Diesel
77 topics in this forum
-
- 1 follower
- 0 replies
- 5.5k views
dla potomnych https://drive.google.com/open?id=0BzPykSUrV5lHZkxmclpFazN0WDg
Last reply by robert514, -
- 1 follower
- 0 replies
- 5.1k views
dla potomnych https://drive.google.com/open?id=0BzPykSUrV5lHTFREYmtFLWdBemM
Last reply by robert514, -
- 1 follower
- 0 replies
- 3.6k views
Może komuś się przyda 23DTR https://drive.google.com/open?id=0BzPykSUrV5lHLW1XaHozTkxyZ3M 23YD https://drive.google.com/open?id=0BzPykSUrV5lHUXpzazQ5dDVSSzQ 23YDT https://drive.google.com/open?id=0BzPykSUrV5lHQWkwUktNM0hxQnM
Last reply by robert514, -
- 1 follower
- 0 replies
- 3.7k views
może się komuś przyda 25DT https://drive.google.com/file/d/0BzPykSUrV5lHWW9kOHJHNHZON3M/view?usp=sharing X20DTH https://drive.google.com/file/d/0BzPykSUrV5lHeFVydEltb0dteEE/view?usp=sharing X25DT https://drive.google.com/open?id=0BzPykSUrV5lHWjZmN3d6VWhVdDA Y22DTH https://drive.google.com/open?id=0BzPykSUrV5lHMlNxZXh3Vl9fUlk Y25DT https://drive.google.com/open?id=0BzPykSUrV5lHUnhmU2hvaXRRZmc
Last reply by robert514, -
- 2 followers
- 2 replies
- 169 views
Witam. Po wymianie filtra paliwa problem z odpaleniem. Trzeba się na kręcić. Jak odpali wszystko gra sama się odpowietrza a po godzinie postoju sytuacja się powtarza. Wycieków nigdzie nie nie ma.
Last reply by pawwac1970, -
- 1 reply
- 170 views
Hej , mam problem z omega bfl, silnik 2.5dti pracuje ładnie bez problemu ale nie dokreca się jakby w obroty na postoju jak i podczas jazdy 4tys obr. To max i nie ma zbytnio mocy. Podciśnienia sprawdziłem wyglądają na całe. Miał ktoś może podobny przypadek ?
Last reply by Vision95, -
- 0 replies
- 175 views
Siema, bo mam wątpliwości. Co tu robić? Zmieniać? Na co? Są różne aukcje ale nie wiem co robić. W mojej strzelił rozrząd plus minus przy 480tysięcy przebiegu. Ostatecznie kupiłem drugą omegę i chciałbym zmienić ale nie wiem bo ponoć motor trzeba wyciągać i inne cudowianki. Pytanie do posiadacy kopciuchów. Kto zmieniał? Jakie części? jakie firmy? ile roboty ? Ktoś coś podpowie ??
Last reply by Vision95, -
- 2 followers
- 33 replies
- 4.3k views
Nie wiedziałem gdzie wrzucić temat więc jak coś to proszę o przeniesienie w odpowiednie miejsce a więc tak w omedze mam dogrzewacz płynu niestety nie działa on wogole i moje pytanie czy w rejonie województwa świętokrzyskie podkarpackie jest ktoś kto ogarnia taki temat czy ciężka sprawa i trzeba samemu próbować z tym walczyć
Last reply by Vision95, -
- 1 follower
- 11 replies
- 1.2k views
Super pogoda, ostatnie górki przed Kudową Zdrój i nagle jeb, brak mocy totalny. Pierwsze skojarzenie, poszła turbina co miała już iść do regeneracji lub zsunął się / pękł jakiś wąż na dolocie po stronie z ciśnieniem, ewentualnie kolejny IC się rozsypał. Postój obecnie na Szlaku Ginących Zawodów. Dzięki uprzejmości kowala mam zestaw kluczy i dzięki temu namierzyłem sabotażystę. Poszedł ten metalowy przewód od EGR. Czekam jak chłopak skończy pokaż na kuźni i bierzemy się do spawania tego dziadostwa. Mam tylko nadzieję, że to tylko ten przewód a nie koniec turbo z przytupem. Wysłane z mojego COR-L29 przy użyciu Tapatalka
Last reply by Mich1312, -
- 1 follower
- 9 replies
- 805 views
Witam wszystkich Od tygodnia leje się spod silnika, winowajcą jest rurka od bagnetu wskaźnika oleju. Dokladnie w z miejsca/otworu gdzie wchodzi ta rurka w michę olejową. Poprzedni właściciel tego silnika zapakował tam 3 szt. oringów od klimy, które trzymały aż puściły. Obecnie zapakowałem tam oring taki jak producent podaje: 14.5x3 Jednak wyciek nadal jest. Czy ktoś miał podobny problem i zna jakaś metodę uszczelnienia tego połączenia? Plan pod autem rośnie, wystarczy, że stanę to zaraz jest kubek oleju pod autem. Wysłane z mojego COR-L29 przy użyciu Tapatalka
Last reply by Tom_Tasaky, -
- 2 followers
- 3 replies
- 787 views
Pytanie do posiadaczy pomodzonych kopciuchów 2.5 DTI. O jakim oznaczeniu powinny byc wtryski od 3.0? Jako że mam M57D30 3.0 ale z wtryskami z 2.5, chce zmienić od 3.0. Drugie pytanie orientuje się ktoś czy pasują od e60 M57N?
Last reply by Grabarz, -
- 2 followers
- 6 replies
- 936 views
No więc tak.Niedawno kupiłem Omegę 2.5 DTI,ale po zakupie nie zmieniałem od razu oleju,bo dotychczasowy był w miarę świeży,a były inne rzeczy do roboty.Ostatnio przydarzyła mnie się przygoda z miską olejową.Konkretnie to ją rozwaliłem i to dość mocno (dziura prawie jak pięść).Miskę wymieniłem na nową,zalałem nowy olej rzecz jasna Elf 5W40 no i niestety teraz auto przy odpalaniu zimnego silnika puszcza niebieski dym olejowy.Tragedii jakiejś nie ma,bo silnik jak zacznie pracować nie dymi już ani na wolnych obrotach ani przy przyśpieszaniu i pracuje dobrze.No,ale wcześniej żadnego dymienia przy odpalaniu nie było.Jak myślicie winny jest olej czy może silnik dostał w du**ę po…
Last reply by Czeladnik, -
- 2 followers
- 20 replies
- 963 views
Witam. Od niedawna jestem posiadaczem Omegi B FL. Problem jest taki że rano ciezko odpala jak by byla zapowietrzona. Póki co wymienilem przewody przelewowe ale to nic nie pomogło. Może ktos mial podobny problem.
Last reply by Panteniusz95, -
- 3 followers
- 14 replies
- 604 views
Hej wszystkim, mam problem z omegą 2,5 dti w automacie auto jest strasznie zmulone słychać ze turbo wstaje dopiero od 2,5 wzwyż. Co może być przyczyną? Podciśnienia?
Last reply by Mateuszpp980, -
- 5 followers
- 8 replies
- 606 views
Witam. Niedawno sprzedałem swoją Omegę 2,5 DTI 150 KM . Niestety dwa dni po sprzedaży kupujący się rozmyślił. Powód?? Otóż wymienił olej i po wymianie silnik zaczął się bardzo głośno tłuc i cały trząść. Jak mu go sprzedawałem to działał normalnie a teraz po dwóch dniach nie da się tym autem jeździć. Czy jest jeszcze ratunek dla mojej omegi. Nadmienię że olej był rzadko zmieniany. Ostatnio silnik był zalany olejem Castrol Edge 5w30 a nabywca wlał 10w40. Czy to ma aż takie znaczenie. Był dolany wcześniej do oleju tzw. doktor i wszystko ładnie hulało. Teraz silnik kopci jak sto diabłów, stuka i klekota. Doktor też nic nie pomógł. Kupujący powiedział że olej był bardzo gęsty …
Last reply by Ricardo, -
- 5 followers
- 6 replies
- 1.3k views
Siemanko, Jak w temacie. Szukam informacji jak można bezpiecznie dla tego silnika zwiększyć jego osiągi poprzez tuning mechaniczny (ic, turbo hybryda itp). Jest jakaś górna granica do której można go kręcić bez zakuwania? pzdro
Last reply by Pirania, -
- 3 replies
- 717 views
Witam Wszystkich Ogarnąłem nowy most na wymianę a teraz wyszło, że mi cieknie przewód w miejscu styku ze zbiornikiem paliwa. Cieknie po przewodach i zalewa mi tylny most. Czy ktoś może miał podobny problem? Jak w sumie można to uszczelnić? Czy są może tam jakieś oringi, na których może puszczać? Pozdrawiam brać z forum
Last reply by Tom_Tasaky, -
- 2 replies
- 870 views
Witam, jeżeli powtarzam temat proszę o przeniesienie do odpowiedniego tematu. Mam problem z omega 2.2 dti, mianowicie podczas trzymania pedal gazu w ziemi "łamaga" przyspiesza ale powyżej około 3 tys obrotów tak jakby cos ja blokuje tzn "przyspiesza i tak jak by coś dla niej moc zabiera i znowu daje." z tego co wiem to pompa była zmieniana, na wolnych obrotach komputer pokazuje 0.6 lub 0.7 (ciepły silnik)
Last reply by 19daniel89, -
- 3 followers
- 12 replies
- 912 views
Cześć Wszystkim Ktoś może przerabiał ten problem tj.brak na rynku wisko do Omegi z silnikiem 2.5 DTI 150 KM (dawca miał w dowodzie wbite 150 KW). Auto nadal stoi u mechanika bo jak ogarnąłem chłodnicę to nadal się gotuje silnik. Wyszło, że wisko padło. Nowe nie pasują bo mają za krótki trzpień / osadzenie na pompie wody. Pomału dojrzewam aby zmienić auto na jakieś cywilizowane, niestety. Kolejny tydzień na warsztacie. Kupa nowych części, mechanicznie igła a co z tego jak nie można niczego dostać. Prawie, bo to jest przecież amerykaniec tyle, że z krótkiej serii silnikiem BMW. Klątwy Omegi ciąg dalszy.
Last reply by Tom_Tasaky, -
- 3 followers
- 10 replies
- 1.2k views
Cześć Takie małe podsumowanie. Jest Omega jest zabawa, na 100% o tak... Obecnie auto stoi od 2 tyg. na warsztacie bo? Padła chłodnica wody, ukruszył się górny króciec od węża. Siłą rzeczy od razu poszły do wymiany inne chłodnice czy inne tam skraplacze, parowniki i ciul wie co jeszcze. Wiem, że razem będzie ich 5 sztuk a najlepsze to, że: chłodnicy oleju od skrzyni automatycznej nie dostaniesz bo już od wielu lat nie ma nigdzie, na razie idzie używka od brata w wierze z forum ;-) chłodnicy cieczy chłodzącej nie dostaniecie nowej, utopia. Niby wszystkie miały pasować a chyba z 6 szt. z różnych źródeł przyszło na warsztat i żadna nie pasowała. W końcu…
Last reply by skit, -
- 1 follower
- 0 replies
- 938 views
Pany zmienial ktos miske w 2.5 dti? Duzo roboty i kombinacji czy wychodzi bez problemu? Sanki nie przeszkadzajo?
Last reply by Grabarz, -
- 1 follower
- 6 replies
- 783 views
Witam Człowiek jest szczęśliwym posiadaczem super auta. Jednak czasami przypomina sobie o tym, że mści się bardzo posiadanie "dziwnej" wersji. Po raz kolejny przekonałem się, że na czas nieokreślony auto jest uziemione bo brak części. Nie produkowana, brak zamienników. Może ktoś z szanownej braci forumowej ma wiedzę gdzie to znaleźć? Nowych ni ma, używanych w okolicach Wrocławia też brak. Wyjazd na urlop poszedł w p....u. Szukam nowych (bo aż 40 zł, odpowiedniki z BMW to koszt koło 20 zł) i używanych byle uruchomić auto. Poniżej zdjęcie elementu, który sobie pękł. Mechanik wpisał numery części, może będzie pomocne? Będę wdzięczny za pomoc. Pozdraw…
Last reply by Tom_Tasaky, -
- 1 follower
- 4 replies
- 1.1k views
Witajcie, mam problem z klekotem.Podczas jazdy stracił na chwile moc po zatrzymaniu usłyszałem ze dziwnie pracuje (tak jak na filmie) i po chwili zaczął się tłuc, zgasiłem go natychmiast i nie był odpalany dopóki nie ściągnąłem kolektora dolotowego, ktos coś tam grzebał i klapek już nie było... więc ktoś ewidentnie je wywalił. Od razu został wymieniony jeden z wtrysków (był objawem stukania) po złożeniu w całość i odpaleniu już nie stuka ale pozostało to cykanie nie wiem ja kto nazwać video-1562448320.mp4
Last reply by Mich1312, -
- 2 followers
- 2 replies
- 666 views
Potrzebny ktoś ogarnięty od 2.2DTI kto podpowie skąd najlepiej podebrać sygnał pedału gazu
Last reply by omega2001, -
- 3 followers
- 40 replies
- 4k views
Czy ten odgłos to zniszczone panewki, czy może można się jeszcze łudzić, że to coś innego? Pierwsze podejrzane odgłosy pojawiły się chyba tydzień temu, ale były tak delikatne, że byłem przekonany, że sobie wmawiam. Wczoraj się nasiliło. Słychać to dopiero po rozgrzaniu silnika. Najbardziej w zakresie 2000 - 3000 obr/min. Zwłaszcza przy hamowaniu silnikiem. Kontrolka ciśnienia oleju zachowuje się całkowicie prawidłowo. Obawiam się, że czas na wymianę panewek i szlif wału korbowego. Albo szukanie drugiego (niepewnego) silnika. ? 20180911_081840.mp4
Last reply by martyman,