Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

FatBoy82

Klubowicz
  • Content Count

    243
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

FatBoy82 last won the day on October 27 2019

FatBoy82 had the most liked content!

Community Reputation

199 Excellent

About FatBoy82

  • Rank
    Elitowiec
  • Birthday 08/01/1982

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Automat
  • Województwo
    mazowieckie
  • Miasto
    Olszewnica Stara
  • Model
    Omega B FL
  • Silnik
    3.2
  • Typ nadwozia
    Kombi
  • Inne Auto
    Omega A 3.0 24V sedan manual, Omega A 2.0 sedan automat

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. zna ktos kolejność zapłonu w R6 3.0 24V (C30SE)? znalazłem - 1-5-3-6-2-4
  2. Po wczorajszych i dzisiejszych burzach sprawdziłem stan namoczenia gąbek i tak na 99% na cewkę 2-4-6 cieknie mi przez wycieraczkę. Tam jest chyba jakaś guma, uszczelka i wygląda mi na popękaną. Poza tym im bliżej wycieraczki tym bardziej namoczona gąbka. Przerabiał ktoś temat uszczelnienia tego? Są dedykowane uszczelki czy trzeba samemu kombinować? Jakieś sugestie by zrobić i się nie narobić?
  3. a firmowo jak to było rozwiązane, że było szczelne? była tam uszczelka, a ja zgubiłem? czy jakoś inaczej?
  4. troche niejasno sie wyrazilem, chodzilo mi o szpare na dole, nie między plastikami. dokładnie mówiąc jest szpara między częścią metalową, którą woda spływa do odpływu przy filtrze kabinowym, a plastikowym podszybiem. Moim zdaniem tędy woda mi podcieka, wsiąka w gąbke, a jak jest nadmiar to kapie na silnik.
  5. hmmm ale nadal, nawet ze spinkami moim zdaniem z przodu bedzie ta przerwa sie robic co na zdjęciu. Chyba ze tutaj też są jakieś spinki?
  6. Tyle co widać pod uszczelką, to na całej długości jest zdrowo. Są tam porobione otwory co jakiś czas do spięcia plastikowego podszybia zapewne, ale nie ma tam żadnej spinki. Co do podłużnicy, to jest to po wstępnym opukaniu, przed nie było tam żadnej dziury, tylko rudo
  7. Jak to plastikowe podszybie powinno byc zlozone, cos mi nie pasuje na jego laczeniu.Żeby to było szczelne, to raczej powinno mocno przylegac, a tam jest szpara... Próbowałem to jakoś przyciagnac, naciagnac, zahaczyc, ale za bardzo nie szło. mokro jest wlasnie w tym miejscu i w sumie się nie dziwie, tam musi sie lac. moze przy wiekszych opadac poprzez ta gabke, woda przechodzi nad druga cewke. Poki co nad nia jest sucho przy dzisiejszym deszczu, za to nad pierwsza mozna wyżymać gąbkę. Tak to wygląda: Jak dosune oba do siebie, to szpara nadal jest i robi sie dodatkowa przy
  8. znaczy dales silikon pod dolna uszczelke szyby (ta co nachodzi na plastik)?
  9. Mam standardowo jak na Omege klopot z podszybiem. Nie wiem w jakim jest stanie, ale leje mi sie na silnik, mam mokre gumy/gabki co sa pod tym plastikiem podszybia i tak probuje rozkminic jak opel sobie wymyslil odplyw wody, ale nie moge tego do konca rozwiklac. Moze te plastiki mam zle zlozone i puszczaja wode. Jest gdzies jakis schemat, animacja jak ta woda powinna splywac do odplywow? Mi to wyglada, że z szyby leci na plastik, z plastiku splywa do odplywow, a guma z przodu zabezpiecza by przy wiekszej ilosci nie wlatywalo do komory. Niby wszystko fajnie, a ja i tak mam mokre pod plastik
  10. Tak też sądziłem. Jest ktoś sprawdzony na Mazowszu, okolice Wawy, co by to ogarnął?
  11. Jak bardzo jest zle? do wyczyszczenia i zabezpieczenia czy jest potrzebna ingerencja kowala? Kiepskie miejsce na rdze, zawieszenie jest tu przymocowane.... druga strona jak nowka
  12. Takie mi namacalne wspomnienia pozostaly
  13. Zabieram się za walkę z rudą by przed zimą zdążyć. Między innymi progi, tylko jak je zdjąć by nie połamać niczego? Głównie chodzi o zatrzaski na dole. Po prostu mocniej pociągnąć w dół i wyjdą niczego nie łamiąc? Czy da się tam wsadzić narzędzie do spinek? Ma ktoś zdjęcie albo link do porady, gdzie będą pokazane miejsca zatrzasków? Próbowałem znaleźć, ale bez skutku.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.