Jump to content

zawieszenie


Hubi

Recommended Posts

Witajcie moi mili potrzebuje pomocy muszę zrobić zawieszenie a mianowicie prosiaki i tuleje z przodu a także przod amorki i sprezyny. Amory i springi mam ale potrzebuje pomocy z tulejami i ewentualnie co jeszcze muszę dokupić do tych amorkow. Budżet mam ograniczony dosyc. Co myślicie o takich zestawach np febiego itp ?? Ma to sens czy nie bardzo?? Wiem że poliuretany są wskazane ale nie wiem czy mnie stać na ten moment. Sprawdźcie mi prosze. Czekam na odpowiedzi w jak najszybszym czasie .

 

 

http://allegro.pl/tuleje-wahacza-poduszka-tyl-omega-b-febi-gmc-i5165124761.html

http://allegro.pl/febi-tuleje-wahacza-przod-kpl-4-szt-opel-omega-b-i5937936443.html

 

takie przykładowe.

Link to comment
Share on other sites

@Hubi co do tulei to albo lemforder lub poli nic innego , bo zaraz kolejny raz bedziesz to przerabiał te febiego broń Boże zakładać .

 

na aledrogo tuleje lemforder koszt około 250 zeta 

 

http://allegro.pl/lemforder-tuleje-wahacza-przod-4-szt-opel-omega-b-i5119987935.html

 

a poli w olkuszu nie całe 200

 http://poliuretany.olkusz.pl/pl/komplet-tulei-wahacza-przedniego-opel-omega-b-4szt.html

 

co do prosiaków to chyba poli także u mnie @Aros ma na sedanie i sobie chwali więc ja także myśle spróbować 

koszt o ile dobrze pamiętam 210 komplet w olkuszu 

 

http://poliuretany.olkusz.pl/pl/tuleje-belki-tylnej-opel-omega-b-94-03-2szt.html

 

Jeśli bedziesz wrzucać amory z wróć uwage na łączniki stabilizatora czy nie wybite bo później bedą hałasować na nie równościach .

Link to comment
Share on other sites

Do tego jeszcze sprawdzic trzeba poduchy i łożyska amortyzatora :) kolejne 2 stowki

Link to comment
Share on other sites

Co do tulei whacza przedniego w grudniu 2016 założyłem komplet Lemfoedera dedykowany do Omegi, w czerwcu wymieniłem duże tuleje na poliuretany o twardości 85sh i mogę powiedzieć, że auta już tak nie nosi na koleinach, jest lepiej niż na Lemforderach, ale do idełu daleko brakuje, ale to już trzeba zanużyć się do tylnego zawieszenia.

 

Tak, więc ja polecam duże tuleje na przód z Olkusza, małe lemforder, przy amorkach wymienić poduszki sachs, łożyska kolumn, do tego łączniki stabilizatora lemfordera do amorķów jeszcze trzeba dokupić komplet osłon i odboji, polecam Sachs.

 

Tyłu nie robiłem, ale myśle nad tym i wydaje mi się, że założę prosiaki z Olkusza, ostatecznie lemforder lub lem dedykowany do Omegi A ponoć twardszy i pasuje po małych modyfikacjach.

Link to comment
Share on other sites

Dla mnie sachs po przygodach z amortyzatorami to scierwo

 

A szerzej ?

 

Orginał GM to też Sachs tylko trochę droższy, ja założyłem Sachs-a i to polecam bo od marca jest ok.

Link to comment
Share on other sites

Dla mnie sachs po przygodach z amortyzatorami to scierwo

 

A szerzej ?

 

Orginał GM to też Sachs tylko trochę droższy, ja założyłem Sachs-a i to polecam bo od marca jest ok.

 

eh... pisalem to juz u siebie w temacie no ale dobra napisze jeszcze raz....

jakis rok temu zalozone sachsy gm takie jak orginalne, zawieszenie cale nowe lacznie z konserwacja wozka, i po roku amory sie zesraly... przod zaczal plywac i zachowywal sie gorzej niz u kogos na seryjnych springach a tyl to juz wogole jedna reka mozna sobie bagaznikiem bujac, takze scierwo nic nie warte teraz zalozone TRW i jest duza roznica jesli chodzi o przod, auto inaczej sie zachowuje kierownica nie ucieka i nie czuj kazdje dziurki jak bylo na sachsie, a na poczatku sachs tez elegancko pracowal i bardzo dobrze sie na nich jezdzilo no ale cóż ja osobiscie odradzam

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.