Jump to content
Omega Elite Klub
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Vekstra

Members
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Vekstra's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • One Year In
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post

Recent Badges

7

Reputation

  1. Zapy mają zazwyczaj słabsze parametry niż na naklejce, jak taniej to jenox a jak jakość to autopart jak o polskie produkcje chodzi.
  2. Ja bym sprawdził jak tam wygląda czujniczek położenia wału, czy nie ma na nim wiórków z metalu i czy na pewno jest na płasko z blokiem silnika skręcony bo jest możliwość że jest podparty o coś i sterownik odczyta za słaby sygnał przez co odcina powyżej ileś tam tys obrotów (chociaż powinien być od tego błąd)
  3. Kiedyś montowałem zegary z diesla do 2.0 benzyny i żeby obrotomierz działał to dołożyłem swoją elektronikę zmieniającą ilość impulsów, minimalnie wolniej reagował niż standardowy ale dawał radę
  4. Z tego co widziałem wcześniej nie był wystawiany nigdzie. Do pierwszych modów polecam wstawienie plastikowych nadkoli na tył bo potrafi przerdzewieć aż do bagażnika
  5. Długo te ogłoszenie na otomoto nie powisiało jak widzę gratki z zakupu
  6. Dźwięk z filmiku brzmi trochę jak silniczek krokowy biegu jałowego albo inne ustrojstwo dolotu, no a jak napinacz się zaciął to efekty tego będzie widać na zewnętrznej stronie paska rozrządu. Może też być tak że pasek zboczył z kursu i trze o obudowę, w każdym razie warto rozkręcić osłonę i zaglądnąć jednocześnie kręcąc wałem korbowym.
  7. Albo po prostu tarcza się zrdzewiała z piastą, no i tu najlepiej palnikiem nagrać tarczę i niezbyt mocno obstukać żeby nie rozpierdzielić łożyska koła
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.