Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Skiper

Members
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About Skiper

  • Rank
    Elitowiec

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Manual
  • Województwo
    dolnośląskie
  • Miasto
    Oleśnica
  • Model
    Omega B
  • Silnik
    2.0 16v
  • Typ nadwozia
    Sedan

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. I do tego masz: Ja tu widzę krzywe tylne tarcze ew. zaciski jak u mnie zżarte przez rdze... Zdejmij tylne koła sprawdź klocek jak pracuje w zacisku czy się nie klinuje gdzieś i tłoczki z jednej i drugiej strony.
  2. Niech napisze czy od razu jak ruszy po nocy ma, kangura czy jest mocniejszy jak trochę pojeździ. Ja u siebie czuje to najbardziej jak pokręcę się po mieście i hamulce są ciepłe.
  3. Żadne sanki, końcówki tuleje itp. za to nie będą odpowiadać... Problem jest w: oponach -> felgi (krzywe, bądź źle się centrują) -> tarcze hamulcowe (przód bądź tył) - zaciski (przód i tył) zapieczone/zardzewiałe tłoczki - bądź prowadnice -> ew. wadliwe klocki... i nic więcej nie szukaj! To że tarcze są nowe nic nie znaczy, sam miałem nowe z przodu i mierzone zegarem niby oki, po rozgrzaniu dostawały bicie... Szukaj problemu w tym co napisałem na 100% to jest powodem, ja u siebie zaczynam od tylnych nowych zacisków co dalej zobaczymy. Zapytam jeszcze sprawdzałeś s
  4. Ja tez mam wszytsko nowe z przodu teraz mam nowki wahacze z poli jest rewelacja jesli chodzi o jazde. Ja obstawiam u mnie jeszcze zaciski tylne, wszystkie gumy wylecialy tloki sa cale pokryte rdza ale pracują. W dodatku klocek ma straszny luz w zacisku i moze sie blokować bo korozja tak je zjadla. Ja kupie 2 nowe NTY po 162 za strone za jakis czas i je zmienie. Sprawdz jeszcze u siebie tlok w zacisku, wysun go trochę hamulcem i śrubokrętem sprawdz pod gumka czy jest czysty.
  5. Wszystko się zgadza z tym co piszesz dlatego to zostawiam jak było, zabrałem się za to bo czasami mam małego kangura przy hamowaniu jak dojeżdżam do skrzyżowania.
  6. No właśnie dlatego chciałem to wymienić, bo jest tak jak piszesz jeden ma znaczny luz drugi nie ale chyba nie ma sensu... Tylko ciekawe czemu nowe są inne.
  7. Pierwsze modele chyba do 1997 i tylko w silnikach 2.0 miały właśnie 286 później było tylko już 296, wiem bo robiłem właśnie taką przekładkę na większe tarcze. Teraz chciałem te prowadniki wymienić bo jeden ma luz i po kupnie okazuje się że są za małe, być może ktoś regenerował jarzma i rozwiercał i wstawił większe nie wiem o co chodzi że nowe są mniejsze.
  8. Z przodu wszystkie tarcze są wentylowane i z tego co pamiętam były dwa rodzaje ATE 286, i LUCAS 296 i o ten ostatni mi właśnie chodzi.
  9. Czy ktoś może sprawdzić jaki model prowadnic występował w zacisku lucas/trw kupiłem z aukcji i nie pasują są po prostu za małe, nie wiem o co chodzi... Link do allegro Co ciekawe w interCars wychodzi ten sam model Nr katalogowy: D7007C
  10. Tak masz racje dokładnie 13mm, ale to robi pewne problemy w tym konkretnym przypadku (firmy BTA) te łożysko jest już wprasowane w podpore, przez to że było krótsze ciężko je wprasować idealnie na swoje miejsce tam gdzie sięgało 15,5mm. Wystarczy że praską polecisz trochę za daleko i już będzie ocierać o początek krzyżaka do tego z przodu metalowa podkładka zasłaniająca łożysko nie będzie dobrze trzymana przez seger i będzie hałasować tak jak u mnie... Jak zaczniesz przesuwać łożysko w podporze to blaszka za segerem będzie tarła o gumę. I tak dupa jutro muszę to ściągać. Tak więc może łoży
  11. Brat w lagunie 2 kupił najtańsze drążki stabilizatora z allegro, już prawie 3 lata na tym się buja i trzymają, loteria. Wracając do BTA to tez gó...o dziś to zakładałem w komplecie z łożyskiem łożysko jest dużo cieńsze niż orginalne bo miało około 12mm gdzie orgina miał 15.5mm, założyłem bo nie miałem już wyjscia zobaczymy.
  12. Dobre pytanie, to też mogło by się tyczyć tuleji, sworzni itp, nic trudnego w produkcji a jak jest każdy wie... Padają po paru tysiącach, jeśli guma łącznika orginalna jest cała to bym jej nie wymieniał. Chyba że jest naprawdę uszkodzona i nie pracuję jak trzeba.
  13. łącznik kup lepiej stary orginał... Jeśli chodzi o podporę to raczej ja kupie BTA https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3217323530351-G9X003BTA-podpora-walu-napedowego,scr_dItems.html
  14. Jakiej firmy jest podpora wału? Bo na allegro same badziewia...
  15. Ponoć smarować trzeba tylko środek i tuleje metalową do wahacz wciskane na sucho. Za 90 zł kupiłem nowe wahacze kpl. wywaliłem wszystkie tuleje i wstawiłem poli, + sworznie trw, oraz małe tuleje trw. Teraz muszę się zebrać i to założyć.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.