Jump to content
Omega Elite Klub
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

psczelaszkov

Members
  • Posts

    549
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

psczelaszkov last won the day on May 5

psczelaszkov had the most liked content!

About psczelaszkov

  • Birthday 03/26/1993

Converted

  • Bio
    Noo, to ja robiłem.
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Manual
  • Województwo
    wielkopolskie
  • Miasto
    Piła
  • Model
    Omega A
  • Silnik
    20SE, 23DTR

Recent Profile Visitors

611 profile views

psczelaszkov's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

649

Reputation

  1. No, stacyjki to jeszcze nie udało mi się ukręcić
  2. Już wiem czemu mi się tak dobrze jeździ i mam wrażenie że się dyfer ułożył. Tarczki na lewej stronie się wytarły , szpera tylko działa jak większe obciążenie będzie po prawo. Ale na ten moment nie ruszam dopóki nie ustawie go poprawnie. Ale żeby nie było że nie robie nic normalnego. Zrobiłem sobie wydech z 304 na 2,5" tak na zapas . "Turbośmietniki" przelotowy na środek i komorowy na końcu. Ten końcówko-tłumik Remusa już do 3ci raz jest przespawywany, 20 lat temu był chyba w mercedesie Jeszcze wymaga trochę zabawy z ustawieniem bo przy spawaniu chyba uciekł, przy v-bandzie czuć spaliny. Ale niech chwile popracuje i się wygrzeje przed tym. Zabiło trochę tego niskotonowego dudnienia i lepsze to niż 5cm dziura . Następna temat to flansza pod simeringiem na ataku i ustawienie poprawnie dyferencjału + wymiana przedniej poduszki.
  3. Też sterowanie silnikiem sie posypało i waliło udarem aż poszycie rozdarło?
  4. W A to z bratem, jeden trzyma kierownice, drugi pobija przez przedluzke z tylnej kanapy i schodziła
  5. Mam nadzieje że ten projekt będzie w 4 bucie
  6. No, ale z buta standalone da mi tylko wastedsparka. Tak czy owak potrzebuje coś na wałku dla pełnego rozdzielenia. Jak motronic stanie okrakiem na drugim module to zaprzestane
  7. @Wojtas No easyecu wlatuje zaraz, ale to by było za łatwe, w dół poprzeczke zawsze można przełożyć .
  8. Zrobiłem kolejne 500km, już mniej więcej wiem co mnie wnerwia, a co odziwo działa. Wał nie wiem czemu przestał bić przy 120km/h, a zaczyna bić dopiero od 145. Z tymi cewkami jest ciężej niż myślałem . ale nienawiść do kopułki jest silniejsza. Skleiłem ładny moduł, wypaliłem dla picu laserem. I go uwaliłem zanim odpalił, zwarcie dostał jak cewka strzeliła. Ale taki żywot prototypów. Następny na surowo już złożyłem i znalazłem kilka problemów. Dostał ograniczenie prądowe na wejściu i diody na wyjściach, bo te cewki lubią podawać tam napięcie z bliżej nieznanych mi powodów. Następny problem, ten stelaż w cewkach jest masą, ECU nie może nimi sterować odcinając mase, bo jest na stałe. Ale czego to sie diaksem nie naprawia: Była masa nie ma masy I to plus przygotowanie wałka pod trigger było pierwszym podejściem. Przy okazji zauważyłem że simering na wałku wciągło i kopułka miała olej w środku. Ale liczę że kopułka wyjedzie i nie będzie potrzebny. Drugie podejście to nowe problemy, coś próbował wystartować ale nieśmiało. Opóźniłem zapłon o 6 stopni względem oryginału czyli na 4°. gó**o OŻYŁO! VID20210626185645.mp4 Z jakichś powodów na 10° działa na 3 gary, a na 4° właśnie tak, czyli 4-y i dziwnie przerywa. Zrobilem zrzut w tym momencie i wygląda jakby 2 cewki przyjmowały prąd ale się nie ładowały(nie ma szpili od strzału) Nawet podczas ładowania są na płasko, gdzie na pozostałych 2-ch widać w połowie odbicie zabezpieczenia. Dodatkowo próba zwiększenia obrotów skutkuje jeszcze większym syfem i strzałami w wydech. Myślę że triger ma jednak za mały zakres, nie jest w stanie odpalić tak wcześnie cewek temu działa tylko na opóźnieniu. Dlatego będzie druga wersja modułu z szerszym zakresem i większa ilością zabezpieczeń. Trzecia próba to będzie sprawdzenie prądów ładowania. Cały czas zakładam że te cewki są w pełni działające i to ja zkaszaniłem(może wzmaciacz w ECU się grzeje), ale też trzeba to brać pod uwage Tak czy tak te cewki tu będą, czy na motronicu czy na standalonie No i wrzucam już do koszyka powoli nierdzewki pod wydech.
  9. Przedsezonowe profilaktyczne sprawdzanie elementów.
  10. Wunsz działa i nawet dobry rocznik ma(2020). Prototyp złożyłem i ma lepszy wynik niż się spodziewałem. Trochę się z wymiarami otworów pierdolłem i musiałem je rozryć. Trigger ma środek na 10°. Zakręciłem wiertarką na 1200 RPM, co by odpowiadało 2400 na wale. Wg pomiaru wychodzi że ucieka mi płytka gdzieś w góre albo dół, ale wg wyliczeń najmniejszy użyteczny zakres to 85°. To by był zakres ~(-32°<->52°). Jest dużo zapasu przy pozycjonowaniu. Bo więcej niż 30° nie wyprzedze zapłonu. Składam klapke na ALU i montuje, nie będę szukał . Nawet jak cewki nie ruszą to mam ładny trigger pod pełną sekwencje Gonią mnie inne mody już .
  11. Znowu wunsz mi się wykoleił wracając od fryzjera. Ja za szybko chyba wracam od nich output_960.mp4 Ale nie to było powodem otwarcia maski. Tylko zaplanowane kabelki. Ten pierdolnik który kiedyś zbudowałem na szybko z klemy i starej kłódki mnie wnerwiał. I stan przewodu od rozrusznika też się nadawał tylko do bicia dzieci po łapach. Zbudowałem sobie nowy kabelek. I kupiłem za 40 pln od asterki IV skrzyneczkę z bezpiecznikami. Fajnie siedzi, stabilnie i ma napis GM, jak od tego Zaraz ładniej A wunsz nowy za 25zł jakiś w sklepie mają, zobacze co to.
  12. Aż mi się przypomniało jak do volvo klocki równałem na papierze ściernym 60 aby były na później Jak kominiarz wyglądałem.
  13. Zobacz sobie komp pokładowy pod jaką kombinacje impulsów jeszcze jest. Żeby on też się nie rozjechał https://www.opel-infos.de/technik/bc-mid/bc_2400.html
  14. Z tym łuszczeniem to chyba polifty tylko mają problem.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.