaczolem jeździć na gazie wszystko wróciło jak było kiedyś 

Edited by Roman123

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może gaz leje na postoju i zalewa? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A filtr paliwa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.