Jump to content
Maciej

zmiana układu zapłonowego

Recommended Posts

10 minut temu, Aros napisał:

Szkoda że już sprzedałem omegę... :P

A tak serio, @Ricardo a jak byś przy okazji porządków pod maską wrzucił wiązkę i kompa od 2.6/3.2? wtedy zmiana na takie cewki miała by sens...

 

Wiem wiem że roboty w uj i jeszcze 10x tyle...

@skit jest to wgl do zrobienia w tą stronę?

No tak szybko myśląc to chyba ingerencja w instalacje wg pod deska :mysli:

10 minut temu, Maciej napisał:

to tutaj byś miał 3 cewki, bo ogólnie te OMEGOWE są do bani. I przy takim układzie zapłonowym, wałki 4xG mają sens!! :D

Fajnie że to się udało tak ogarnąć i czekamy na dalsze fazy testów :thumbsup:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, Maciej napisał:

Tak więc, układ zapłonowy zrobiony. Sztos, petarda, jest moc, szybko się wkręca na obroty, poprawa z dołu, praca silnika równa nawet na walkach 4xG no polecam w ch...... jak komuś padają cewki to robić ! 😁🔧🏎🏎🏎

97BB88B5-D320-482C-BB17-AD72D18426AE.jpeg

9B2A4436-72EC-4D37-86F4-9CA7A1B82A25.jpeg

Ciekawe czy ta poprawa wolnych obrotów jest spowodowana wymianą na te cewki czy, że po prostu założyłeś sprawne. Nawiązuje do tegoco pisałeś w swoim temacie o wypadaniu zapłonu. 

Miałem zakładać 4xG i teraz już nie wiem co robić... Naprawdę jest taki problem z wolnymi na 4xG ? 

Modzik sztos :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 minut temu, bartek05395 napisał:

Ciekawe czy ta poprawa wolnych obrotów jest spowodowana wymianą na te cewki czy, że po prostu założyłeś sprawne. Nawiązuje do tegoco pisałeś w swoim temacie o wypadaniu zapłonu. 

Miałem zakładać 4xG i teraz już nie wiem co robić... Naprawdę jest taki problem z wolnymi na 4xG ? 

Modzik sztos :thumbsup:

Wypadanie zapłonu było tylko po modyfikacjach, i tylko na gazie (rozjechane mapy) tak, gdy nie miałem układu zapłonowego przerobionego to zle pracował silnik na wolnych obrotach, i zabrało dół

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Godzinę temu, Maciej napisał:

Wypadanie zapłonu było tylko po modyfikacjach, i tylko na gazie (rozjechane mapy) tak, gdy nie miałem układu zapłonowego przerobionego to zle pracował silnik na wolnych obrotach, i zabrało dół

Fajne rzeczy Panie robisz:) Bardzo się mnie to podoba :) Na fb jeszcze nie hejtujo że wolisz kanapki z dżemem niż pomidory z cebulo? ;)

13 godzin temu, Aros napisał:

Wiem wiem że roboty w uj i jeszcze 10x tyle...

@skit jest to wgl do zrobienia w tą stronę?

Ciężki temat, musiałoby wpaść ecu od 3.2, a co za tym idzie komp od automatu bo one sie komunikują po can, a co z atym idzie wiązki pod deską i pod maską do wwymiany, a co za tym idzie wszytsko co wkolo tego sie zbudowało.

Aleeeeee, tak czysto teoretycznie......

Jakie to ma znaczenie czy to instalacja 2 cewkwowa czy jedno?

W 3.0 i tak strzał jest parami......

Więc spokojnie powinno się dać rozdzielić sygnał z cewki jednej na 3 pary po 2 cewki....i powinno to trybić moim zdaniem.......

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli jest to do ogarnięcia i w 3.0 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, skit napisał:

 

Fajne rzeczy Panie robisz:) Bardzo się mnie to podoba :) Na fb jeszcze nie hejtujo że wolisz kanapki z dżemem niż pomidory z cebulo? ;)l

Dziękuję :) na facebooku, tak się nie rozpisuję, bo rzeczywiście hejt by poleciał zaraz itp. Już dostałem pocisk że mam syf pod maską i ktoś by takiego zdjęcia nawet nie wstawił, i w ogóle żenada :(

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Aros napisał:

Czyli jest to do ogarnięcia i w 3.0 :D

Ogólnie to szczerze mówiąc nie do końca jestem tego pewien.... Wynika to z różnicy budowy cewek w x30xe i y32se. W 3.0 masz cewkę dwuiskrową, czyli taką która wali iskre 2 razy na cykl na każdą parę cylindrów - raz jak pierwszy z pary cylindrów jest na sprezeniu(i wtedy jest zaplon) a drugi na wydechu(i wtedy iskra sie marnuje), drugi  raz na odwrót :) A 3.2 masz cewki jednoiskrowe wiec moze łatwiej byłoby zrobić tak jak napisał @Maciej  3 cewki dwuiskrowe od czegoś + kable zapłonowe:) Pytanie czy dla cewki 1 iskrowej jest to problem żeby sobie sypneła iskrą 2 x na cykl - tego nie jestem pewny :)

 

21 minut temu, Maciej napisał:

Dziękuję :) na facebooku, tak się nie rozpisuję, bo rzeczywiście hejt by poleciał zaraz itp. Już dostałem pocisk że mam syf pod maską i ktoś by takiego zdjęcia nawet nie wstawił, i w ogóle żenada :(

Mi kiedyś tam napisali że słabo wyglądają nakładki na heble ;) Także wiesz.....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystko się da, tylko trzeba chcieć :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.