Jump to content
Omega Elite Klub
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Boscorelli

Members
  • Posts

    533
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Boscorelli last won the day on October 18 2020

Boscorelli had the most liked content!

About Boscorelli

  • Birthday 12/07/1986

Recent Profile Visitors

773 profile views

Boscorelli's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post
  • Collaborator

Recent Badges

393

Reputation

  1. Coooo to za wynalazek? @lukaszxx1990 ??
  2. Wymieniłem końcówki drążków - tym razem wybrałem FAG'a To czego jestem pewien to już nigdy części TRW, nie dość, że na drugiej końcówce również osłona gumowa popękała to jeszcze nie mogłem za ch...a wybić ich ze zwrotnicy, uszkodzone dwa ściągacze (nie byle co) i na koniec musiałem wszystko rozwiercać. . Zauważyłem, że stożek w końcówce TRW jest tak jakby lekko frezowany/toczony, co pewnie powoduje, że tak mocno się zakleszczył. Stożek w końcówce FAG'a jest całkowicie gładki i o dziwo, sprawdziłem poprzednie oryginalne z logo GM (również je produkował TRW) stożek również jest gładki (nie było najmniejszego problemu przy demontażu)
  3. Rysiek, to chyba nawet tam stoi po lewej drugi od prawej
  4. Pierwsza z prawej to chyba Gienkowa?
  5. Robiłem według tej videoporady: Ogólnie samo dostanie się do baterii i wyciągnięcie to kilka minut roboty, najlepiej wietrzyć pomieszczenie bo to tworzywo przy topieniu bardzo śmierdzi. Można to zrobić bez urywania nóżek (na filmiku gość powyrywał dolne nóżki), włożenie nowej baterii i zalanie np. silikonem czy masą uszczelniającą. Ja dla pewności stuku kombinowałem z lutowaniem do baterii nóżek, itp.; 3 szt. poszły jak po maśle w ciągu godziny, ale nad ostatnią to się tak nawk ....m bateria prężyła-wypadała, nie chciało się nic przylutować itd.
  6. 31.10.2021r. 220 200km Przygotowałem gruntowanie auto na okres zimowy, mianowicie: - Wymiana opon na zimowe + założenie czujników ciśnienia, w których uprzednio wymieniłem baterie na nowe - działają - Olej w silniku - Olej w ASB Stary nie wyglądał źle, więc następna już chyba za kilkadziesiąt tysięcy km, weszło 4l. - Filtr powietrza - Filtr oleju - Zalałem dodatek LQ Ceratec - Wymieniłem rozrusznik - niestety dosłownie kilka dni temu stary z nienacka zaczął się blokować (rozrusznik był regenerowany rok temu przy okazji wymiany UPG), więc szybka decyzja aby kupić nowy firmy AS-PL, podpierając się opiniami w Internecie, stary zostanie zregenerowany - zrobię to już osobiście i odłożony na półkę. Dodatkowo trzeba było lekko przerobić uchwyt od przewodów olejowych Na koniec, porządnie umyłem na zewnątrz i wewnątrz, nałożyłem QD, niewidzialną wycieraczkę na szyby i reflektory, Silikon do uszczelek od sonaxa i zalałem zimowy płyn do spryskiwaczy. Auto przygotowane na zimę Byłbym zapomniał, oto co się stało z końcówką drążka firmy TRW po 5 miesiącach i 10 tyś km Także w tygodniu czeka mnie kolejna wymiana 2 szt, końcówek + kontrola zbieżności
  7. Po za tematem, to co tam Rysiu będziesz montował zamiast tych obecnych? Wysłane z mojego LLD-L21 przy użyciu Tapatalka
  8. Heble mam zmienione od wersji 3.0, tarcza przód 314, tyl 292, cooler również ostatnio zmieniałem, ale tak jak piszesz, jak się zacznie grzebać to niekończącą się opowieść [emoji16] Wysłane z mojego LLD-L21 przy użyciu Tapatalka
  9. Przy tym to pewnie wtryski trza wymienic, ale nie mówię "nie" Wysłane z mojego LLD-L21 przy użyciu Tapatalka
  10. Egr już dawno zaślepiony-wyprogramowany, chłodniczka egr-u wywalona, klapy wywalone
  11. 22.09.2021 218000 km Usunąłem DPF i zrobiłem wirusa Muszę tylko podjechać na hamownię i zrobić pomiar aby mieć konkret info co do KM/Nm
  12. Dystans na tył i będzie miodzio
  13. W pierwszej kolejności, czym prędzej to dystans na tył, bo licho to teraz wygląda
  14. Tu masz o pompce pod zbiorniczkiem i najlepiej podłączyć ją tak jak w opisię
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.