Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

adam7213

Members
  • Content Count

    48
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About adam7213

  • Rank
    Początkujący

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Automat
  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Miasto
    Świdwin
  • Model
    Omega B
  • Silnik
    3.2 V6
  • Typ nadwozia
    Sedan

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. z przodu nowe z tyłu dwa lata, myśle że to jest ewidentnie problem przednich hamulców lub przedniego zawieszenia, gdyż problem występuje przy delikatnym hamowaniu a wtedy zdecydowana część ciśnienia idzie na przód czy dobrze kombinuje ?
  2. Na pedale nic nie czuć, na tył nie zagłądałem, po klockach i tarczach widzę że jest ok.
  3. elastyczne przewody hamulcowe zmienione, nowy płyn i kangur nadal, w czym do ku....y nędzy jest problem, już mam jej powoli dość.
  4. dzieki a jak go pomierzyc tak lopatologicznie, jak nastawic miernik, ktore piny, nie moge tego nigdzie znalezc.
  5. dzięki, też myślałem o przewodach, nie zaszkodzi a montaż tarcz do piast tak jak pisałem zgodnie ze sztuką , zresztą pomiar bicia na tarczy w normie.
  6. Efekt kangura jest od razu przy pierwszym chamowaniu, problem jak juz wczesniej pisałem występuje na trzech kompletach opon oraz dwóch kompletach felg, proste , sprawdzane, orginał Opla. Układ chamulcowy w stanie idealnym. Nie mogę znależć warsztatu z rolkami w stylu hamowni, gdyby puścić auto na rolkach i popatrzeć od spodu ,może by to dało się wyłapać.
  7. Piasty są ok, zresztą jakby piasta byla krzywa to by to było widać przy pomiarze tarcz. Styk klocki tarcza też jest dobrze, klocki i tarcze zużywają sie równo , dawno już nie widziałem tak idealnie zużywających się elementów. Sprawdze jeszcze sanki kluczem , kiedyś sprawdziłem to tylko powierzchownie i wydawało się że jest dobrze.
  8. Witam problem jak w tytule, występuje najmocniej przy delikatnym hamowaniu przy nie dużej prędkości 30-50km/h przy wiekszych prędkościach przy mocnym nacisku na hebel auto drży ale nie bije kierownicą. Co było zrobione. Cały przód oprócz sprężyn w amorkach nowy, Lemforder, Febi, BMW , zrobiona geometria. Tarcze oraz klocki przód tył nowe, zrobione od wymiany kilka tyś, zużywają się rowniótko na całej powierzchni Tarcze zamontowane zgodnie ze sztuką czyszczone bez smaru, zmierzone bicie już chyba trzy razy w normie max 2-3 setki. Sprawdzane na dwóch kompletac
  9. Na orginałach plastikach też wytrzyma tylko muszą być proste i zamontowane naprawde starannnie na dobrej uszczelce. Sam robiłem u siebie i jest sucho 5 lat 65tys przebiegu.
  10. mam identyczny problem,kagur, jajowate koła. Chyba założe na forum nowy wątek dotyczący tego problemu.
  11. i zwróć uwage że stary prowadnik nie jest wyrobiony ,zmierz suwmiarką trzyma wymiar na całej długości, przynajmniej u mnie tak jest. Ten luz jest w jarzmie nowe oczywiście nie dostępne
  12. wymiana tego prowadnika nic ci nie da te jarzma tak mają jeden prowadnik niby ok a drugi masakra , taki luz, Mam cztery jarzma i w kazdym jest tak samo, a prowadniki są ok. Z tego co pamiętam średnica prowadnika to około 9,5mm a samego dlugość trzpienia który pracuje w jarzmie to 6 cm . Dlaczego chcesz to zmieniać? jakie objawy?
  13. Czy zakładając nowy wspornik drążka kierowniczego na czop sworzen który jest przykręcony do podłużnicy, idzie tam jakaś podkładka? Tuleja od góry jest w kształcie lejka, po co? Wygląda to tak jakby miało coś tam właśnie być. I w ogóle trzpień ma 18mm, a tuleja 18,4mm, Jakoś to dziwne jest skonstrowane.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.