Jump to content
Omega Elite Klub
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Syberius

Members
  • Content Count

    92
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Syberius

  • Rank
    Elitowiec
  • Birthday 12/01/1996

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Automat
  • Województwo
    lubelskie
  • Miasto
    Zamość
  • Model
    Omega B FL
  • Silnik
    3.2 V6
  • Typ nadwozia
    Sedan

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. silniczek znajduje się od wewnątrz ? Jest do tego jakiś dostęp ,czy trzeba ciąć deskę ?
  2. Czyli u mnie coś nie działa bo gdy mam włączony obieg zamknięty to nadal widzę dmuchawę od strony filtra
  3. Zawsze jak włączam obieg zamknięty to paruje mi szyba czołowa. Czy jeżeli włączę obieg zamknięty to klapka od obiegu zamkniętego zasłoni dmuchawę od strony filtra powietrza?
  4. @skit @Ricardo @robert514 Podciśnienie dochodzi ,z racji ,że święta idą siądze do przewodów ale jedna rzecz mnie zastanawiam a mianowicie mam drugi panel od czaplickiego i jak dam sobie temp np na 25 to zwiększając prędkość nadmuchu co jeden nie ma reakcji co jeden stopien tylko np od 3 ale też i jest to stopniowe tak jakby były może 3 wartości nawiewu .Ale jak dam na HI to każdy stopień nawiewu jest.Czy to tak ma być czy panel jest popsuty czy rezystor dmuchawy ?
  5. A i jeszcze sprawdziłem zasilanie jakieś na pompce przy -3/-5,5 i zasialnie to nadal 0.5 V Na tyg dalej walczę
  6. @skitStudiując ten schemat ro wychodzi na to ,że zasilanie jest na pinie 19 ? tylko nie widzę tutaj jakiegoś podziału na wtyczki niebieską/szarą
  7. Zdecydowanie lepiej grzeje ,a zobaczyć czy daje napięcie to nie miałem okazji bo ostatnio sam plus albo -1 , @Ricardo sprawdzałem trójdrożny wziałem do strzykawką na stole i membrana chodzi jak trza,Choć jeszcze mogę kupić i sprawdzić .W sumie jak nagrzeję silnik i włącze grzanie to temp spadnie na chwilę a odpowietrzałem tak jak ktoś na forum pisał (robiłem to na 2 korkach )
  8. Wymieniona nagrzewnica, Wymieniona pompka(działa) , panel, płukanie silnika, zrobiona magistrala węży wodnych bezpieczniki nr 15 sprawny
  9. Wpiąłem węże wedle twojego poradnika .
  10. @Ricardo nissens @robert514 tak
  11. @robert514 @Ricardo @danio No to jakieś pomysły czemu słabiej grzeje na nowej nagrzewnicy? Standardowo powyżej jakiś obrotów jest lepiej
  12. Z racji ,że brak ogrzewania spowodowany jest brakiem zasilania na pompce obiegowej nagrzewnicy to zakładam temat stricte do rozwiązania tego problemu.Mianowicie na wtyczce zasilania pompki cały czas jest napięcie 0.5 V .Panel drugi od Czaplickiego dalej to samo patrzyłem oporności to pokazywało ok 0.5 ohma cały odcinek od wtyczka aż za kostkę Przewód jaki idzie jest to niebiesko czarny lub w sumie czarno niebieski (tu chyba nie ma różnicy ) Dokopałem się do wtyczek panelu są dwie :niebieska oraz szara .Obie posiadają po 3 przewody czarno niebieskie ,niebiesko czarne dwa cieknkie jeden gru
  13. Napięcie 0,4 V ,diagnoza drugi panel dalej to samo ,przewód czarno niebieski + nie jest przerwany ma oporność aż do skrzynki bezpieczników do tej kostki dużej czarnej ,dalej idzie gdzieś (jutro zobaczę ) Panel steruje pompką a po drodze nie ma jakiegoś przekaźnika ?
  14. Czy jeżeli mam radio i kolorowy wyświetlacz to czy jak wyjmę radio do naprawy epromu to muszę je jakoś wylogować czy coś ?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.