Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

FatBoy82

Klubowicz
  • Content Count

    231
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

FatBoy82 last won the day on October 27 2019

FatBoy82 had the most liked content!

Community Reputation

196 Excellent

About FatBoy82

  • Rank
    Elitowiec
  • Birthday 08/01/1982

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Automat
  • Województwo
    mazowieckie
  • Miasto
    Olszewnica Stara
  • Model
    Omega B FL
  • Silnik
    3.2
  • Typ nadwozia
    Kombi
  • Inne Auto
    Omega A 3.0 24V sedan manual, Omega A 2.0 sedan automat

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak też sądziłem. Jest ktoś sprawdzony na Mazowszu, okolice Wawy, co by to ogarnął?
  2. Jak bardzo jest zle? do wyczyszczenia i zabezpieczenia czy jest potrzebna ingerencja kowala? Kiepskie miejsce na rdze, zawieszenie jest tu przymocowane.... druga strona jak nowka
  3. Takie mi namacalne wspomnienia pozostaly
  4. Zabieram się za walkę z rudą by przed zimą zdążyć. Między innymi progi, tylko jak je zdjąć by nie połamać niczego? Głównie chodzi o zatrzaski na dole. Po prostu mocniej pociągnąć w dół i wyjdą niczego nie łamiąc? Czy da się tam wsadzić narzędzie do spinek? Ma ktoś zdjęcie albo link do porady, gdzie będą pokazane miejsca zatrzasków? Próbowałem znaleźć, ale bez skutku.
  5. jakiej długości jest pasek osprzetu w 3.2 z klimą? 1900?
  6. tylko tutaj dziala takze sterowanie z kiery, tak jakby zmienial utwory w zmieniarce Bylo pokazane w 101 gadzetow i mnie to zainteresowala. Instalacja mega prosta, wyjmujesz radio, przepinasz kostki, wkladasz radio i dziala
  7. Myslalem ze moze ktos przerabial ten temat z adapterem bluetooth w miejsce zmieniarki. Aukcje w sumie dałem jako przyklad samego ustrojstwa Nie wiem czy u nas zmieniarka jest podlaczona poprzez kostke (i wtedy raczej coś się znajdzie) czy jest wewnetrznie w samym radiu i wtedy raczej lipa.
  8. Czy takie cudeńko będzie działać z naszymi radiami albo chociaż z 2015? Działa zamiast zmieniarki i w sumie to całkiem fajne rozwiązanie, bo zmieniarka i tak śmietnik https://allegro.pl/oferta/zmieniarka-cyfrowa-bluetooth-chorus-concert-rns-d-8989035378?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=YjQyNjBmZjUtMjYzMC00ZjNkLWI2ZTItNDM4YTIzODliMDc3AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=29dfb338-d0f1-4879-b5d6-fa0fbe8aa8fb
  9. FatBoy82

    Omega Star

    Jeżdziłem z jednym i drugim, i zdecydowanie fajniejszy jest analog, a Panowie powyżej się nie znają Jedyne co mi się podobało w digitalu to ciśnienie oleju i woltaż
  10. Nie wiem, może mój jest jakiś pokręcony, ale jak skrzynia wpada w tryb awaryjny to wywala mi samochód z kluczykiem, tylko. Jak mam błędy silnika, to wywala check engine. Do tej pory nie miałem jeszcze przypadku by z powodu silnika palił mi się samochód. Jedynym wyjątkiem była przepalona żarówka od check engine
  11. Tak jeśli możesz włączyć sport to skrzynia działa normalnie. Trochę dziwne, że przy manualnym wbijaniu biegów masz lepiej. Co do silnika, to czy przy zapłonie, samochod nie chodził by jak traktor, trzęsło budą i miałby 10KM max mocy? Raz coś mi się skichało i miałem wypadanie zapłonu, to była masakra, na pewno by to zauważył. Mo chyba ze wypada mu na 1 cylindrze, ale tak czy siak to takie rzeczy powinny pluc bledami.
  12. Jak skrzynia jest w trybie awaryjnym, to nie wlaczysz sportu, nie bedzie sie palic kontrolka S.
  13. Jak na moj gust to apka czyta kody silnika, a nie skrzyni biegów, dlatego nie daje błedu. Skrzynia przechodzi Ci w tryb awaryjny, więc masz muła bo jeżdzisz na 4. biegu. Przerzuć manualnie na 1 i zobacz czy nadal masz muła
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.