Jump to content
Omega Elite Klub
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Pejdzel

Klubowicz
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Pejdzel last won the day on July 12

Pejdzel had the most liked content!

2 Followers

About Pejdzel

  • Birthday 01/30/1998

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Manual
  • Województwo
    mazowieckie
  • Miasto
    Warszawa
  • Model
    Omega B FL
  • Silnik
    3.0 v6
  • Typ nadwozia
    Sedan
  • Inne Auto
    szukam tigry dla kobiety, i pare motocykli

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Pejdzel's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

9

Reputation

  1. emblemat, ori był sitodruk taki jak znaczka opla
  2. znalazłem zdjęcie jeszcze przed puszką na pająki
  3. na chwile obecną wygląda to tak.
  4. jakoś tak się stało ze 2 lata temu zostałem posiadaczem omegi. zaczęło się od pełnej serii. prace rozpocząłem od polerki lamp, dokładki irmiego z laminatu i powrotu na felgi o jakimkolwiek wyglądzie . zakupiłem niestety na 15kach. czystym przypadkiem trafiłem na lekko uszkodzony grill Irka. oma dalej nie doczekała się założenia całego nieuszkodzonego z braku czasu. Na dzień dzisiejszy sporo rzeczy czeka na swój czas. IMG_4531.HEIC IMG_6229.HEIC IMG_5703.HEIC IMG_4790.HEIC IMG_7726 2.HEIC IMG_8060.HEIC IMG_9849.HEIC
  5. Najprawdopodobniej cewka 1,3,5 skoro ciśnienie zadane na układnie jest ok i wtryski gazownik uznał za sprawne. LPG jest bardziej czułe na problemy z zapłonem
  6. sprawdź czy elektrozaworu w wtrysku Działą jak będziesz czyścił, jak nie pomoże to zobacz ciśnienie na reduktorze może wtrysk już puszcza ciśnienie w
  7. sprzęgieło to jedno ale ja bym się zastanowił nad zregenerowaniem całego kompresora. jak by to była wina sprzęgiełkami najprawdopodobniej hałas by nie ustał bo rozłączeniu sprzęgiełka tylko zrobiło by nie głośniej. obstawiał bym ołożyskowanie kompresora
  8. Dzięki za pomoc alternator zmieniony miałem na półce w robocie wiec poszedł zregenerowany i wszystko działa jak należy
  9. licznikowe 300k. od remontu 40k właścicieli w pl 2 poza mną
  10. tego nie bede wiedział dopóki nie bedo go miał w rękach, zaryzykuje stwierdzenie ze jest oryginalny z racji historii samochodu i dokumentacji jaką posiadam
  11. jeszcze nie miałem okazji pod niego zajrzeć, czy są jakieś znaki szczególne? albo rocznikowo da się do tego dojsc?
  12. teoria regulatora się potwierdza, ale pociągnę temat dalej czy jestem w stanie bez sciągania alternatora zmienić regulator?
  13. jutro podepnę sie multimetrem po pierwszej Panice wydedukowałem regulator napięcia na alternatorze a forumowicze pisali o pasku. w zależności od napięcia będzie mam potencjalnego winowajce.odpowiedz jutro. dzięki za podpowiedz
  14. Panowie wstrzymajcie nie chwilkę ja jestem chętny, tylko z tego co wiem sobota, niedziela,pon ma być najniższa temperatura tej zimy a ja na lecie do was z wawy nie dojadę
  15. hipotetycznie po zastanowieniu jest to możliwe ze sie regulator napięcia na alternatorze posypał i odcina zasilanie na zegary na wysokich obrotach jak przeładowywuje?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.