Jump to content
Omega Elite Klub

Olej silnika


Hubi
 Share


Recommended Posts

Mam pytanie co może być nie tak mam oleju ponad połowę a pokazuje mi na komputerze że nie mam już oleju co może być nie tak ???

Link to comment
Share on other sites


Z tego co wiem to standardowa przypadłość :D

Sprawdź czujnik oleju, może gdzieś coś nie styka.

U mnie naprzyklad cały czas pokazuje że mam za mało płynu chłodniczego.

W Omedze z czujnikami tak już jest. :D

Link to comment
Share on other sites


Z tego co wiem to standardowa przypadłość :D

Sprawdź czujnik oleju, może gdzieś coś nie styka.

U mnie naprzyklad cały czas pokazuje że mam za mało płynu chłodniczego.

W Omedze z czujnikami tak już jest. :D

 

to trzeba wtyczke od zbiorniczka wymienic i dolutowac inna i bedzie git ostatnio w 2.5 dti naprawilismy ten problem :D

Link to comment
Share on other sites


Z tego co wiem to standardowa przypadłość :D

Sprawdź czujnik oleju, może gdzieś coś nie styka.

U mnie naprzyklad cały czas pokazuje że mam za mało płynu chłodniczego.

W Omedze z czujnikami tak już jest. :D

 

to trzeba wtyczke od zbiorniczka wymienic i dolutowac inna i bedzie git ostatnio w 2.5 dti naprawilismy ten problem :D

 

No proszę, spróbuję:). Jakoś zbytnio się tym nie przejmowałem bo jest wiele innych rzeczy do zrobienia.

W poprzedniej Omedze tego czujnika nie miałem i jakoś z tym żyłem ::D

Ale dzięki, zerknę w wolnej chwili. 

Narazie walczę z silikonem na głowicy po starych kapach. Jezuuuuu tydzień będę to drapać

Link to comment
Share on other sites


u mnie potrafi czasem błysnąć komunikat olejowy gdy na bagnecie są chyba trzy ząbki nie pamiętam ale w każdym razie ponad połowa. I to tak już ponoć jest, że się zapala przy tym stanie...wtedy doleje z dwie setki. Może to po to tak jest zrobione, żeby oleju na wysokich obrotach nie zabrakło.

Link to comment
Share on other sites


 

 

to trzeba wtyczke od zbiorniczka wymienic i dolutowac inna i bedzie git ostatnio w 2.5 dti naprawilismy ten problem :D

 

możesz rozwinąć tą myśl  :)

Link to comment
Share on other sites


 

 

to trzeba wtyczke od zbiorniczka wymienic i dolutowac inna i bedzie git ostatnio w 2.5 dti naprawilismy ten problem :D

 

możesz rozwinąć tą myśl  :)

 

Mianowicie wtyczka byla popsuta i nowa zesmy wlutowali

Link to comment
Share on other sites


  • 2 weeks later...

a ten czujnik w xevie to gdzie jest?  W sumie bardzo mi to nie przeszkadza ale przy każdym zapłonie wyskakuje mi Oldstand prufen czy jakoś tak i muszę go "kliknąć"

 

tak na logikę, to w misce olejowej  :P

Link to comment
Share on other sites


  • 2 weeks later...

Z tego co wiem to standardowa przypadłość :D

Sprawdź czujnik oleju, może gdzieś coś nie styka.

U mnie naprzyklad cały czas pokazuje że mam za mało płynu chłodniczego.

W Omedze z czujnikami tak już jest. :D

 

to trzeba wtyczke od zbiorniczka wymienic i dolutowac inna i bedzie git ostatnio w 2.5 dti naprawilismy ten problem :D

 

dokładnie i działa :D

Link to comment
Share on other sites


  • 1 month later...

Czy olej marki GM to faktycznie słabej jakości olej? Z tego co wiem, jest to Mobil w Innm opakowaniu.

 

Teraz będę musiał wymienić i się zastanawiam co kupić. Ponoć za Valvoline i Motula sporo się przepłaca i są inne oleje nie gorszej jakości a są tańsze :/

 

Obecnie mam GM 10W40 trochę się waham czy zmieniać markę. Żeby mi panewka nie powiedziała PUK PUK Dzień dobry :D

 

Co lać??? Czy robić płukankę silnika przed ewentualną zmianą marki?

 

Generalnie to takie decyzje każdy podejmuje sam według własnego uznania. Ale ja jestem ciekawy waszej opinii w tym temacie :)

Link to comment
Share on other sites


A ile Ty chciał byś zapłacić za olej skoro uważasz że za Valvoline się przepłaca??

Link to comment
Share on other sites


Tak słyszałem poprostu :)

 

A to czy zapłacę 100 czy 150 za olej nie robi mi różnicy. Bo przykładowo jest to tylko 50zl więcej wydane raz na rok. Nie chodzi tu o pieniądze.

Link to comment
Share on other sites


U mnie w poprzedniej omedze na GM było bardzo słychać popychacze. Zalałem motula i jak ręką odjął wiec chyba to coś znaczy. Co do płukanek to jakoś nie mam przekonania...

Link to comment
Share on other sites


Jak do Vki to 5w40, w 3.0 taki miałem i w 2.6 teraz też leje i nie narzekam :)

Link to comment
Share on other sites


Co do płukanki to ja się wypowiem. Ile razy bym tego ujostwa nie używał to za każdym razem silnik do ponownego uszczelnienia leciał za chwile. Co do oleju to GMa zalałem raz do 2.0 8v gdzie wcześniej był lany Castrol Edge. Faktycznie po jakimś czasie było słychać jak szklanki się tłuką. Potem zalałem Valvoline i wrócił do normy. od tej pory leje do wszystkiego oleje tej marki. Z tego co wiem o Motulu np 8100 ma więcej środków płuczących silnik od Valvoline i tez moga się pojawiać wycieki. Nie twierdzę że jest gorszy bo wcale tak nie jest może jest nawet i lepszy. Co do Motula jest na rynku dużo więcej podróbek, niż Valvo. W każdym razie GM jak dla mnie to jest beznadzieja i lepiej dopłacić tych kilka zł niż się w to bawić.

Link to comment
Share on other sites


Ja bym polecił również valvoline ale też Millers i liqui moly. Wszystko 5w40

Link to comment
Share on other sites


Ja miałem zalany 5W30 nie widomo jakiego producenta, zalałem 5W40 Motula 8100 X-cess, a teraz zastanawiam się nad Milersem, warto zmieniać czy zostać przy Motulu ?

Link to comment
Share on other sites


  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.