Hubi Posted July 24, 2017 Share Posted July 24, 2017 Mam pytanie co może być nie tak mam oleju ponad połowę a pokazuje mi na komputerze że nie mam już oleju co może być nie tak ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukary Posted July 24, 2017 Share Posted July 24, 2017 coś z czujnikiem pewnie Hubi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz89 Posted July 24, 2017 Share Posted July 24, 2017 Z tego co wiem to standardowa przypadłość Sprawdź czujnik oleju, może gdzieś coś nie styka. U mnie naprzyklad cały czas pokazuje że mam za mało płynu chłodniczego. W Omedze z czujnikami tak już jest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted July 24, 2017 Share Posted July 24, 2017 Z tego co wiem to standardowa przypadłość Sprawdź czujnik oleju, może gdzieś coś nie styka. U mnie naprzyklad cały czas pokazuje że mam za mało płynu chłodniczego. W Omedze z czujnikami tak już jest. to trzeba wtyczke od zbiorniczka wymienic i dolutowac inna i bedzie git ostatnio w 2.5 dti naprawilismy ten problem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz89 Posted July 24, 2017 Share Posted July 24, 2017 Z tego co wiem to standardowa przypadłość Sprawdź czujnik oleju, może gdzieś coś nie styka. U mnie naprzyklad cały czas pokazuje że mam za mało płynu chłodniczego. W Omedze z czujnikami tak już jest. to trzeba wtyczke od zbiorniczka wymienic i dolutowac inna i bedzie git ostatnio w 2.5 dti naprawilismy ten problem No proszę, spróbuję. Jakoś zbytnio się tym nie przejmowałem bo jest wiele innych rzeczy do zrobienia. W poprzedniej Omedze tego czujnika nie miałem i jakoś z tym żyłem : Ale dzięki, zerknę w wolnej chwili. Narazie walczę z silikonem na głowicy po starych kapach. Jezuuuuu tydzień będę to drapać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted July 24, 2017 Share Posted July 24, 2017 luzik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted July 25, 2017 Share Posted July 25, 2017 u mnie potrafi czasem błysnąć komunikat olejowy gdy na bagnecie są chyba trzy ząbki nie pamiętam ale w każdym razie ponad połowa. I to tak już ponoć jest, że się zapala przy tym stanie...wtedy doleje z dwie setki. Może to po to tak jest zrobione, żeby oleju na wysokich obrotach nie zabrakło. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted July 27, 2017 Share Posted July 27, 2017 to trzeba wtyczke od zbiorniczka wymienic i dolutowac inna i bedzie git ostatnio w 2.5 dti naprawilismy ten problem możesz rozwinąć tą myśl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hubi Posted July 27, 2017 Author Share Posted July 27, 2017 to trzeba wtyczke od zbiorniczka wymienic i dolutowac inna i bedzie git ostatnio w 2.5 dti naprawilismy ten problem możesz rozwinąć tą myśl Mianowicie wtyczka byla popsuta i nowa zesmy wlutowali Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OmegaBrok Posted July 28, 2017 Share Posted July 28, 2017 a ten czujnik w xevie to gdzie jest? W sumie bardzo mi to nie przeszkadza ale przy każdym zapłonie wyskakuje mi Oldstand prufen czy jakoś tak i muszę go "kliknąć" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted August 10, 2017 Share Posted August 10, 2017 a ten czujnik w xevie to gdzie jest? W sumie bardzo mi to nie przeszkadza ale przy każdym zapłonie wyskakuje mi Oldstand prufen czy jakoś tak i muszę go "kliknąć" tak na logikę, to w misce olejowej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OmegaBrok Posted August 22, 2017 Share Posted August 22, 2017 nie chciało mi się myśleć Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agnieszka Posted August 30, 2017 Share Posted August 30, 2017 Z tego co wiem to standardowa przypadłość Sprawdź czujnik oleju, może gdzieś coś nie styka. U mnie naprzyklad cały czas pokazuje że mam za mało płynu chłodniczego. W Omedze z czujnikami tak już jest. to trzeba wtyczke od zbiorniczka wymienic i dolutowac inna i bedzie git ostatnio w 2.5 dti naprawilismy ten problem dokładnie i działa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted August 30, 2017 Share Posted August 30, 2017 prawda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz89 Posted October 23, 2017 Share Posted October 23, 2017 Czy olej marki GM to faktycznie słabej jakości olej? Z tego co wiem, jest to Mobil w Innm opakowaniu. Teraz będę musiał wymienić i się zastanawiam co kupić. Ponoć za Valvoline i Motula sporo się przepłaca i są inne oleje nie gorszej jakości a są tańsze Obecnie mam GM 10W40 trochę się waham czy zmieniać markę. Żeby mi panewka nie powiedziała PUK PUK Dzień dobry Co lać??? Czy robić płukankę silnika przed ewentualną zmianą marki? Generalnie to takie decyzje każdy podejmuje sam według własnego uznania. Ale ja jestem ciekawy waszej opinii w tym temacie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted October 23, 2017 Share Posted October 23, 2017 A ile Ty chciał byś zapłacić za olej skoro uważasz że za Valvoline się przepłaca?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz89 Posted October 23, 2017 Share Posted October 23, 2017 Tak słyszałem poprostu A to czy zapłacę 100 czy 150 za olej nie robi mi różnicy. Bo przykładowo jest to tylko 50zl więcej wydane raz na rok. Nie chodzi tu o pieniądze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted October 23, 2017 Share Posted October 23, 2017 U mnie w poprzedniej omedze na GM było bardzo słychać popychacze. Zalałem motula i jak ręką odjął wiec chyba to coś znaczy. Co do płukanek to jakoś nie mam przekonania... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz89 Posted October 23, 2017 Share Posted October 23, 2017 Czyli z GM zmieniłeś na Motul. Jakie parametry oleju pierwszego i drugiego? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted October 23, 2017 Share Posted October 23, 2017 Jak do Vki to 5w40, w 3.0 taki miałem i w 2.6 teraz też leje i nie narzekam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DonPadre Posted October 23, 2017 Share Posted October 23, 2017 Co do płukanki to ja się wypowiem. Ile razy bym tego ujostwa nie używał to za każdym razem silnik do ponownego uszczelnienia leciał za chwile. Co do oleju to GMa zalałem raz do 2.0 8v gdzie wcześniej był lany Castrol Edge. Faktycznie po jakimś czasie było słychać jak szklanki się tłuką. Potem zalałem Valvoline i wrócił do normy. od tej pory leje do wszystkiego oleje tej marki. Z tego co wiem o Motulu np 8100 ma więcej środków płuczących silnik od Valvoline i tez moga się pojawiać wycieki. Nie twierdzę że jest gorszy bo wcale tak nie jest może jest nawet i lepszy. Co do Motula jest na rynku dużo więcej podróbek, niż Valvo. W każdym razie GM jak dla mnie to jest beznadzieja i lepiej dopłacić tych kilka zł niż się w to bawić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted October 23, 2017 Share Posted October 23, 2017 Ja bym polecił również valvoline ale też Millers i liqui moly. Wszystko 5w40 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B0Cygano Posted October 23, 2017 Share Posted October 23, 2017 Ja miałem zalany 5W30 nie widomo jakiego producenta, zalałem 5W40 Motula 8100 X-cess, a teraz zastanawiam się nad Milersem, warto zmieniać czy zostać przy Motulu ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hubi Posted November 4, 2017 Author Share Posted November 4, 2017 Ja bym został przy motulu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.