Jump to content
Leszek_

Opel Scaner OBD II z Viaken

Recommended Posts

Kupiłem ten scaner do Omegi z 2002 r. silnik 2.5 dti. Po zainstalowaniu zgodnie z instrukcją i podłączeniu łączy mi się ten scaner prawie ze wszystkimi systemami oprócz silnika, raz wyskoczyło połączenie ale zaraz wyskoczył błąd i program się wyłączył. Pozostałe systemy łączą i działają doskonale, kasowanie błędów działa doskonale. Co to może być, czy ktoś miał takie problemy?.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.5 dti jest bardzo oporny jesli chodzi o podpiecie pod jakikolwiek komp, duzo problemow tez mialem z opcomem az wkoncu ktoras wersja zaskoczyla, a najpewniejszy jest tech. Ten sterownik nie chce sie za bardzo łączyć z kompem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przypomniało mi się że klika lat temu wymieniłem w  sterowniku po klapą silnika układ scalony z nową mapą silnika w celu zwiększenia mocy. Może to jest przyczyną że nie chce się łączyć tylko ze sterownikiem silnika a z innymi układami w ciągu 2,3 sek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nie to. Opel Scanner po prostu nie obsługuje 2.5 dti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minut temu, Leszek_ napisał:

Przypomniało mi się że klika lat temu wymieniłem w  sterowniku po klapą silnika układ scalony z nową mapą silnika w celu zwiększenia mocy. Może to jest przyczyną że nie chce się łączyć tylko ze sterownikiem silnika a z innymi układami w ciągu 2,3 sek.

W Zduńśkiej masz bardzo ogarniętych chłopaków na przemysłowej z Techem :) Ew. kombinować op-coma :)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Przed chwilą umówiłem się na czwartek w serwisie Opla w Zd-Woli tylko na sprawdzenie czy łączy się ich scaner z silnikiem. Bedę wiedział czy to wina mojej przeróbki czy ten Opel Scaner który kupiłem nie obsługuje 2.5 dti. Ale w menu ma ten silnik. Wszystkie inne systemy pięknie się łączą.

Edited by Leszek_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Można dodać, żeby op-com obsłużył ten motor musi być wersji 1.34 lub 1.59. Wyższe wersje nie zawsze dają rady przynajmniej z blokami pomiarowymi łączeniem z niektórymi sterownikami w aucie.

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokladnie misiek, testowalem kilka wersji, ale z tego co zauwazylem bloki pomiarowe podczas jazdy pokazywal z dosc duzym opoznieniem

Share this post


Link to post
Share on other sites

ustawienia portów COM ect

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serwis firmy VIAKEN próbował zdalnie sprawdzić działanie tego scanera, niestety sterownik silnika nie łączył się. Odesłałem im ten scaner ale zamówiłem inny Autel MaxiAP AP200 za 249 zł. na wszystkie samochody, ale kupując go określasz na jaką markę chcesz go mieć. Za dodatkowe 15 $ można dokupić każdą inną markę. Na stronie Autela jest spis co on może, jest tego bardzo dużo w tym też silnik Y25DT. Oglądałem testy tego scanera, wprawdzie z BMW ale facet był w szoku możliwościami tego scanera. Czy ktoś ma jakieś doświadczenie z tym scanerem ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.