Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

pawelino87

Klubowicz
  • Content Count

    378
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

pawelino87 last won the day on October 4

pawelino87 had the most liked content!

Community Reputation

188 Excellent

About pawelino87

  • Rank
    Elite maniak

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dokładnie, kalkulacji eurotaxu nie oszukasz, weryfikowałem to we wlasnuk zakresie. Walka z przysłowiowymi wiatrakami.
  2. Tak jak wspominałem sposób w jaki ubezpieczalnie traktują obecnie stare auta biorąc pod uwagę jedynie rocznik jest co najmniej niesprawiedliwy. Poniżej wycena z ubezpieczalni. Wartość auta przed naprawą dosłownie śmiechu warta wg ich oceny.
  3. Z racji małej ostatniej ilości czasu udało mi się jedynie odszukać długo poszukiwanej naklejki przezroczystej na tylny błotnik. Dodatkowo z racji ostatnich problemów z przełączaniem auta na LPG, odwiedziłem w celu wykonania serwisu byłego właściciela. Szybka diagnoza i winny okazał się elektrozawór w parowniku. Z racji potrzeby wyciągnięcia go na zewnątrz auta, padła decyzja o konkretnym już przeglądzie parownika. Tym samym wymieniona została dodatkowa membrana i cewka. Problem został rozwiązany i omega działała już na LPG prawidłowo. Wracając do domu niestety zostałem lekko uszkod
  4. Na grubo to przesada. Ale coś tam się jeszcze w temacie dzieje. Combo też nabija km i zaliczyl kilka modyfikacji. Kapseli z ebay wylukane.
  5. Witam wszystkich pod długiej nieobecności. Dawno mnie tu nie było. Może niektórzy już pomyśleli, iż omega zmieniła właściciela lub poszła na żyletki ale na szczęście tak nie jest. Szczerze trochę ograniczenia czasowe sprawiły, iż ostatni cały rok praktycznie omega przestała w garażu. Po pierwsze omega miała się dobrze lecz już od dłuższego czasu szykowałem się na małe poprawki lakiernicze. Tzn po 4 latach od malowania zaczęło się coś dziać na tylnych drzwiach oraz tylnym błotniku, dodatkowo zderzak tylny miał pozrywane mocowanie na pasie tylnym. Tym samym w zeszłym roku tj czerwc
  6. Miło powitać w naszym gronie. Pamiętam doskonale jak wyglądała jeszcze w setupie zimowym na stalowkach ? podczas montażu bixow. Wtedy nie wspomniałeś o tak poważnych modach. Ale to cieszy, bo warto w te auta inwestować, ostatniego opla z właściwym napędem.
  7. Witamy w gronie omega maniaków. Przyznam, że na fotach wygląda na zdrowy okaz. Napisz coś wiecej o niej, co do wyposażenia itd. Powodzenia w modech no i mam nadzieję, że bedziesz się tymi informacjami dzielił.
  8. Tak dla odświeżenia trochę tematu omega od ostatniego wyjazdu na przegląd wreszcie otrzymała zimowe kapcie . Choć niebawem wiosna. Zmiana wymuszona była bardziej dalszą trasą, przy okazji mogę śmiało stwierdzić, iż Omega z tym motorem w inwalidzie nie ma mega dużego apetytu. Wynik na dystanise 460 km mówi sam za siebie . Podczas wietrzenia podłużnic i dłuższym nieużytkowaniu znów sobie przypomniałem, iż omega jest faktycznie stworzona do dłuższych tras gdzie można w pełni odczuć jej komfort .
  9. A standard bo nie podczepiają jakiegoś czujnika, weryfikującego niby że własnie to auto było na ścieżce. @B0Cygano gdyby był negatyw nie było zaświadczenia o przeglądzie .
  10. Dawno mnie tu nie było. Niestety kolejny projekt w garażu, kolejny opel, trochę sprawia, iż omega zeszła na dalszy plan. Szczerze to może i dla niej lepiej . Stoi w garażu i ostatnio po 3 miesiącach postoju musiało wyjechać na przymusowy przegląd, który przeszłą bez zastrzeżeń. No jedynie do analizy spalin były zastrzeżenia, lecz pow wygrzaniu wydechu itd , zmieściła się w normie. Ba nawet na letnich kapciach bo zimowe stoją obok i czekają na zmianę. Dodatkowo w między czasie nabyłem kolejnych kilka prospektów, dwa udało się w języku polskim , wraz z nie lada gratką dl
  11. Mając nowy przycisk również nie trzeba wyjmować lewarka, wystarczy rozebrać nowy przycisk i stary i podmienić samą "S". Robota na 5 min.
  12. Jak rozwiazales kwestię "automatycznego" przekierowania połączeń w momencie przebywania w aucie na drugi numer tel ? . W mym przypadku nawet po wyłączonym zapłonie dzwoniąc pod ten nuner w schowku załącza się caly zestaw w aucie.
  13. Dokładnie, w dniu wczorajszym po kilkugodzinnej walce udało się oficjalnie zakończyć temat z tel. Nie obyly się bez podmian zestawów, których na szczęście nabyłem więcej. Cóż się dziwić to trochę już antyczny sprzęt w stosunku do dzisiejszych czasów. Niestety słuchawka nokii, która nabyłem jako pierwszą nie była sprawna i kompatybilna z mym zestawem. A więc telefon z podstawą pod telefon MCC1 wpadł do schowka. W momencie połączeń przychodzących rozmowa oodbierana jest za,pomocą słuchawki na tunelu środkowym. Jest jeszcze opcja rozmowy przez same głośniki i zestaw oryginalny w lampce pods
  14. W weekend zabrałem sie za podwozie auta. Spód a dokladnie silnik wraz ze,skrzynią aż do półosi zapackany był olejem. Pierwsze podejrzenia sugerowaly, iż winny jest uszczelniacz półosi, która rozrzuca naokoło olej. Zabrałem się za skrobanie i czyszczenie wszystkiego. Jak się okazało olej tak emigrowal z góry silnika od zapewne kilkunastu tysięcy km, że doleciał aż do półosi. Po oczyszczeniu wszystkiego i zrobieniu ponad 100 km nadal sucho od spodu,więc wpadła osłona silnika. Pozostanie teraz zweryfikować ivobseewo obserwować górę siilnika i przewody wokół turbosprężarki bo najprawdop
  15. Dokładnie, wszystko z tamrych lat, taki był zamysl. Dziś omega po dwóch miesiącach wreszcie trochę sie przewietrzyla, zaliczając pierwsze podejście podłączenia zestawu do telefonu Nokia. Niestety próba zakończona 50 %sukcesem. Po zmiane centralki telefon ma ładowanie i łączy sie z autem, niestety brak głosu. Słuchawka również nie reaguje. Na szczęście przewidzialem taką opjce i zamówiłem drugi zestaw sluchawki z centralką, która mam nadzieje zegra wszystko w całość.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.