Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

psczelaszkov

Members
  • Content Count

    452
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

psczelaszkov last won the day on September 27

psczelaszkov had the most liked content!

Community Reputation

510 Excellent

About psczelaszkov

Converted

  • Bio
    Noo, to ja robiłem.
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Manual
  • Województwo
    wielkopolskie
  • Miasto
    Piła
  • Model
    Omega A
  • Silnik
    20SE, 23DTR

Recent Profile Visitors

390 profile views
  1. @Wojtas O to to Do zestawu kij aby wiedzieć z jakiej odległości oglądać.
  2. Spot fajna nazwa, nie wiem . Planowałem złożyć przed wakacjami Na ten moment nie mam budżetu na dalekie trasy rozpisanego. Jak będę miał >90% pewności że dojedzie to pomyśle pewnie o czymś.
  3. Lusterka założone to do garażu się nie zmieści, koniec tego dobrego. Od tygodnia jest pod chmurka i można zaczynać naprawy Dyfer się odkręcił na przednim "adapterze" i miał pół cm luzu, a to wyjaśnia wibracje Teraz jest na klej. Ręczny ustawiony na samo regulatorach jak i głównej szpilce (tak w omedze A w przeciwieństwie do B idzie kręcić tą nakrętka palcami nie urywając nic ) Zaślepiłem metodą na cytryna & gumiaka wyjście na linkę w moim czujniku prędkości z matiza. Może podziała, srało tam olejem jak głupie. Przypomniało mi się że po wymianie progu nie "z
  4. Z cyklu "w poszukiwaniu zdrowych tylnych drzwi"
  5. Co to za spawacz okrętowy , mojego wydechu w sedesie nie widziałeś, tam dopiero jest roszanada
  6. Nie mam pojęcia w którą stronę on pokazuje. Ale przy wkręceniu spokojnie 20 powinien mieć w wyższej partii obrotów. Fajnie by było stroboskopem potwierdzić wskazania.
  7. Wpływ sondy łatwo sprawdzić, wystarczy zobaczyć czy jest status zamkniętej pętli.
  8. Specjalnych różnic nie zauważyłem.
  9. No, to klapki so. Teraz siedzi sztywno, przypadkiem już nie wypadną. Szyby są, tylną chyba nawet udało się wkleić w przeciwieństwie do poprzedników, którzy nie zauważyli że dolny rant jest 1cm wyżej niż reszta i trzeba tam więcej kleju. Koniec końców jest 30% przyciemnienia widzialnego i 99% UV. W sumie to o UV mi się najbardziej rozchodziło bo piesek kiwaczek cały blady. Jest ok, niby ciemno ale pieska i digitale widać, a to najważniejsze. Trochę uszczelki nie stykło, ale to można dokleić, to jakaś uniwersalna pod stare VW. Po tym staniu bez tapicerki się usz
  10. Możesz też podawać pare wodną w dolot, działa podobnie tylko trzeba uważać żeby za dużo wody nie weszło w olej. A tak w ogóle to ogień na tłoki i po problemie nagarów
  11. Jak będzie zug, to się nic nie zdąży nagrzać A jak się nagrzeje to będzie mniej palić, same plusy. Bardziej mi się nie podoba przewidywany zakręt 90st przed kolektorem.
  12. Tył odcina dopiero ABS, chyba tylko caravany mają dodatkową korekcje. Ja tam cały czas stawiam że to tył. Nie masz żadnych ludzi na motórach co jeżdżą z go pro w okolicy? Zapnij kamere na zawias i będzie widać jak już tak lubisz drążyć
  13. @OMEGATOR LPG+Benzyna normalna rodzina
  14. @bartek05395 Check engin'y tak naprawiałem, to i to spróbuje . Chyba że to ten najtańszy mazut co zalałem na dotarcie coś blokuje. Samo się zepsuło, samo się naprawi. Jeszcze muszę zobaczyć czy na LPG to samo, ale butle opróżniałem przed zjazdem do garażu i nie za bardzo mam jak sprawdzić
  15. Bump, nowa szyba, takiej jeszcze nie miałem(jakiś pododdział Pilkingtona z RPA) ciekawe kiedy ją rozwalę Napewno ma lepiej wykonane gniazdo anteny i albo stoję w dobrym miejscu, albo nareszcie nie ma problemu z odbiorem radia. Stare chwytaki zderzaka się zmiękły. Są nowe lepsiejsze I jeszcze zamiast stelaża pod listwę drzwi W ogóle zorientowałem się że 3000 ma takie same nr listw na nadkola co zwykły przedlift i w sumie miałem jedną do odratowania. Nie musiałem drukowanej jeszcze używać. Chyba trzeci tydzień czekam za szybami aż wróc
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.