Jump to content
Omega Elite Klub
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Aros

Moderators
  • Content Count

    2,807
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    46

Aros last won the day on October 2 2020

Aros had the most liked content!

Community Reputation

2,130 Excellent

1 Follower

About Aros

  • Rank
    ArcyMag z Mazowsza:) Janusz lvl master
  • Birthday 10/11/1991

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Manual
  • Województwo
    mazowieckie
  • Miasto
    Grójec WGR
  • Model
    Inne Auto
  • Silnik
    BMW E60 2.5 170km
  • Typ nadwozia
    Sedan
  • Inne Auto
    BMW E46 2.8 193km BlackTuras

Recent Profile Visitors

1,215 profile views
  1. Hahahaha cygany i dzieci straszą
  2. Wypaliły się jakoś dziwnie szybko po niecałych 2 miesiącach... Mała zapowiedz prac z ostatnich 2 tygodni, jutro zakładam na auto i jak zdążę to pojadę ustawić, więcej foto jak świecą z opisem prac będzie na dniach tak, seteczka też została użyta ponownie
  3. Ładnie wyszło resztę diód też będziesz wymieniał?
  4. Aros

    SKR Omega

    Skrobek nie maluj tej poduchy! zostaw jak jest, szukaj na fajansie tego napisu lepiej
  5. Aros

    Omi Hubiego

    Uuu... to jak się przekosiła buda to lipa trochę będzie.... nie wiem czy będzie sens się dalej pakować czy nie lepiej poszukać zdrowego następcy i swoje graty z tej przeszczepić...
  6. Tak, z Vectry 2.6 pasuje, miałem taki w 3.0 w OB, pod koło z c25xe trzeba tulejkę pod wysprzęglik zrobić. generalnie najprościej to założyć z vectry 2.6 a koło wysłać gdzieś do odelżenia tylko za dużo nie ma co ściągać z wagi bo niuty uciekną.
  7. Kolego na razie obejdzie się bez konsekwencji ale na przyszłość proszę czytać forum a nie pisać temat w pierwszym lepszym dziale Jeśli jesteś zainteresowany to powinienem mieć półosie do 3.0 V6
  8. Fajna i estetyczna robota brawo
  9. Wymieniona uszczelka pod podstawą filtra oleju i nowe dekory wpadły 😁😁
  10. No i w zeszłym tygodniu szybka akcja, stary motor wypad, szybkie przezbrojenie i montujemy, do dziś zrobione ponad 1000km i odpukać jest ok, do wymiany jest sprzęgło bo docisk się zyieblył ale nie ma tego złego... wpadnie sztywne koło no i obecny setup to custom m54b28tu generalnie 2.8 ma 1km więcej niż 2.5 ale za to ma 40niuta więcej i jest bardziej elastyczny
  11. Siedzę na nocce to coś nadrobię 🙂 ogolnie z autem walczę od lipca, swap z 2.0 r4 na 2.5 r6 mm54b25nie do końca udany... po odpaleniu i jazdach próbnych okazało się ze silnik pobiera olej... zmieniane masa części, uszczelek, wyeliminowane wycieki a pobór 1l Na 400km... więc sporo, zrobiona plukanka naftą lecz to na nic się zdało... nie ma już pierścieni olejowych, długo myslalem i czytałem co z tym zrobić, nawet przeszedł mi remont przez głowę ale ograniczał mnie czas... po rozmowie z pewnym mądrym mechanikiem ktory zamiast sprzedać mi swój silnik doradził żeby poszukać słupka ze starego 2.8 M5
  12. To nie w ECU tylko w modułach komfortu... ecu jest od silnika
  13. Ja Cię kurła podliczę przy następnej wizycie Bramę specjalnie przy wyjeździe z garage postawię
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.