Hubi Posted July 10, 2017 Share Posted July 10, 2017 Witajcie moi mili potrzebuje pomocy muszę zrobić zawieszenie a mianowicie prosiaki i tuleje z przodu a także przod amorki i sprezyny. Amory i springi mam ale potrzebuje pomocy z tulejami i ewentualnie co jeszcze muszę dokupić do tych amorkow. Budżet mam ograniczony dosyc. Co myślicie o takich zestawach np febiego itp ?? Ma to sens czy nie bardzo?? Wiem że poliuretany są wskazane ale nie wiem czy mnie stać na ten moment. Sprawdźcie mi prosze. Czekam na odpowiedzi w jak najszybszym czasie . http://allegro.pl/tuleje-wahacza-poduszka-tyl-omega-b-febi-gmc-i5165124761.html http://allegro.pl/febi-tuleje-wahacza-przod-kpl-4-szt-opel-omega-b-i5937936443.html takie przykładowe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukary Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 @Hubi co do tulei to albo lemforder lub poli nic innego , bo zaraz kolejny raz bedziesz to przerabiał te febiego broń Boże zakładać . na aledrogo tuleje lemforder koszt około 250 zeta http://allegro.pl/lemforder-tuleje-wahacza-przod-4-szt-opel-omega-b-i5119987935.html a poli w olkuszu nie całe 200 http://poliuretany.olkusz.pl/pl/komplet-tulei-wahacza-przedniego-opel-omega-b-4szt.html co do prosiaków to chyba poli także u mnie @Aros ma na sedanie i sobie chwali więc ja także myśle spróbować koszt o ile dobrze pamiętam 210 komplet w olkuszu http://poliuretany.olkusz.pl/pl/tuleje-belki-tylnej-opel-omega-b-94-03-2szt.html Jeśli bedziesz wrzucać amory z wróć uwage na łączniki stabilizatora czy nie wybite bo później bedą hałasować na nie równościach . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 Do tego jeszcze sprawdzic trzeba poduchy i łożyska amortyzatora kolejne 2 stowki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 Tuleje nie febi !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 potwierdzam, u mnie wysrały się po 2 miesiącach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hubi Posted July 11, 2017 Author Share Posted July 11, 2017 a taka firma ??? MG/HART Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B0Cygano Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 Co do tulei whacza przedniego w grudniu 2016 założyłem komplet Lemfoedera dedykowany do Omegi, w czerwcu wymieniłem duże tuleje na poliuretany o twardości 85sh i mogę powiedzieć, że auta już tak nie nosi na koleinach, jest lepiej niż na Lemforderach, ale do idełu daleko brakuje, ale to już trzeba zanużyć się do tylnego zawieszenia. Tak, więc ja polecam duże tuleje na przód z Olkusza, małe lemforder, przy amorkach wymienić poduszki sachs, łożyska kolumn, do tego łączniki stabilizatora lemfordera do amorķów jeszcze trzeba dokupić komplet osłon i odboji, polecam Sachs. Tyłu nie robiłem, ale myśle nad tym i wydaje mi się, że założę prosiaki z Olkusza, ostatecznie lemforder lub lem dedykowany do Omegi A ponoć twardszy i pasuje po małych modyfikacjach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 Dla mnie sachs po przygodach z amortyzatorami to scierwo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B0Cygano Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 Dla mnie sachs po przygodach z amortyzatorami to scierwo A szerzej ? Orginał GM to też Sachs tylko trochę droższy, ja założyłem Sachs-a i to polecam bo od marca jest ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 Duze tuleje tylko lemforder z bmw e39 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted July 12, 2017 Share Posted July 12, 2017 Dla mnie sachs po przygodach z amortyzatorami to scierwo A szerzej ? Orginał GM to też Sachs tylko trochę droższy, ja założyłem Sachs-a i to polecam bo od marca jest ok. eh... pisalem to juz u siebie w temacie no ale dobra napisze jeszcze raz.... jakis rok temu zalozone sachsy gm takie jak orginalne, zawieszenie cale nowe lacznie z konserwacja wozka, i po roku amory sie zesraly... przod zaczal plywac i zachowywal sie gorzej niz u kogos na seryjnych springach a tyl to juz wogole jedna reka mozna sobie bagaznikiem bujac, takze scierwo nic nie warte teraz zalozone TRW i jest duza roznica jesli chodzi o przod, auto inaczej sie zachowuje kierownica nie ucieka i nie czuj kazdje dziurki jak bylo na sachsie, a na poczatku sachs tez elegancko pracowal i bardzo dobrze sie na nich jezdzilo no ale cóż ja osobiscie odradzam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.