Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Recommended Posts

Nie wiem czy taki temat już był czy nie ale zakładam.

Macie jakieś patenty na regulację drzwi w omedze? Po zamontowaniu drzwi że skitowej przednie nie chciały się zamykać. Musiałem je trochę podgiąć i dopasować bo przecież zawias nie ma regulacji. Ostatnio byłem u blacharza znowu trochę rzeźby i zamykają się prawie dobrze tyle że teraz szumi powietrza na autostradzie. 

Czy tylko ja mam problem z dopasowaniem drzwi? 

Uprzedzam pytania - moja omega jest z jednego kawałka, przy zakupie na całym samochodzie był oryginalny lakier.

Link to post
Share on other sites

Przecież zamek ma regulacje. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Normalnie diaksem się reguluje :D, ja jedyny problem to miałem z wysokością, to podkładki podkładałem.

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, psczelaszkov napisał:

Normalnie diaksem się reguluje :D, ja jedyny problem to miałem z wysokością, to podkładki podkładałem.

Gdzie? :mysli:

Link to post
Share on other sites

Przy słupku diaksem wjeżdżasz i spawasz po swojemu :D A podkładki to nie wiem czy już w B jest ten czas, ale w A przednie drzwi mają różnie powycierane doły zawiasów ze starości i trzeba im pomagać, u mnie z 1.5mm było wytarte i w próg potrafiły wjechać na krańcu. Musiałem je na ryglu mieć odsunięte i się ciężko zamykały zanim podwindowałem je podkładkami. Pytanie w którą stronę w tym temacie uciekały. Może te "nowe" drzwi były na patencie w poprzednim wynalazku.

Link to post
Share on other sites
W dniu 28.07.2020 o 17:19, Ricardo napisał:

Przecież zamek ma regulacje. 

Zamek ma. Ale zawias drzwi nie ma. Drzwi i zawias musisz wygiąć/dogiąć do reszty auta.

 

W dniu 29.07.2020 o 03:17, psczelaszkov napisał:

Przy słupku diaksem wjeżdżasz i spawasz po swojemu :D A podkładki to nie wiem czy już w B jest ten czas, ale w A przednie drzwi mają różnie powycierane doły zawiasów ze starości i trzeba im pomagać, u mnie z 1.5mm było wytarte i w próg potrafiły wjechać na krańcu. Musiałem je na ryglu mieć odsunięte i się ciężko zamykały zanim podwindowałem je podkładkami. Pytanie w którą stronę w tym temacie uciekały. Może te "nowe" drzwi były na patencie w poprzednim wynalazku.

Zawias niestety nie jest wytarty i drzwi wchodzą w niego na ciasno. Nie ma mowy o podkładkach. Po za tym lewe przednie drzwi musiałem przesunąć w tył a prawe do przodu :wall:

Link to post
Share on other sites

No to otwierasz szybę, łapiesz drzwi za ramkę i gniesz do góry bądź do dołu :)

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Ricardo napisał:

No to otwierasz szybę, łapiesz drzwi za ramkę i gniesz do góry bądź do dołu :)

Takie patenty to ja znam przyjacielu. Bardziej chodziło mi przesunięcie drzwi w przód lub tył. Naginanie do góry można łatwo zrobić "na trzy deski" tzn jedna deska na próg, druga na drzwi a trzecia jako dźwignia do podginania.

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, SZAJBUS_SzeF napisał:

Po za tym lewe przednie drzwi musiałem przesunąć w tył a prawe do przodu :wall:

Ktoś na skrzyżowaniu nie zdążył, pytanie które auto :D Nikt na to nie ma patentu, bo jest to nie możliwe jeśli coś nie było szturnięte. Szkoda przestawiać zawiasy w samochodzie jeśli to drzwi były pchnięte. Wymiar był sprawdzany między zawiasami a jakimiś punktami kontrolnymi? Wystarczy że ktoś na parkingu lekko w nie cofnął x lat temu.

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, SZAJBUS_SzeF napisał:

Takie patenty to ja znam przyjacielu. Bardziej chodziło mi przesunięcie drzwi w przód lub tył. Naginanie do góry można łatwo zrobić "na trzy deski" tzn jedna deska na próg, druga na drzwi a trzecia jako dźwignia do podginania.

To nie wiem a sam mam też taki problem z prawymi z tyłu. Muszę je przesunąć delikatnie do tyłu bo przy otwieraniu mi wadzą o przednie drzwi. 

Link to post
Share on other sites

Wystarczy że samochód zjechał z innej linii i już drzwi nie będą pasować. Moje otwierały i zamykały się igła. Te praktycznie co tydzień poprawiam ale nie jest to takie proste.

Chyba muszę zdjąć je jeszcze raz i klepnąć w zawias na aucie.

Link to post
Share on other sites

Klepnięcie na tym zawiasie nic nie da :f:

Dupnij mu zdrowo! Albo profil załóż i zacznij wyginać. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.