Jump to content
Omega Elite Klub
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Arklin

Klubowicz
  • Posts

    137
  • Joined

  • Last visited

About Arklin

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Automat
  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Miasto
    Koszalin
  • Model
    Omega B FL
  • Silnik
    Z22XE
  • Typ nadwozia
    Kombi
  • Inne Auto
    Omega B X20XEV sedan i Omega BFL Z22XE sedan i caravan wszystkie w automacie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Arklin's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

25

Reputation

  1. Tak, dla mnie ten budżetowy zestaw wystarczy. A a Febi to nigdy nie wiadomo co się trafi w środku. Może być coś firmowego z sensem lub chińskie g... Za tarcze Febi musiałbym dać ok 250 zł a zaplacilem 128 więc była to dla mnie różnica.
  2. Nie będę kupował nic innego w końcu to się jakoś dotrze. Kupiłem akurat to, bo to zestaw aż nadto wystarczający dla mnie, w dodatku tarcze kupione znacznie poniżej ceny rynkowej bo mam układy. Kupiłem auto niemal 6 lat temu, nie miało w dniu zakupu nowych tarcz, zrobiłem na tym 154tkm i nadal tarcze mają grubość zdatną do użytku, tylko ze względu na korozję chciałem je zmienić. Tak wygląda moje hamowanie. BTW Febi to też gó*****y zamiennik, natomiast klocki Roper mają w necie b. dobre opinie. Używałem ich wcześniej i też było ok, choć nigdy do nowych tarcz.
  3. Wiesz dobrze, że omega to nie francuz i na przód są tylko 2 rodzaje tarcz i klocków. 286 oraz 296, przecież zamienić ani pomylić tego nie sposób więc filozofii tu nie ma. Tarcze Optimal, klocki Roper. Powiem jeszcze inaczej, na starych tarczach te klocki są ok. Na nowych tarczach stare klocki też są ok. Nie ma więc chyba mowy o jakiejś pomyłce. Nie gra ze sobą tylko zestaw nowe tarcze i nowe klocki.
  4. To odpada, nikt mi nie sprzedał "sam kupiłem" i dokładnie wiem co ma być. Ten trop odpada. Wszystko pasuje poza tym, że po włożeniu nowych klocków nie ma miejsca na tarczę, brakuje ponad 1, może 2mm aby w ogóle weszła w szczelinę między klockami.
  5. Tak, cofnąłem. Czy możliwe jest, że za grube są nowe klocki?
  6. Nie chcę zakładać nowego tematu. Mam chyba nietypowy problem, a mianowicie założone nowe tarcze 296 i NIE MA możliwości aby założyć nowe klocki. Tarcza nie wchodzi, nie ma na nią miejsca między klockami. Czy chcę czy nie musiałem założyć częściowo zużyte klocki bo już nie chce wracać do starych tarcz. Miał ktoś kiedyś taki problem? Co może być przyczyną?
  7. Ok tak podejrzewałem. Nie obraź się, to nic osobistego tylko po prostu instalacje BRC tak zazwyczaj wyglądają, sprawia to wrażenie jak gdyby płacono im od metra węża. Moje osobiste zdanie jest takie, że montaż BRC to kaleczenie samochodu za duże pieniądze niestety. Ale to tak zupełnie off. Na marginesie ,tak z ciekawości jaki był powód wymiany reduktora i jaki przebieg wytrzymał? Pozdrawiam
  8. Coś Ty tam zamontował, przecież parownik kosztuje 200-300 zł. IMO Instalka wygląda trochę na "skaleczoną" taki trochę wrzut pod maskę, czyżby to włoszczyzna, BRC?
  9. Bfc będą za duże, nie ma takiej potrzeby. Silniki w Omedze naprawdę są niewysilone, szczegolnie V6. Osobiście wolałbym dopłacić ok. 100 zł do Barracudy (w V6) niż stosowac AC. Jeśli chodzi o filtr odstojnikowy to raczej polecam Twister, jest dużo tańszy niż b. dobry Alex 360 a robi podobna robotę. Blaster ma trochę negatywnych opinii, zdarzają się duże tłumienia ciśnienia, choć sam wkład tani i duży. Ja osobiście mam 3 filtry szeregowo najpierw najzwyklejszy FL01 jako zgrubny, potem Twister, a ostatni bulpren. Ale to taka moja fanaberia :-) Może dzięki temu moje Baraki zrobią kolejne 150 000km?
  10. AC W01 to sfera budżetowa, ale nie są skrajnie złe. Jeśli już będziesz chciał zmieniać to moim zdaniem TYLKO Barracuda jeśli ma być dobrze i bezawaryjnie i powtarzalnie przez długi czas. 70 zł za sztukę a wtryski naprawdę są z najwyższej półki, mam zrobione na nich 150 000km i nie mają najmniejszego zamiaru by się poddać.
  11. 130 do naszych silników są zbyt duże, 115 ogarnia R4 i V6 z zapasem.
  12. Wertteile to marka własna Gordona, a jeśli chodzi o Bosma to dwupak kosztuje od 87zł na Alledrogo. Fabrycznie były 4300 i chyba tylko takie mają homologację. Używam Bosmy i nie narzekam. Często większe znaczenie ma stan odbłyśnika niż same palniki.
  13. No właśnie, czy ja napisałem coś innego??????
  14. Przecież to proste, w trybie AUTO automatycznie reguluje się siła i kierunki nawiewu. Eco lub jego brak to załączenie sprężarki lub brak załączenia, wszystko w temacie. Eco i Auto są od siebie niezależne. Eco - sprezarka, auto - nawiew.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.