Jump to content
Omega Elite Klub
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Gabryl

Klubowicz
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

About Gabryl

  • Birthday 01/17/1985

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Automat
  • Województwo
    mazowieckie
  • Miasto
    Radom
  • Model
    Omega B FL
  • Silnik
    3.2V6
  • Typ nadwozia
    Sedan
  • Inne Auto
    Omega 3.0V6 manual

Recent Profile Visitors

227 profile views

Gabryl's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Witam. Interesują mnie tylne lampy i antena. W jakim stanie jest most?
  2. No w sumie jak będzie już manualem to będzie można ją zhamować, czy ma te 218 KM. Nie wiedziałem że są jakieś różnice w osprzęcie między 3.2 a 2.6. Myślałem że różnią się gołym słupkiem, tzn układem tłokowo korbowym i głowicami no i wtryski ze sterownikiem. Dużo jest jeszcze takich różnic o których należy pamiętać przy takim swapie?
  3. Heh, sporo tego, a już myślałem że łatwo by poszło, np do budy z 2.6 manual wsadzić silnik z 3.2 i zaprogramować sterownik na 3.2. Taki swap na szybko 😂 no ale to byłoby chyba zbyt piękne i proste 🤔😁
  4. Próbował ktoś kiedyś wgrać softa z 3.2 do 2.6? Po numerze rużnią się tylko jednym symbolem
  5. Rozkręciłem do rozrządu. Są opiłki aluminiowe na szajbie od pompy wody, ale na rolkach nie widać nic. Jest też bardzo dużo takich świecących igiełek, jakby z waty szklanej. Pewnie z paska. Pasek dziwnie nachodzi na kołnierz rolki na wewnętrzną stronę, pewnie dlatego śmierdzi gumą. Ta rolka ze wskaźnikiem napięcia paska ma spory luz, nie wiem czy to normslne . Paska nie mogłe zdjąć bo nie mam ze sobą blokad, ani innych pierdułek. Złożyłem wszystko tak jak było. Do Radomia może dojadę
  6. Przez dłuższy czas był spokój, więc nawet naiwnie pomyślałem sobie, że się samo naprawiło chociaż w cuda nie wierzę. Wczoraj przejechałem trasę 300km do Zakopca no i powiem że po wyjściu z auta uderzył mnie zapach palonej gumy, no i unosiły się niebieskie obłoki spod maski. Dzisiaj rano znów pojawiły się te stuki, dodatkowo jakby lekkie piszczenie zacierającego się łożyska. Zdjąłem pasek osprzętu, no i najczarniejszy scenariusz - chałasy nie ustąpiły. Obstawiam którąś rolkę na rozrządzie, no ale to wszystko ma może 5000 km przebiegu, a przy wymianie pompy wszystko sprawdzane. Aż się boję pomyśleć co tam się dzieje. Miał ktoś kiedyś problemy ze świerzym rozrządem? Założony jest zestaw INA
  7. Może luźny pin we wtyczce lub zaśniedziały gdzieś kabel w okolicach wtyczki pod oplotem?
  8. Zamiast odkurzacza i EGR są 4 katalizatory, które muszą nieźle przyduszać swobodne oddychanie 😟
  9. O przepustnicy nie pomyślałem, ale to jest trop który na pewno trzeba przebadać. Ciekawe czy błędu by nie świeciła. Tylko zajmę się tym dopiero gdy się poprawi aura na zewnątrz bo na chwilę obecną nie mam zaplecza. Dla bezpieczeństwa 3.2 poszła w odstawkę, jeżdżę 3.0 gruzem. Oczywiście ze szperą 😁
  10. Po ponownym odpaleniu już tego nie słychać, tylko na zimnym, a i tak nie zawsze, nie ma reguły. Dźwięk naprawdę podobny do niczego. Boję się że coś pierdyknie na dobre, a szkoda bo zdrwy motor... Dziękuję za odpowiedź, będę musiał przeprowadzićkilka prób bez paska
  11. Witam wszystkich. Jest to mój pierwszy post więc chciałbym trochę przedstawić siebie i swoje auta. Jestem z okolic Radomia i posiadam 4 omegi, dwie 3.0 B i dwie 3.2 BFL, z czego jedna niestety rozbita. Problem dotyczy 3.2. Mam ją od 6 miesięcy, od razu po zakupie zrobiony był m.in. rozrząd. Kłopoty zaczęły się w pierwsze przymrozki. Zaraz po uruchomieni słychać dziwne stuki w silniku(?), Które po kilku sekundach same ustępują. Nie świeci żadnych błędów, ładnie pracuje. Postanowłem zajrzeć do rozrządu. Okazało się że z pompy wody wypadł brok, ale raczej go nie wkręciło. Poszła nowa pompa i dla pewności nowy pasek rozrządu i przy okazji osprzętu też. Myślałem że już po problemie, no to się zdziwiłem. Pierwsze odpalenie i dalej to samo. Nie mam pojęcia co to tak może chrobotać
  12. Gabryl

    Szpera

    Kupię szperę najlepiej 4.22, ale może być 3.9 lub zwykły 4.22.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.