Jump to content
Omega Elite Klub
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Wosz3k

Klubowicz
  • Posts

    88
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Wosz3k last won the day on June 21

Wosz3k had the most liked content!

About Wosz3k

  • Birthday 11/29/1996

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Automat
  • Województwo
    łódzkie
  • Miasto
    Bełchatów/ Rasy
  • Model
    Omega B FL
  • Silnik
    3.0
  • Typ nadwozia
    Sedan

Recent Profile Visitors

138 profile views

Wosz3k's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • Conversation Starter Rare
  • First Post
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

48

Reputation

  1. Tak jak w temacie, potrzebuje czujników poziomowania, cudownie by było jakby były z wtyczką i kawałkiem przewodu. Fajnie też jakby nie kosztowały miliardów polskich złotych monet
  2. Wyciek zlikwidowany, zmierzyłem napięcie na kostce od pompki pod zbiorniczkiem i pokazuje 0.26 v a z włączoną klima 0.32 v więc coś chyba nie Bangla pytanie co to może być bo bezpieczniki wszystkie ok. Na pompce obok chłodnicy w trakcie pracy i po zgaszeniu 0.00v Możliwe że tymi dwoma pompkami steruje też czujnik przy chłodnicy czy to mało możliwe?
  3. Zasysa powietrze bez odkręcania, zgasze auto( nic nie ruszam) przychodzę za +/- 15min i górny wąż chłodnicy jest zassany. Ale i tak kupię 20zł nie pieniądz z
  4. Też tak myślałem ale wymieniałem rozrząd razem z pompą wody przed wyjazdem. Kupię jeszcze jeden ten sam czujnik i zobaczę co się będzie działo. Jak ja kupiłem to była rozszczelniona chłodnicza oleju, niby plukalem cały układ różnymi specyfikami po parę razy ale chyba jednak coś w chłodnicy mogło jeszcze zostać i myślę że to też podbija efekt.
  5. Że specjalistycznych sprzętów mam multimetr ale nie bardzo wiem jak sie tym robi takie rzeczy. Op-com też jest ale działa w cały świat wiec wątpię żeby coś odczytał. Korek byl wymieniany, co prawda na zamiennik a nie oryginał.
  6. Otóż problem jest następujący. Podczas wyjazdu do Albanii i jeździe po górzystych terenach okazało się że chłodzenie w omedze jest niewystarczające, tym bardziej przy włączonej klimie, dwa razy wskazówka doszła do czerwonego pola i zapaliła się kontrolka. Kiedy jechałem temperatura wachała się między 90-95 a kiedy się zatrzymywałem zbliżało się do 100-105 ale wystarczyło przygazowac i temperatura wracała do normy. Kiedy jeździłem na wyłączonej klimatyzacji te wachania były mniejsze. Zauważyłem że wentylator chłodnicy wody pracuje tylko na biegu pierwszym, zmostkowalem wtyczkę 3 pinowa od czujnika który jest pod górnym wężem chłodnicy i uruchomiłem 1 i drugi bieg więc kupiłem nowy czujnik, wymieniłem go i nadal jest nie tak bo teraz włącza się tylko drugi bieg a po zgaszeniu samochodu nie włącza się chłodzenie (pompka obiegowa obok chłodnicy też nie ma napięcia a na starym czujniku gdzie był tylko pierwszy bieg chłodzenie po zgaszeniu silnika działało). Zauważyłem też że na zimnym silniku i po chwili postoju zasysa górny wąż od chłodnicy. I teraz nie wiem czy wymieniać dalej czujniku odpowiedzialne za wentylator i odczyt temperatury czy nowa chłodnica i czujniki. Miał ktoś podobny problem?
  7. No jasne 😂 nabiłem przed wyjazdem w nadzieji że na wakacje wytrzyma i wszystko nie wyleci 😂😂
  8. No i się udało 2100km za nami jeszcze 500 do sarandy i finito, czysta przyjemność podróżować tym samochodem Ps. Dojechałem (zdjęcie z wczoraj) omega bez najmniejszego zająknięcia dotarła do celu, jednak te omegi potrafią w trasy
  9. Jak w temacie, sprawdzony bezpiecznik, przewody na miejscu. Miał ktoś z tym problem? Może jest jakiś słaby punkt tylnej zapalniczki przez co nie działa?
  10. Dla potomnych. Problem rozwiązany, okazało się że lewa poduszka silnika od spodu była słabo dokręcona, wystarczyły dwa ruchy kluczem, i jedno pyknięcie w łokciu dynamometrycznym żeby rozwiązać problem
  11. To na 100% nie miałem czegoś takiego mam gdzieś w domu takie szerokie 5mm paski gumy, myślę że wyrzeźbie coś z tego, przykleje to do tej obudowy nagrzewnicy, myślę że na pewno będzie lepiej niż bez
  12. Sprawdzałem od strony kierowcy za deska, nic nie ma, przy wyciąganiu z tego co pamiętam nic mi nie wyleciało, jedynie co to faktycznie jak jak mówisz mam taki plastik z wycięciami na żeberka którego zakłada się na nagrzewnicę (widać go na zdjęciu) ale nichuja się nie wpasowuje w ten otwór. Na starej nagrzewnicy było to samo ale tego problemu nie było bo była zabita syfem i nie grzała. Możesz mi podesłać zjecie tej gumy? Chociaż myślę że najprędzej będzie po prostu dorobić coś plastikowego i zakleić/zakryć tą dziurę
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.