Jump to content
Omega Elite Klub
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Pabloo

Members
  • Posts

    123
  • Joined

  • Last visited

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Automat
  • Województwo
    mazowieckie
  • Miasto
    Warszawa
  • Model
    Omega B FL
  • Silnik
    Y32SE
  • Typ nadwozia
    Sedan

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Pabloo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done

Recent Badges

18

Reputation

  1. U mnie padła kiedyś właśnie pompka dodatkowego obiegu. Ta po stronie akumulatora. Po wymianie i zalaniu nowego płynu problemy ustąpiły.
  2. Dzięki, może się przydać. Chodziło mi jednak bardziej o zdjęcia live pozujące jak przez dużą miskę dostać się do regulacji tej taśmy i która śruba służy do ustawienia naciągu. Może ktoś dla sportu w tym grzebał i uwiecznił sukces?
  3. Zacząłem podejrzewać, że może to być taśma hamulcowa. Dzisiaj po przegazowaniu na D skrzynia nagle jakby zaskoczyła, szarpnęło i ruszyłem normalnie... Dysponujecie może instrukcją ze zdjęciami jak wyregulować jej naciąg? Było kiedyś na OKP w poradach ale wszystkie foty wygasły.
  4. Varta Silver Dynamic 74Ah, 750A, E38. Kupiony w połowie lutego 2019, czyli trochę wcześniej niż pisałem. Na wyłączonym silniku pokazuje napięcie 12,4V.
  5. Byłem w serwisie. Dolali niecały litr oleju. Po dolewce bez zmian. Pan wróży problemy z ciśnieniem... Wspomniał też, że może akumulator jest słaby. Ale chyba rok temu kupiłem nową Vartę, Omka odpala bez problemu, kontrolka aku się nie świeci. Co robić?
  6. Poziom oleju podobno ok, mechanik sprawdzał, ja nie mam niestety warunków (brak kanału na parkingu pod blokiem, nad czym ubolewam . Chcę podjechać w poniedziałek do innego fachowca żeby to zweryfikował. Sam olej nie był wymieniany dłuższy czas. Właśnie miałem zamiar się tym zająć (wymienić dynamicznie) i nagle te wszystkie problemy z abs, a potem z asb się pojawiły...
  7. O tym pomyślałem. Nie napisałem, że wcześniej kiedy pojawiał się błąd abs skrzynia działała tylko w trybie awaryjnym i przełączałem manualnie od 1 do D. Jednak przy zmianie z 1 na 2 czuć było szarpnięcie/uślizg/drgania. W poprzednią niedzielę z 1 juz nie ruszał. Zajechany to znaczy? Elektrozawór?
  8. Szanowni, mam taki problem. Omega nie rusza na D (choć miałem wrażenie, że przy przegazowaniu zaczyna się leciutko toczyć). Wsteczny działa bez zarzutu. Natomiast po włączeniu trybu zimowego (śnieżynka) rusza bez jakichś problemów, a po wyłączeniu tego trybu w czasie jazdy na D normalnie przełącza biegi aż do zatrzymania (z zastrzeżeniem, że przy kick downie "przepuszcza", obroty rosną i nie jedzie - po zmniejszeniu obrotów i zmianie biegu na wyższy jedzie znowu normalnie). Po zatrzymaniu znowu nie rusza na D - start możliwy tylko w trybie zimowym. Dodatkowo zdarza się, że pojawia się kontrolka ABS i ESP + auto z kluczykiem, a wskazówka prędkościomierza opada (czasem w takim momencie wspomaganie przestaje działać). O dziwo w takim przypadku automat działa na D... Błędy skrzyni (odczytane przy wyłączonym silniku): U2108 - CAN-BUS - brak komunikacji z ABS/TC (04) - Nie występuje U2100 - CAN: urządzenie odłączone (04) - Nie występuje U2104 - CAN-BUS - kasowanie przekroczenia licznika (04) - Nie występuje Błędy silnika (odczytane jw.): P0300 - Rozpoznano wypadanie zaplonów w róznych cylindrach (01) - Obecny P0301 - Wykryta przerwa w zapłonie cylindra 1 (01) - Obecny P0303 - Wykryta przerwa w zapłonie cylindra 3 (01) - Obecny P0500 - Czujnik predkosci pojazdu, wadliwe dzialanie (0C) - Nie występuje P0500 - Czujnik predkosci pojazdu, wadliwe dzialanie (04) - Nie występuje U2106 - CAN-BUS - brak lacznosci z modulem kontroli transmisji (04) - Nie występuje U2108 - CAN-BUS - brak komunikacji z ABS/TC (04) - Nie występuje U2100 - Usterka CAN-BUS (04) - Nie występuje P1700 - Wezwanie szybkiego przyslania pomocy drogowej wyslane z modulu kontroli transmisji (08) - Nie występuje Miałem też problem ze świecącymi diodami ASB (świeciły wszystkie lub niektóre z nich). Po wyczyszczeniu selektora jest póki co ok (czy koniecznie trzeba posmarować selektor wazeliną lub innym mazidłem?). Wyczyściłem przy okazji zębatki i czujniki ABS z tyłu. Diody już nie wariują, natomiast bez poprawy w opisanych wyżej kwestiach. Prośba o pomoc, co to może być?
  9. Panowie, mieliście rację. Winowajcą okazał się przekaźnik. Po wymianie wszystko gra. Dzięki za wsparcie! Swoją drogą ciekawe co w tym przekaźniku mogło nawalić i czy da się go jakoś w prosty sposób naprawić... Pzdr! Przy okazji podaję numer GM przekaźnika kierunkowskazów w OB FL, gdyby ktoś potrzebował: 09 148 292.
  10. Czekam na przesyłkę z włącznikiem i przekaźnikiem. A tymczasem dzisiaj miałem wątpliwą przyjemność przejechać straszliwymi wertepami i kilkoma drogami z mnóstwem wałów spowalniających. Wytelepałem się za wszystkie czasy. I o dziwo kierunki wróciły, chociaż podświetlenia włącznika awaryjnych nadal brak (może po prostu żarówka?). Generalnie kierunki nadal czasem znikają, ale jest poprawa. O co tu chodzi?
  11. Kupiłem przekaźnik i 2 włączniki na Allegro. Dam znać jakie efekty.
  12. Póki co temat do zamknięcia. Kupiłem 2 sztuki na Alledrogo.
  13. To byłoby najlepsze wyjście. Ale nie znam nikogo w okolicy z kim możnaby zrobić podmiankę. Może ktoś jest w Warszawie na Usrynowie?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.