Jump to content
robert514

podłączenie parownika

Recommended Posts

 

 

Od siebie mogę dodać:

 

Połączenie reduktora (parownika) szeregowo w układ pozwala mu się szybciej rozgrzać i lepiej utrzymać temperaturę. Minusem jest to że gdy układ reduktora staje się mniej drożny cierpi na tym ogrzewanie samochodu.

 

Plusy to większa wydajność reduktora, lepiej się dogrzewa poprzez wymuszenie obiegu przez reduktor.

 

W wypadku omegi V6 i reduktora Zavoli Zeta S przy połączeniu równoległym i dużym obciążeniu bardzo spadała temperatura gazu. W wypadku połączenia go szeregowo spadki były zdecydowanie mniejsze.

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio wymieniałem wąż przy zaworze trójdrożnym, bo pękł i przy okazji zawór, gdyż się kroćce pokruszyły przy dokręcaniu cybantów. Parownik (KME Gold) mam wpięty na dwóch trójnikach przy zaworze. Mam wrażenie, że coś tam jest pochrzanione. Chciałbym to podłączyć jak najprościej - szeregowo. Nie do końca rozumiem ten schemat. Dla mnie wygląda to tak - zasilanie parownika podpinam pod wyjście z bloku pod mostkiem wodnym, a powrót do zaworu trójdrożnego (od strony pojedynczego kroćca). Dobrze zrozumiałem?

Edited by kjelon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.