Jump to content
Omega Elite Klub
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

DjBabushka

Members
  • Posts

    24
  • Joined

  • Last visited

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Automat
  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Miasto
    Szczecin
  • Model
    Omega B FL
  • Silnik
    3.2V6
  • Typ nadwozia
    Sedan

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

DjBabushka's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

9

Reputation

  1. Zapewne bez sprzętu się nie obejdzie? U nas majstry od ASB za samo podłączenie wołają 250 zł...
  2. Tak, na początku jest 1 mrugnięcie, 7 i dwa razy po 10.
  3. Wracam po dłuższej przerwie, udało się wyłapać błąd metodą gaz+hamulec. Wyszło P1700, błąd sterownika. Chciałbym się dowiedzieć jak można do tego podejść i czy da się coś zrobić żeby ten błąd nie wyskakiwał? 😁
  4. Dam znać jak znowu się obrazi. Aktualnie same 0000... Przy okazji dzięki za podpowiedź, nawet o takim czymś nie słyszałem
  5. Cześć Wszystkim, mam nadzieję, że znajdzie się na grupie ktoś kto miał podobny problem i udało się go rozwiązać . Jakiś miesiąc temu wymieniłem ASB, świeży olej, nowy filtr itp... Biegi zmienia pięknie, nie zacina się, "sport" też bez problemu, ogólnie jak na tak starą szkapę, jest naprawdę dobrze. Problem pojawia się, gdy auto naprawdę dobrze się rozgrzeje, przy stałej prędkości (powiedzmy 70km/h) wywala auto z kluczykiem i fura wpada w tryb awaryjny. Po odczytaniu błędów za każdym razem pojawia się to samo... P1870. Podczas dojazdów do pracy - 8km w jedną stronę, nawet przy stałej prędkości, nigdy taka sytuacja nie miała miejsca, dopiero dłuższe trasy powodują problemy. Czy jest możliwość, że skrzynię trzeba po prostu rozruszać, bo stała przynajmniej rok u mnie w piwnicy, a nie wiem ile czasu spędziła u poprzedniego właściciela w garażu, a ile u Niemca w aucie? - to byłoby zbyt piękne, to auto nauczyło mnie, że nie warto wierzyć w cuda, tylko wykładać kolejne $$$
  6. Cześć Wam, Ma ktoś może sprzedać emblemat Irmschera doczepiany do grilla, jak poniżej? Udało się dorwać grill, ale po znaczku tylko resztki kleju zostały 😁
  7. Ehhh, kilka godzin wcześniej gdybym już nie kupił, to bym brał Ale dzięki za odpowiedź
  8. Siemanko, Kupię grill bez znaczka do Omegi B FL. Nie jest to wymóg, ale byłoby miło jakby się jakiś Irek pojawił
  9. Kogoś ewidentnie nie było stać na porządny serwis tego auta. Efekt Januszowych warsztatów, a ja tylko sprzątam ich brudy. Zamiast kupić uszczelki za kilka złotych, uszczelniać cały silnik silikonem??? Teraz jak nic nie wyjdzie, to może w końcu klimatyzację ogarnę
  10. Po długiej walce udało się zlikwidować błędy (niemałym kosztem). Może ktoś kiedyś będzie szukał, to sobie odkopie temat :D Za generowanie błędu odpowiadały czujniki stuku. Co lepsze, trzeba było robić od nowa gwinty w bloku silnika, bo poprzednie były tak zamontowane, że nie przylegały do końca, dodatkowo okazało się, że wszystkie 4 sondy - trup + doszedł błąd P0420, wydmuchanie katów i po sprawie. Teraz tylko jeździć, jeździć i uczyć auto od nowa. Dziękuję wszystkim za zaangażowanie w temat :)
  11. Sonda lambda rząd pierwszy lewa strona + czujnik spalania stukowego. Chcieliśmy odpiąć i zobaczyć czy tak samo będzie wyglądała sytuacja jak z wpiętymi czujnikami.
  12. Odgrzeje trochę kotleta. Z rzeczy które jeszcze zauważyłem, to po skasowaniu błędów na rozgrzanym silniku, serwis się już nie zapala. Odpiąłem kostki od czujników spalania stukowego, ale przy odpięciu jednego i drugiego i tak wywala błąd. Chociaż jest możliwość, że odpiąłem nie te wtyczki co trzeba. Jeżeli się mylę, to chciałbym się dowiedzieć co odłączyłem :D Ta od strony kierowcy, to tak bardziej orientacyjnie oznaczona.
  13. Jutro ma mi spróbować kumpel odczytać błędy. Padają hasła, że cewka do wymiany. Wczoraj wykasowałem błędy, krótka przejażdżka, trasa 20 km, spokojne operowanie gazem i błąd od domu do domu się nie pojawił, a auto pięknie leciało przez całą trasę. Mogę jeszcze dodać, że nawet w tym trybie awaryjnym auto pracuje równo.
  14. Zanim pojawił się ten problem to faktycznie tak było. Nie chciała zmienić biegu. Tryb awaryjny i było po jeździe,S nie działał. Po wymianie olejów, czujników i elektrozaworów, nawet jak wpada kontrolka "serwis", to i tak S działa. Więc nie wiem. Można wykluczyć skrzynie w tym wypadku?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.