Jump to content
Omega Elite Klub
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

psczelaszkov

Members
  • Posts

    592
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

psczelaszkov last won the day on October 8

psczelaszkov had the most liked content!

About psczelaszkov

  • Birthday 03/26/1993

Converted

  • Bio
    Noo, to ja robiłem.
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Manual
  • Województwo
    wielkopolskie
  • Miasto
    Piła
  • Model
    Omega A
  • Silnik
    20SE, 23DTR

Recent Profile Visitors

649 profile views

psczelaszkov's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

757

Reputation

  1. Ładnie wyszła, ja nie brałem perforowanej skóry, ponoć pot potem włazi i źle to wygląda wizualnie i może wpływać na klej. Ale u mnie niema klimy
  2. Wyczyszczone, wytrawione kwasem co się dało i przystopowane fertanem to co zostało. Dodatkowo zakonserwowane tectylem ml550 na zewnątrz i w podłużnicach. Na to tracydyjnie tectyl bodysafe i jakiś novol ultra ubs co myślałem że jest tym samym ale sie myliłem. To chyba bardziej jakiś baranek którego nienawidzę. Chyba że się mylę i jest to bardziej gumowe, to spoko. Ale zobaczymy, i tak główną robotę robi ml550, reszta ma chronić przed wymyciem. Tam jakimś cudem złazi oryginalna katofereza. Musiało by być wyzerowane i na nowo położona powłoka. Ale jak przez 30 lat wytrzymało, to sama konserwacja to przetrzymie wystarczająco długo. Wytrawiłem sobie jeszcze dla zabawy zapinki. Można powoli składać spowrotem.
  3. Wał z 2.0 ma 86mm wykorbienia, do 2.4 potrzebuje 100mm. Są do let'a 100mm millteka, po cenach brytyjskich (8k). Lepiej chyba walić bezpośrednio do chińczyka pomijając marże.
  4. Ja też nie wiedziałem . Captiva/Antara to jakby nie patrzeć Brazylijska Dacia Duster. I taka sama jakość części jest tu użyta. To bardziej pomysł z du*y kierowany impulsem. W teorii duże wykorbienie da dużo momentu u dołu zanim wstanie dmuchawa. Z resztą to w serii ma 220nm@2200, to tyle co caravan w 2.3td... Generalnie tylko blok z tego silnika jest w normalnej cenie. Odlewy wszystkie niby są gówniate, wały napewno lecą na potęge już w serii. Wszystkie porysowane i po >1000 za sztuke. Ale to może być wina nisko osadzonego momentu. Jednak nie chce ryzykować 1500 za niepewny wał. Pytałem się chińczyków co mają "kute" wały od 20xe, niby są w stanie wyrzeźbić mi na cnc wał od 2.0 z wykorbieniem 100mm. Dlatego zaczne od tego. Ale termin na grudzień, jeszcze jak Vateusz dał vat na zakupy z chin to sam wał wyjdzie 4.5-5k z wysyłką. Plus taki że można dmuchać ile wlezie i nie siądzie dopóki podpory nie wyjadą. Tylko czy ja chce tyle dmuchać... Ale muszę jeszcze zamontować mój stary wał od c20ne i posprawdzać wymiary zanim złoże zamówienie. Tłoki 87.5, ten sam problem z tłokami co 3.2 v6. Albo od mazdy/ford/volvo pasować albo kute. Sam silnik wygląda na rozwinięcie 2.2 więc i taką głowice chyba wezme. Taki luźny temat na zime.
  5. Direct jest na łancuchu Ale głowice z 2.2 pewnie wezme, bo podoba mi się kąt wejścia w dolot.
  6. W nie te strone Jeszcze jedna szansa
  7. Ale jakie . Szczęście że bloków II Family przez 30 lat trochę natłukli i można wybierać. A ja i tak wybrałem najbardziej egzotyczny i potencjalnie najbardziej kiblowaty blok. Ale takiego bloku w omie nie miał chyba jeszcze nikt
  8. Wybił przegląd I coś się kończy, a coś zaczyna. Aktualny motor będzie zastąpiony, przynajmniej na jakiś czas. Nie chce blokować sedesa następnym grzebaniem w c20ne, dlatego równolegle będe budował drugi motor odrazu pod turbo. Możecie zgadywać co to za blok będzie robił za podstawke, i tak niezgadniecie.
  9. Nareszcie, po kombinacjach z podkładka i 27mm nakrętka. Raczyła odpuścić, ale do końca walczyła I skończyłem z podłużnicą. Po bożemu 2 warstwy po 1.5mm ocynkownej. Poczyścić, zakonserwować i można kartofle wozić. W ogole caravan to taki eksperymentalny u mnie. Z 90% wszystkiego co tu spawałem tigiem lece. Jakie to piękne, jak ogień z nieba na łeb nie leci.
  10. Tyle tasował i na końcu żadnej nie wybrał Teraz będę musiał definitywnie w sedesie mocy podnieść, bo będzie niedobór na forum
  11. A tam na ostatnim to kij do oglądania samochodu na odległość? Też muszę sobie taki sprawić do sedesa .
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.