Jump to content
Omega Elite Klub
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Misiek

Klubowicz
  • Posts

    2,735
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    100

Misiek last won the day on July 31

Misiek had the most liked content!

8 Followers

About Misiek

  • Birthday 12/22/1979

Converted

  • Bio
    Capo di tutti capi
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Manual
  • Województwo
    pomorskie
  • Miasto
    Słupsk
  • Model
    Omega B FL
  • Silnik
    3.2 V6 B/G 2001r
  • Typ nadwozia
    Sedan
  • Inne Auto
    Omega 2.2 16V b/g 2000r kombi
  • Website
    https://www.youtube.com/user/Misiasty79/videos
  • Skype
    majki791

Recent Profile Visitors

2,030 profile views

Misiek's Achievements

Explorer

Explorer (4/14)

  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

3.3k

Reputation

  1. RQ to poprawiona wersja, bardziej stabilniejsza i tyle. Co do op-coma jak widzisz rozbieżność cenowo jest znaczna. I teraz: Tym najtańszym op-comem nie zaprogramujesz tempomatu, wszelkie błędy usuniesz, nawet wspomniany airbag Droższe op-comy to profesjonale działające tylko ze zmodyfikowanym oprogramowaniem i HW (nie mylić z Adako) ale w pełnej wersji. W takim przypadku klucz sprzętowy jest przypisany do oprogramowania. A co za tym idzie to kupując interfejs do obsługi np. do 2020 rocznika będziesz musiał mieć oprogramowanie zgodne z tym interfejsem. Inaczej nie zadziała, nawet jeśli ściągnesz oprogramowanie z neta. Na Ali sprzedają takie zestawy. Teraz pedały wprowadzili TAX czyli podatek. Moim zdaniem zakup za taką kwotę sprzętu licząc ponad 300 (z podatkiem) zł do omegi to mija się z celem. Ja na Twoim miejscu kupiłbym opcoma tego tego najtańszego z FW 1.70 z możliwością zmiany FW. Czyli kupujesz wersję np 1.70 PCB OPCOM_NEW i robisz downgrade do 1.59 i to wszystko. Nawet jak tego nie zrobisz to i tak będzie działało. Tym op-comem sprawdzasz parametry bieżące, usuniesz błędy, zrobisz test niektórych urządzeń. Nie zaprogramujesz większości sterowników tj ECU, ABS, CID, NCDC itp itd, ale przecież nie robisz tego codziennie Sam mam takiego op-coma obecnie wersja FW 1.59. Korzystam z niego sporadycznie bo mam Techa2. Oczywiście jak wejdziesz w dany moduł to parametry pracy będą widoczne z danego wybranego wcześniej modułu np. wybrany sterownik ECC i widoczne bloki pomiarowe będą ze sterownika panelu klimatyzacji. Niżej przykładowe screeny: PS. Też mam taki zestaw omeg u siebie 3.2 i 2.2. Obie w gazie Pozdrawiam
  2. Jak kupowałem gałkę irmiego to razem z tuleją była. Jak ściągałem starą to też tuleję miałem. A ze starej gałki może pasować. Jak coś to mam starą gałkę z tą tuleją. Tuleja od wstecznego jest w środku zalana gumą ale wystarczy ją wydłubać i zapadkę zdjąć od wstecznego tzn blaszkę z otworem na zdjęciu pokazane jest. A niżej zdjęta tuleja z bolcem na którym ta blaszka była zamocowana.
  3. Odpisał właściciel. Ale teraz nie ma co w kraju. Za 2 tygodnie będzie to da znać Wysłane z mojego S10+ przy użyciu Tapatalka
  4. W sensie tą literkę? Wysłane z mojego S10+ przy użyciu Tapatalka
  5. I tak została wymieniona tuleja biegu wstecznego: I w końcu montaż loga Cadillaca od @Bobek na grillu jak i samego grilla na aucie. Zastanawiam się nad usunięciem tej literki "I", tylko nie wiem jak to usunąć bo jest to klejone. Ewentualnie kupić nowy grill bez znaczka i przenieść na niego logo Już na aucie:
  6. Wiem że były dwie szerokości ale nie wiem jakie 18 cali bodajże. Napisałem do gościa co je ma. Czekam na odp Wysłane z mojego S10+ przy użyciu Tapatalka
  7. Tej żarówki co pokazywałeś to nie zamawiałem. Po za tym ona była dwuwłóknowa i przy tym podłączeniu co mam teraz by nie spełniała swojej funkcji. Po za tym ona była czerwona. Odnośnie światła cofania to mam zwykła żarówkę p21w jednowłóknową a w przecimgielnym led p21 też jednowłóknową Wysłane z mojego S10+ przy użyciu Tapatalka
  8. Wpadły rezystory do kierunków LED w lampach od Catery. Dzięki @Radek_foxi @Grabarz za info Symbol T 50W 6RJ po 1 na stronę, czyli 2 Po ich zastosowaniu kierunki już migają w normalnym tempie, tak jak powinny Jako że wykorzystałem mocowanie żarówek z poprzedniej klapy i wiązkę też. To po podłączeniu i sprawdzeniu oświetlenia samej klapy miałem odwrotnie: - tylne przeciwmgielne (kolor biały) - światła cofanie (kolor czerwony) Wpadłem na pomysł aby zamienić piny 2 i 3 miejscami we wtyczkach, które idą do gniazd żarówek miejscami. Teraz jest tak jak powinno być, czyli: - tylne przeciwmgielne (kolor czerwony) tutaj żarówka LED P21W 12V (mniejszy otwór w kloszu) - światła cofania (kolor biały) tutaj żarówka zwykła jednowłóknowa P21W 12V Strona prawa (już po zmianie): - masa - brązowy - przeciwmgielne lewe (wcześniej cofania) - niebiesko/czarny - cofania lewe (wcześniej przeciwmgielne) - biało/czarny Analogicznie zrobiona strona lewa: Odnośnie bocznych lamp to tam jest żarówka P21/5W czyli pozycja i stop w jednym, tak jak jest w omedze fabrycznie. Po prostu żarówka dwuwłókowa. Do tego kierunki LED i wpięte w nich w/w rezystory ale równolegle. I na koniec podłączenie listwy LED jako świała stop. No to do piwni po kabel aby poprowadzić koło obecnej wiązki od lewej lampy do klapy do listwy: Tutaj podziękowania za pomoc @Jus-Tinka Przeprowadzenie dodatkowego przewodu. Wyglądało to mw tak: Niżej przewód masowy od listwy LED: Zakończenia przy gumkach/uszczelkach zostały ponownie owinięte taśmą izolacyjną tak jak było fabrycznie, brak na foto. Przewód czarny (dokładany) to +12V od światła stop przy lewej lampie. Całość po naciśnięciu pedału hamulca (zdjęcie robiona cegłą ). Teraz mam 4 światła STOP, ale chyba odłączę to na tylnej szybie. Nie wiem czy mogą być dwa równoległe światła jednocześnie tj. na szybie i w klapie. Albo jedno, albo drugie. Zobaczę jeszcze Ogólnie sorki @Grabarz że Cię męczyłem odnośnie tematu klapy a i tak zrobiłem po swojemu... tzn tak jak to było w poprzedniej klapie.
  9. Mam na oku parę rzeczy ale nie będę pisał bo nie chce zapeszać Wysłane z mojego S10+ przy użyciu Tapatalka
  10. Wielmożny milordzie zapomniałem Cię oznaczyć. Post poprawiony i edytowany Jednak gały nie chcę. Na razie mam Ireneusza
  11. Do kompletu doszła blenda na tylną szybę STZ sprezentowana przez @Jus-Tinka od @krystian932. Dzięki Kolor dorobiony już jest w puszce pod pistolet. Co prawda mam bazę pod kolor w sprayu ale pomyślałem że pistoletem będzie ładniej. Teraz dać do malowania i kleić
  12. Masz link do jego profilu na fb: https://www.facebook.com/adrian.chrostek.54 Wysłane z mojego S10+ przy użyciu Tapatalka
  13. Być może tak to wygląda, ale nie do końca jest tak. To już mój czwarty Opel i jakby miał być następny to też będzie Opel … mam nadzieję. Niektórzy z nas chcą mieć coś wyjątkowego, czymś się wyróżniać i to są takie zmiany symboliczne, które poniekąd Nas cieszą . Marka pozostanie marką. Omega pozostanie omegą. To tak samo jak bym mieszkał w USA, miał Cadillaca Caterę i robił go na omegę (w sensie zmiano logo itp itd). Na klapie loga nie zmienię a obecny grill jest bez loga. Więc pomyślałem, że można go uzupełnić, żeby przód i tył był miarę jednakowy. Także spoko. Ale dzięki za uwagę
  14. Kolejne fanty dotarły, mianowicie: - wkład stacyjki z kluczykiem (już zamieniona pestka i guma na zdjęciu) od @krystian932 - tuleja wstecznego do biegu wstecznego przy lewarku od wstecznego - emblemat Cadillaca STS Odnośnie ostatniego fantu, chciałbym podziękować @Sdandi978 za cynę odnośnie kto, co, jak i dlaczego i @Bobek za realizację tego, żeby było to u mnie
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.